volumul 2 Dakota life. 1

134 6 6
                                    

Dakota pov.

Ma uit peste pozele din albumul mamei si a tatei , adica a lui Crystal si Ates

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma uit peste pozele din albumul mamei si a tatei , adica a lui Crystal si Ates. Si vad poze cu mine de cand eram mica si cu verisorul meu Dylan si ohh poza asta ! Era cu mine , Dylan si Kole in pijamale facand noapte baietilor. Oho... eram singura fata dintre ei . Toti prietenii mamei si a tatei au plecam , Kara cu Derek in Istambul, Lily cu Burak in Franta, Pia cu Ian in Filipine si Megan cu Niall,ei bine au ramas aici cu noi si fiul lor Kole care e mai mare decat mine cu 5 ani. Eu avand 18 si el 23. Iar Dylan avea 20. Deci sa va lamuresc Dylan e copilul matusii Ashley si a unchiului Matt, Kole e copilul lui Niall si a lui Megan . Sper ca v-am lamurit. Niciodata nu le-am vazut copii prietenelor mamei. Au plecat cand eram bebelus fiecare pe drumul lui dar din cate am inteles se va face o petrecere de 18 ani de cand sunt plecati asa ca se vor intoarce toti in America si asa poate ii voi vedea. Inchid albumul si cobor din pat mergand in sufragerie. Parcurg holul lung si aratam ca un zombie, parul cuufulit iar pijamalele cu batman ,negre, imi dadeau un aer copilaros. Merg incet si intru in sufragerie avand o surpriza de milioane. Toate pritenele mamei erau aici cu sotii lor si copii.

-ahmm. Hei.zic si merg spre bucatarie. Imi pun un pahar cu lapte si il dau pe gat apoi il bag in masina de spalat intorcandu-ma in sufragerie.

-vai draga Dakota ce frumoasa te-ai facut! Zice Pia si vine spre mine strangandu-mi obrajii.

-aaaaau.zic eu si imi frec obrajii iar Kole radea de mine.

-doamna Pia a zis Kole ca si el vrea.zic razand si merge spre el incepand sa il traga si pe el si apoi incepu sa tipe de durere iar eu radeam. Dar el se ridica si incepu sa alerge dupa mine eu fugind in camera si o inchid cu cheia. Merg si imi fac rutina rapid apoi ies imbracandu-ma cu un maieu alb si o pereche de blugi negrii apoi telefonul meu suna. Ma incrunt cand vad ca era Sasha.

-alo?zic eu rapid

-ce faci?

-bine tu?

-bine. Ce zici daca mergi in seara asta la box ? E un meci important.zice rapid

-ahm... nu stiu ,te sun diseara ca acum am musafiri.zic si ea chicoti.

-ok paaa.zice si nu apuc sa o salut ca inchide.

zice si nu apuc sa o salut ca inchide

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum