5 vieti

326 16 1
                                    

-pentru ca atunci cand a murit o prietena de familie ea isi dorea mereu sa fiu blonda si asa am ales. Sa ii fac favoarea. Sa zic asa.zic si il privesc serioasa

-oh..

-nu esti ca Luke..zic si il privesc

-adica?

-nu faci misto, nu iti bati joc... nu esti atat de rau ca el.

-oh.. nu ma cunosti.

-si nici nu vreau.zic si il privesc.

-de ce nu?intreaba amuzat.

-nu-mi plac baietii care cred ca au toate fetele la picioare.zic si ma uit in ochii lui apoi ma uit spre ceas si ma aplec la capota. Mai 5 minute si e gata. Zic si el ofta

-si tie iti plac tocilarii? Zice razand

-ce conteaza ce imi place mie?

-pai ai zis ca nu iti plac baietii ca mine, atunci ce baieti iti plac?

-de ce sa iti zic? Vrei cumva sa te schimbi? Intreb eu amuzata

-poate.zice razand

-secret.

-tot ce tine de tine e secret.

-si aici ai mare dreptate.zic privindu-l si apoi ridic lampa imensa si Ash vrea sa puna mana dar il opresc. Staii!zic si el tresari.

-de ce?

-lasa capota sa prinda luciu. Zic si el rase.

-asa se face?

-da . Tu ai carnet si la scoala de soferi nu ai facut mecanica?

-nu ma prea interesa.

-rau destul. Zic si pregatesc suruburile sa le prind. Le bag in buzunar si prind capota ridicand-o si o asez la locul ei si o prind bine apoi o las in jos.

-wow. Asta da forta.

-mda.. macar atat.

-cat iti datorez?zice si ma uit pe panou.

-30 de lire vopsitul si 50 slefuirea.

-mersi uite.zice si imi intinde bani.

-ai grija ca data viitoare nu o mai fac in timpul liber.zic si il privesc atenta.

-mda.. mersi .zice si pleaca iar eu inchid garajul si ma uit cum pleaca apoi intru in casa incepand sa prepar ceva de mancare. Ma gandeam la sos ce ciuperci si niste cartofi prajiti. Dupa ce termin mananc si spal vasele apoi merg in camera incepand sa repet la mate. Era ultima zi si ultimul examen trebuie sa le i-au pentru ca vreau la UCLA. Da e o universitate buna in care are si sala de atletism dar nu am sansa sa intru acolo. Pentru ca nu sunt chiar asa elastica. Fac eu exerciti de mica in camera mea dar nu am nici un pic de speranta in mine ca sa intru acolo si plus costa mult.

Dupa ce inchid caietul vad ca era 23:10 asa ca decid sa fac un dus si sa dorm . Aveam prima ora examenul asa ca nu trebuia sa intarzii.

****

Deschid ochii si sar din pat si incep sa ma imbrac si sa imi fac rutina. Imi prind parul si ies cu geanta pe umar. Dupa un drum destul de lung intru in sala de clasa unde dam examenul si ma asez la locul meu asteptand. Imi scot pixurile si in clasa intra profa impartind fisele. Ma uit la foaie si nu erau chiar asa de grele exercitile asa ca incep sa completez.

Mai aveam un supunct dar se suna si toti ducem foile ies din clasa si se aud rasete. Ma incrunt si ma apropii de afisul ce era in tot liceul atarnat de perete. Ma uit si il i-au vazand ca era un afis cu mine. Cand lucram si cand eram aplecata dupa vopsea.

' pe langa ca e abandonata de mama si fara tata mai e si panarama' imi abtin lacrimile si ma intorc uitandu-ma dupa Ash. Il zaresc razand cu pretenii lui si cu Luke care radea de mine si tot ce fac e sa fug din scoala . O i-au spre casa in fuga simtind cum respiratia mi se taie. Aud ca imi e strigat numele si ma intorc inca alergand si il vad pe Ash .

-Staiiiii!tipa si cand ma intorc vad masina in fata mea si cad pe spate. Toata viata imi trecuse prin fata. El ajunse langa mine si puse mana pe mine dar ma trag si ma ridic incepand sa alerg iar dar ma ajunge si ma intoarce spre el.

-de ce?! Tip plangand

-imi pare rau!

-nu iti pare, acum stiu de ce imi puneai atatea intrebari ca sa ma poti face de ras in toata scoala . Nu esti ca Luke esti mai rau ca el si mi-ai dovedit cum esti tu cu adevarat! Acum stiu de ce ai zis ca nu am idee cum esti tu. Imi pare rau ca te-am ajutat, imi pare rau ca te-am cunoscut. Zic si ma smucesc din stramtoarea lui si fug spre casa. Intru si ma lipesc de usa plangand in hohote.

De ce? De ce mie? De ce tocmai mie? De ce mi-a facut asta! Dupa ce i-am reparat masina? Asa imi face? De ce?!

Imi sterg lacrimile si pun mana pe telefon uitandu-ma dupa un garaj departe de locul asta departe de tot ce tine legat de viata mea.

Gasesc una in Londra in centru cu 5380 de lire si scriu adresa si numarul apoi caut un apartament sau o garsoniera dar zambesc cand vad o casuta mica aproape de garaj si casa era doar 3560 de euro pentru ca avea doar 3 dormitoare, 2 bai, o bucatarie si o sufragerie . Era frumusica si arata in stare buna scriu iar adresa si tot.

Aveam de la lucru 4000 de euro si mai aveam de strans. I-au telefonul si il apelez pe domnul care vrea sa ii repar masina si el era bucuros ca l-am sunat. Si a zis ca ajunge in 10 minute la mine. Ies afara si vad o masina ca se opri . Coboara el zambind si zambesc si eu ca si cum nimic nu s-ar intampla.

-buna!

-buna hai intra .zic si el zambi apoi intra inauntru si se aseaza pe canapea si eu langa el. O cafea? Un suc?

-nu multumesc.

-bine.zic si se auzi soneria ce ma facu sa imi cer scuze si merg sa vad cine e . Deschid usa si ma uit vazand ca e ......

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum