Aud pasi si imi ridic capul de pe genunchi si il vad pe James care imi zambi usor apoi zice.
-hei .. hai ca trebuie sa mergem pana la lac si sa ne duci la acea casa . Ok?
-bine. zic si el deschide celula apoi intind mainile sa imi puna catusele si el zmabi usor apoi doi politisti ma tineau de mana si mergem pe un hol si apoi iesim la receptie unde baietii inca erau aici.
-plecati va rog eu plecati! Uitati de mine. Zic in timp ce ma scoate afara din sectie dand de ziaristi si reporteri. Punand mii de intrebari carora nu le raspundeam, ma baga in masina si ei urcasera apoi pornim masina pornid spre casa incendiata care era a doua casa nu cea din padure si dupa ce am stat acolo privind ca totoul era scrum si peretii mai aveau putin si se daramau. Incepura sa cerceteze rapid dar totusi fragil ca sa nu cada si sa isi rupa ceva. O ora am stat acolo apoi intram iar in masina lasand cativa dectectivi acolo sa mai controbaiasca dupa dovezi. Pornim spre cea din padure unde era parca neatinsa si atunci toti contorlau mai lejer ca asta nu era deloc scrum ca cealalta . Dupa 3 ore si 5 pe drum pornim iar facand 4 pana la lac unde 5 oameni se scufundara cu costume si dupa inca 2 ore in care il cautau iesise cu trupul tatei care era legat de o ghiulea imensa ce ii era legata de picior.
Era desfigurat. Aproape ca ramasese doar scheletele. Mai avea foarte putina piele dar pe fata mai avea incat sa iti dai seama ca el era. Il scoate si criminalistii il baga intr-un sac si politistii i-au ghiuleaua ca dovada . Dupa inca cateva ore de mers am ajuns iar de unde am venit adica sectia. Nu imi pasa daca ma inchideau. Asta era mai bine dar macar stiu ca toti sunt bine si nu au patit nimic. Si ce daca am dat viata mea la schimb , macar e data una nu aproape 10 suflete , bine poate 10 ca sunt si noii veniti pe lume.
Intru inapoi in celula si ma las pe spate pe acel pat care ai putea sa zici ca faci gauri de la arcurile iesite pe dinafara.
Incerc sa inchid ochii si tot ce aud e numele meu. Imi deschid ochii si era AS.
-Hope.
-da? Intreb privindu-l in ochi si mergand spre el
-maine la 14 :40 intri in judecata. Si acolo vom afla daca vei fi condamnata la inchisoare sau nu.
-ok.zic si el zambi usor apoi pleaca.
****
Mai erau 2 ore... doua ore atat de agitate. Imi era teama ca nu il voi mai vedea?
Imi vin in fata doar momentul cand ma saruta Niall, era ultimul nostru sarut. Astazi voi fi condamnata si nu voi regreta. E mai bine asa corect? Totusi am comis multe fapte.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...