O apelez pe Eva si astept sa raspunda.
-alo?! Ii aud vocea suava si zambesc
-Eva.zic si nu se mai auzi nimic. Eva?!
-Hope?
-ce faci ?intreb razand
-da bine am fost cu mama pana la cumparaturi si mergem acasa, cum de ma suni?!
-pai vream sa sti ca am iesit. Zic razand
-ce?! Cand ? Cum ai evadat?intreaba rapid si eu rad
-nu am evadat m-a scos un prieten care imi e ca un frate.zic razand. Auzi am de gand sa mergem sa escaladam un munte, cum iti suna?
-bun ca inca nu am plecat in spania si chiar aveam de gand sa merg intr-o excursie.zice amuzata
-na bun. Ne vedem maine dimineata la 6 in fata la Ceistal?
-sigur.zice amuzata apoi inchide si eu ies mergand la Harry care se pare ca era iar cu Louis.
-deranjez?intreb si el rase.
-nu, hai aici.zice si merg spre ei si ma asez langa Harry si el isi incolaci mainile in jurul meu.
-ce s-a intamplat?intreaba si eu zambesc
-pai am vorbit cu Eva si am zis ca mergem maine sa escaladam un munte. Vreti sa veniti cu noi? Intreb si ei zambira
-da de ce nu!? Intreaba ei amuzati.
-le luam si pe fete daca vreti .zic zambind
-bine. Zic ei amuzati.
-merg sa ma plimb putin ok?intreb si ei zambira. Apropo daca vreti sa mai duceti pe cineva e ok .zic razand
-asta vom face
Zice razand HarryIes din casa si merg spre parc pana cand ma ciocnesc de cineva. Imi ridic privirea si vad ca era Derek.
-Hope?!zice mirat
-hei si tie Derek.zic razand
-cum de esti aici? Intreaba mirat
-m-a scos de acolo fratele meu.zic zambind
-ce nesimtit e Ash, nici nu mi-a zis.zice inganfat
-nu el Derek, Harry aka frate.zic razand
-ah. Si ce faci? Cum esti?
-bine, merg spre parc tu?
-bine merg spre casa.zice razand
-vrei sa vi sa ne plimbam impreuna sau ai de lucru?intreb zambind
- hai ca iti tin de urat.zice amuzat.
-bine.zic si el zambi
-Hope..zice el cu o mica retinere
-ce?intreb si ii zambesc
-imi pare rau pentru ce am zis data trecuta.zice si nici nu ma putea privi, ne asezam pe o banca si ma intorc spre el
-nu e nimic Derek a trecut deja.zic zambind. Am inteles ca erai beat.
-chiar imi pare rau doar ca eram a dracu de gelos.zice si eu rad
-de ce sa fi gelos?intreb razand
-pentru ca am crezut ca te pierd ...
-nu m-ai pierdut.zic razand
-adica?
-nu m-ai pierdut Derek.zic razand
-deci daca as putea sa te intreb daca ai vrea sa formezi un cuplu cu mine ce ai raspunde?
-nu stiu.
-pai atunci , Hope Irwin vrei sa fi cu mine?intreaba si zambesc
-pai draga Derek, sa incercam.zic razand iar apoi el ma saruta.
-hmm ce buze moi ai!zice si rad mai tare
- chiar asa?zic razand
-da , nu ai idee de cati ani vream sa fac asta.zice razand
-pai Derek eu trebuie sa merg la salon sa imi tai parul si ce zici daca vi cu noi maine sa escaladam muntele?intreb razand si el aproba.
*****
Ieri am plecat la salon si mi-am taiat parul pana la umeri si l-am facut roz, putin piti dar merge o schimbare. Acum suntem in fata la cafenea si astept sa ajunga Eva pentru ca am inchiriat un autocar si sincera sa fiu eram mirata cine merge.
Eram eu, Harry, Liam cu Sophia, Zayn cu Gigi, Louis , Eva cu Josh, Derek, Sia si Gemma. Eu cu Derek eram pe bancheta din spate eu avand spatele lipit de pieptul lui si eram imbratisati. Ma durea sa stiu ca Niall e aici cu sotia lui doar ca trebuie sa trec peste. Derek ma tinea la pieptul lui si avea capul scufundat in parul meu. In partea drepata era Josh cu Eva ,in stanga Harry cu Louis jucau un joc pe telefon cred ca Fun Run 2 . In fata lor era Gemma care citea iar pe partea cealalta era Sia care asculta muzica . In fata ei era Liam cu Sophia, pe partea stanga era Niall si sotia lui iar pe partea cealalta era Zayn cu Gigi. Phiuuu da multi suntem.
*******
Acum suntem la escaladat muntele si mergem pe langa o prapastie.
Mi se desface siretul asa ca ma aplec zicand.
-mergeti in fata ajung si eu imediat.zic si ma leg la ambele sireturi, avand noroc ca nu aveam nici o geanta care sa ma enerveze. Si cand ma ridic nu ii mai vad , ma incrunt si merg in continuare pe poteca gandindu-ma ca merg in partea aceea si ma opresc vazand capat de drum. Deci nu pe aici au venit . Dau sa ma intorc pana cand nu mai simt pamantul sub picioare si cad in gol tipand la impactul cu solul. O lovitura la cap ma facu sa inchid ochii de durere si totul se intuneca. Ce se petrece cu mine?
Derek pov.
-bai stati mai incet sa vina si Hope.
-las-o ca vine singura.zice aspru Niall
-bine mergeti inainte ca merg sa o caut.zic dur si Harry ,Louis , Zayn si Liam au venit cu mine. Merg in locul unde am lasat-o si nu era asa ca ma panichez. Inima incepe sa imi bata cu putere si simteam ca mor pe dinauntru aveam o presimtire rea.
-Hope!tip si nu aud decat ecoul meu la fel facand si restu. Incepem sa cautam in jur si merg vazand ca undeva se surpase pamantul . Ma pun pe burta si merg spre margine uitandu-ma in jos si tip cand o fat pe o bucata de piatra sparta cu jumate de corp in aer si era doar sange in jurul ei.
-Harry! Sunati la salvare rapid! Tip si el veni rapid langa mine si cand o vede tipa .
-Hope!nu te misca!tip cand vad ca isi misca piciorul care era in aer la fel ca celalalt si mana stanga.
Isi deschide usor ochii apoi ii inchide la loc .
-Hope deschide ochii!tip la ea si apoi ea deachise usor ochii dar ii inchise la loc.
-Hope ! La naiba deschide ochii!tip dar nu mai raspundea, Hope!tip si lacrimile incepura iar sa imi curga pe obraji apoi sunt tras de un doctor si vad cum unul din ei coboara pana jos dar apoi tipa.
-....
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...