28 vieti

157 7 2
                                    

Ma intorc cu privirea spre el si el da din umeri zicand.

-ce , era o veverita.zice si porneste iar si in 15 minute am ajuns la o hala imensa.

Intram si eu privesc hala era intunecata parca camuflata de tot. Intram si raman muta cand vad peretii deschisi la culoare la fel si mobila. Ma trage de mana spre scari si ma chinui sa tin pasii cu el si ma tranteste pe patul imens si mare apoi zice .

-hai suna-l pe taicato sa 'va intalniti' dar ma voi vedea eu cu el. Zice dur si eu dau din cap afirmativ vazand ghilimele inexistente ce le facuse in aer cand a zis 'va intalniti'.

Pun mana pe telefon si il apelez ramanand mirata ca a raspuns. Un prag de emotii ma luara stind ca Luke il va omora car de curand. Dar speram ca dupa sa ma lase in pace de aici.

-alo?ii aduc glasul dur si ma crucesc

-tata?

-Hope?zice mirat avand in glas mii de emotii

-da... am nevoie de tine.zic si Luke ma privea intens ca sa nu zic ceva gresit

-sigur. Ce ai patit?intreaba si eu il privesc pe Luke

-vreau sa ne intalnim.zic si Luke incuvinta din cap

-sigur. Unde?zice panicat.

-unde?intreb si il privesc pe Luke. Hmm la cabana de pe marginea lacului Irvy. (inventat)

-bine. Ne vedem acolo la noapte ok?zice si eu aprob.

-bine ne vedem la noapte.zic si inchid apoi telefonul imi e smuls si izbit de perete facandu-ma sa tresar si lacrimile facandu-si prezenta in ochii mei, iar inima mi-o lua la goana pentru a mia oara in seara asta. Luke deschide un sertar si vad ca ia o sticluta mica , cred ca sunt picaturi de ochi. Adica asa arata. Se apropie de mine si zice.

-hai aici!imi ordona si tresar

-d...de ce?intreb ca o proasta

-hai ai ochii rosii , iti va trece in jumate de ora.zice si dau megativ din cap.

-nu. Lasa nu e nevoie .zic si el ma prinde de fata trantindu-ma pe spate si se puse peste mine inainte sa reusesc sa fac vreo miscare si cu o mana ma tine de cap dar nu reuseste sa imi puna picaturile ca imi tineam ochii inchisi tipand sa se dea de pe mine.

-Eva!tipa, eu tresarind si in camera intra o alta prezenta si nu imi deschid ochii ca sa o vad ca poate reusea sa imi puna picaturile. Hai si tine-i capul.zice si acea prezenta imi prinse capul si eu incep sa plang ca sa ma lase in pace dar tot ce facuse a fost sa imi deschida ochii cu degetele lui si sa imi bage in ochi doua picaturi si ma ustura ochiul tare facandu-ma sa tip de durere la fel facu si cu stangul desi ma zbateam, dupa ce termina se da jos de pe mine si eu nu imi puteam deschide ochii de durere si el rase.

-dormi. Ai nevoie de somn ca sa termine de usturat.zice si oftez stergandu-mi lacrimile.

Aud usa si ma pot relaxa. Dar tot ce s-a intamplat m-a facut doar sa incep sa plang si sa adorm plangand. Sufletul meu era distrus si tot ce vream acum e sa fiu langa Niall si restul familiei pentru ca , chiar o pot numi familie. Ii iubesc si pentru ei fac asta chiar daca nu sunt eu bine. Inima mea batea atat de puternic incat ma favu sa imi tin o mana pe zona ei si sperand sa imi treaba dar nu se va intampla asta atat de devreme.
Doar acum a inceput chinul si ma astept la cel mai rau lucru. Dar nu imi pasa cat timp stiam ca familia mea e bine.

***

Nu mai puteam dormi asa ca ma ridic deschizand ochii incepand sa tip dim cauza ca nu vedeam nimic. Incep sa plang si sa ma frec la ochi tremurand si ma intorc cazand la pamant. Ma ridic si incep sa pipai totul in fata mea pana dau de clanta. Deschid usa si ies incet.

-Luke!tip plangand si merg in fata pana nu mai simt parchetul sub picioare si ma facu sa ma peabusesc simtind doar durere , ma opresc pe o suprafata intinsa si tip plangand in hohote , Lukeeeee!

-oh Doamne ! Ce cauti pe jos!aud si apoi ii simt bratele cum ma ridica de pe parchet si ma duce undeva, de ce era mirat ? El mi-a facut asta, nu cred ca ii pasa de mine. El vrea doar razbunare.

-L..Luke.zic plangand

-da?zice clam si imi venea sa il omor stiind ca el e calm iar eu nu pot sa vad nimic

-de ce nu vad. De ce ? Zic plangand

-pentru ca ti-am pus ceva incat sa orbesti temporar.zice si inlemnisem.

-de ce?! De ce mi-ai facut asta!tip si incep sa plang mai tare. Ma aseaza pe ceva moale si cred ca e o canapea sau e fotoliu? Il simt cum se desparte de mine si iese din incapere. Nu ma lasa aici!tip plangand si de durere si pentru ca am sufletul atat de ranit ca nu l-am avut niciodata. Il vreau iar pe Niall, il vreau sa ma stranga in brate si sa imi zica ca ma iubeste si sa ma indope cu mancare pana vomit. Vreau sa ma stranga de mana , sa iesim la plimbare ocolind orice fana infocata de a lui sau un diavol mic care vrea doar o persoana si aceea era Niall. Vreau sa fi fost altfel. Nu sa il mint. Am nevoie de el. Ma trezesc din gandit doar cand simt o mana pe a mea si ma facu sa tip de durere. Cred ca am luxat-o cand am cazut cred ca pe scari.

Simt ceva moale ca se aseaza pe incheietura incepand sa mearga printre degetul mare si astupand celelalte 4 degete. Ma durea a dracu de rau.

-au.ma plamg eu dar nu ma plangeam de durerea loviturilor ci de inima mea ranita. Asta imi trebuie , asta e cand merg singura undeva.

-rabda imediat termin.zice si oftez

-de ce? Intreb plangand.

-....

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum