7 vieti

309 15 0
                                    

Ash si Luke.

-hei ,esti bine am fost la tine 3 zile la rand de nu stiu cate ori si nu ai raspuns.zice Ash si eu trec pe langa el fara sa ii zic ceva. Ajung in fata panoului chiar daca ei ma mai strigau.

Ma asez in fata panoului si imi caut numele si dupa cateva minute il gasesc. Si la engleza aveam 9,87 si la mate 8, 56.

Ma intorc si ma izbesc de pieptul cuiva. Cand ma uit era Ash.

-felicitari.zice si trec pe langa el dar ma prinde de mana si ma intoarce spre el si atunci palma mea facu contact cu fata lui.

-sa nu ma mai atingi sau sa imi vorbesti vreodata.zic si ma smucesc din mana lui si plec.

Merg in viteza spre statia de autobuz stiind ca e inca in spatele meu .

-poti sa astepti?! Vreau sa vorbim.zice dar il ignorm mergand mai departe. Hope!tipa si ma trage de mana.

-asa faci cu toate?! Tip la el

-la ce te referei?intreaba nedumerit

-le rogi ceva ? Ele te ajuta ca sa nu ai probleme si dupa ce te-au ajutat iti bati joc de ele ca si cum nimic nu ar fi facut pentru tine apoi pur si simplu cand vezi ca te ignora le obligi sa vorbeasca cu tine? Sau sunt doar eu aia pacalita?zic cu lacrimi in ochi si vad ca autobuzul veni asa ca ma smcesc din mainile lui si intru in autobuz si ma asez pe un loc liber la geam. Se uita pierdut apoi vad ca pumnul lui facu contact cu placa de la statie.

Vad cum sangele ii pocni apoi se intoarce nervos si nu il mai vad ca deja autobuzul pleca. Dupa un drum destul de lung cobor si eu in statie apoi ma indrept spre casa intru si vad o scrisoare.

O iau de jos si merg in sufragerie si ma asez pe canapea uitandu-ma la plic. De la cine o fi?

'Buna sau hei , nu stiu cum sa incep scrisorile , scuze. Revenind. Sunt McLavet, director la universitatea MIOS si ti-am trimi aceasta scrisoare deoare am vazut rezultatele la liceul tau si pe net am vazut ca esti o mecanica foarte buna si am auzit multe vorbe frumoase. Asa va m-am gandit daca doresti sa te inscri la noi la universitate daca nu te-ai inscris altundeva deja. Sa iti zic pe scurt despre ce e vorba in aceasta universitate. Pe scurt, masini, dar pe lung ... inveti sa construiesti, sa repari si poate chiar sa creezi o masina , exact cum vrei tu. Daca ai fi interesata te asteptam in Londra. Ne poti face o vizita daca doresti. O zi buna!'

Oh Doamne! Nu stiam ca exista asa ceva. Gandurile imi sunt luate de bataile de la usa. Ma ridic si merg dand de un domn inalt imbracat la costum.

-buna ziua va ajut cu ceva?

-buna. Da am auzit de acest garaj si as vrea sa imi repari doua masini?

-uhm sigur. Ce probleme are? Intrati sa discutam.zic si ma dau din usa dar refuza

-nu, eu sunt Michel si vreau sa imi repari astea pana sambata. Se poate?intreaba si imi arata spre doua masini distruse. Am sambata niste curse importante. Ai putea?

-nu promit nimic dar incerc.zic oftand

-uite pentru amandoua iti dau 15000 de euro plus piesele.

-dar e mult.zic si el rase

-nu e mult eu vreau doar sa le repari. Cea neagra nu are multe lovituri e stricat ceva inauntru si trebuie sa indrepti portiera dreapta atat. Iar cealalta sper sa o poti face e preferata mea si .. accidentul a fost cam grav.

-ramaneti aici ca prima o fac acum .zic si el zambi multumit. Vreti sa intrati? Sa va uitati la televizor sau sa beti o cafea pana termin eu?

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum