26 vieti

183 8 1
                                    

Hope pov.

Adormisem rapid dar dintr.o data o bubuitura se auzi si apoi tipete. Tresar si incep sa plang de la sperietura si Niall ma luase in brate strangandu-ma la piept.

-ce se petrece?intreb repirand greu si el imi sterge lacrimile si ma strange mai tare linistindu-ma

-se pare ca Zack si cu Selena se cearta.zice el si ma freaca usor pe par.

-Niall?

-hm?

-multumesc.zic si zambesc

-pentru?intreaba nedumerit

- pentru ca mereu esti aici sa ma faci sa rad , ca ai grija de mine si ... pentru tot.zic si imi ridic privirea intalnindu-i acei ochi albastrii si parul ciufulit ce ma facea sa il sarut dar as fi fost o idioata .  Ne studiem reciprac si el se apropie usor si eu de el pana buzele noastre se unesc formand un sarut timid. Ne despartim si el ma privea in ochi apoi isi duce mana incepand sa imi mangaie obrazul.

-imi pare rau nu cred ca trebuia sa fac asta.    

-mi-a placut.recunsc eu iar el zambi usor si ma saruta iar dar de data asta mai apasat  ma lasa pe spate si el se aseza pe mine sarutandu-ne flamand.  Dar niciunul nu a indraznit mai mult. Fiecare ne stiam punctele slabe se pare . 

Se desparte de mine si zambi apoi ma saruta scurt pe buze mergand la obraz apoi la maxilar coborand pana la cat unde se opreste si tot ce face e sa prinda cu dintii pielea gatului meu facandu-ma sa gem. Si puteam sa jur ca zambeste.  Se desparte de mine privindu-ma in ochi apoi zice:

-Hope, ti-ar face placere sa formam un cuplu? Incercam sa vedem daca merge .. daca vrei. Zice si zambesc

-sigur.zic si il sarut acum eu fiind deasupra lui .

Aveam un picior pe o parte si alta a lui fiind pe bazinul lui si ma aplecam ca sa il sarut apoi ma ridic avand pozitionate mainile pe pieptul lui.

-ok hai sa mancam ceva ca mor de foame .zice si rad apoi vreau sa ma dau jos de pe el dar ma oprise tinandu-ma in loc cu mainile lui fortoase da patura jos de pe el si isi puse mainile pe spatele meu si se ridica cu mine , eu avand picioarele in jurul lui si tot ce face e sa ma sarute apoi eu cobor si el ma lua de mana iesind din camera si apoi  coboram scarile razand pana o vad pe Selena in genunchi langa usa si plangea. Fug spre ea si o iau in brate intreband-o daca e bine dar ea se tinea de piept tare.

-sunt o idioata Hope.zice si ma uit la ea trista.

-nu esti.

-ba da. L-am alungat. L-am alungat  .

-va veti impaca. 

-nu Hope. Nu e asa. 

-ba da. Lasa-l sa se linisteasca apoi vorbeste cu el.zic si ea imi zambi cald apoi iese din sufragerie mergand sus si eu in bucatarie unde se pare ca  Niall facea mancare. Merg usor si il iau in brate de la spate si   el tresari apoi eu zambisem si el la fel.

-si ce vrei sa facem?intreaba zambind

-nu stiu.. alege tu.zic  razand

-ok. Am o idee si poate iti place.zice si eu rad apoi incepem sa mancam si eu fug in camera mea si el in a lui sa ne schimbam. Imi luasem o rochie neagra stramta pana la mijloc si dupa flu flu fiind cu o palma sub fund si niste balerini in picioare apoi am decis sa cobor. Cand il vad pe Niall imbracat intr-un tricou alb si o pereche de blugi negrii si avea un geamantan mic pe umar. Zambii cand ma vazu si eu la fel.

-Hope? Unde mergi?

-pai Ash trebuie sa iti zic ceva.zic zambind

-ce?

-eu si Niall formam un cuplu.zic si ma uit la el zambind si el rase.

-stiam de azidimineata cand v-am vazut sarutandu-va.zice razand

-ups.. noi mergem  sa ....  nu stiu unde mergem. Zic frecandu-ma la ceafa

-lasa ca stiu eu .zice razand si eu nu regretam nimic. 

Isi impletici degetele cu a mele si  ma trage spre iesire . 

*peste 3 luni*

Au trecut 3 luni de cand sunt cea mai fericita persoana de pe pamant. Niall ma facea cea mai fericita fata de pe planeta asta.   Si cel mai frumos moment a fost cand m-a cerut in casatorie acum purtand cel mai minunat inel la fel si el. Am decis sa aiba si el . Ne-am mutat in casa lui iar Zack s-a impacat cu  Selena acum revenind iar un cuplu si luna asta se casatoresc.

-Niall iubire?! Tip si cobor jos unde erau toti . Selena era in bratele lui Zack si se sarutau ,Layla intre picioarele lui Ash avand spatele lipit de pieptul lui iar in bratele lui Kevin era roscata care era insarcinata cu el si au decis sa faca si ei nunta dupa ce naste . 

-da ?intreaba venind rapid spre mine si ma saruta flamand.

-eu merg la magazin ok?zic si il sarut iar trecandu-mi un deget peste buzele lui apoi ma aproprii de el si ii prind buza de jos cu dintii atat de tare incat sangele incepu sa ii curga.

-au.zice dupa ce ii dau drumul si apoi zambesc usor vazandu-i rana. Apoi imi adancesc capul in scorbura gatului lui si prind cu dintii de cea mai sensibila parte a lui lasandu-i cel mai frumos semn posibil.

-esti asa o fata rea.zice razand. Nu ai idee cat te iubesc eu.zice si ma privea in ochi zambind avand o stralucire in privirea lui

-nu ai idee tu cat pot tine eu la tine si esti primul pe care pot sa jur ca l-am iubit si inca o mai fac. Esti singurul care m-a putut scoate din amarata mea viata trista si tot ce vreau e sa simti si tu cat de mult te iubesc. Zic si il sarut iar. 

-stiu asta.zice razand prin sarut

-orice as zice sau as face sau ar zice lumea sa sti ca eu te iubesc ok? Zic eu zambind

-stiu iubito de asta ai acceptat sa te casatoresti cu mine.zice razand

-stii? Esti singurul care ma poate face fericit sa nu uiti asta.zic razand . Acum gata cu dulcegariile merg la magazin.

-Vin cu tine.zice si eu rad

-nu e nevoie. Ma descurc. Ok?zic zambind apoi il sarut iar si ma deslipesc plecand in timp ce ii salutam pe restul.

Merg incet spre magazin si era intuneric adica mna totusi era iarna si era ora 5 deci se intuneca rapid . Merg spre magazin pana tot ce simt e ca sunt trasa de mana si izbita de perete.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum