Imi ridic piciorul dandu-i in barbatie si el se apleaca de durere dar nu se opri si vru sa imi dea iar un pumn dar o mana il opri. Imi intorc capul si vad ca era Derek?! Ce naiba?! Incepe sa il loveasca de parca ar fi sacul de box si il lasa plin de snage iar ceilalti 3 il iau de jos si il cara spre o masina. Imi duc mana la busa si o sterg apoi Derek zice.
-esti bine?
-da.. multumesc .zic si el zambi
-e ok. Ce treaba ai cu aia? Ce vreau de la tine?intreaba dandu-mi un serverel si eu ii multumesc.
-multumesc, pe tipu care l-ai lovit l-am batut odata la club sti si tu, apoi o data in fata supermarket-ului si se pare ca se razbuna si cum nu putea singur se pare ca a chemat intariri. Zic eu stergandu-mi sangele de pe gura
- de ce nu mi-ai zis ca esti Hope?intreaba indurerat si durerea se putea citi in glas
-nu am stiut pana inainte sa ma cert cu Matt si sa afle si Lily si sa va zica si voua. Zic eu si oftez din cauza durerii.
-serios?intreaba mirat
-tu crezi ca daca stiam nu vorbeam cu voi?! Tip la el si apoi urc in masina dar si el urca rapid.
-vin si eu cu tine acasa.zice zambind
-ok.zic si pornesc in viteza spre casa. Drumul a fost linistit si nu imi pasa e mai bine asa decat cu mii de intrebari. Parchez in fata casei si imi iau sacosele si intru in casa iar Derek era in urma mea. Cand ma vede Matt fuge spre mine la fel veni si Ates cat de repede putea el .
-Crystal ce ai patit?intreaba speriat si eu zambesc usor
-cand am fost odata in clubu unde se bate Derek un tip a incercat sa o abuzeze pe Kate si pe sora lui Ates si sa zicem ca l-am batut in oarecare masura si azi a venit cu 3 tipi si a reusit sa ma loveasca pana a aparut Derek.zic si un pufnit se azi.
-deci Derek ai venit cu ea? In aceeasi masina? Singuri?!tipa Kate si oftez.
-tu esti idioata?! Ce nu intelegi ca noi nu mai aveam nici o treaba , fiecare pe drumul lui!tip nervoasa.
-da sigur. Si tu chiar crezi ca te cred cand zici ca esti cu Ates?! Tipa si atunci ma incrunt
-de ce ai venit aici?intreab enervat
-fratele tau ne-a chemat. A zis sa venim sa clarificam lucrurile pentru ca nu merge asa.
-nu, voi chiar nu intelegeti!tip exasperata. De cand aveti iubiti ati uitat de mine, ati promis ca ne vedem la club acum ceva timp si ghici ce?! Am fost singura, asa cum am ramas si la universitate ! Ca voi vati gandit doar la voi. Asta nu intelegeti! De ce nu ma puteti lasa in pace?intreb enervata si intru in bucatarie unde las sacosele si apoi ma spal pe fata si imi pansez rana si incep sa ii fac mancarea zisa . Dar sunt ajutata de Matt care era putin nervos. Dupa mult timp si dezordine strangem totul si zic.
-eu merg sa fac un dus si cobor ok?zic si el da din cap si intru in sufragerie unde toti priveau un film si eu urc rapid scarile intrand in dus. Mai erau doua zile pana la universitate si ma apuca frica . Dau drumul la apa si las stropii sa se bata cu , corpul meu si ma stramb cand simt durerea in buza ca se adanceste. Dupa ce ma relaxez si ies din dus lunadu-mi o fusa neagra si un top visiniu apoi cobor jos dar nu inainte sa imi prind parul intr-un coc fara sa il usuc. Merg jos si aud rasete apoi cand ma vad filmul e oprit.
-Crystal.. ne pare rau, Matt ne-a zis totul si chiar regretam ce am facut. Ne poti ierta ?intreaba Pia si ma priveau toate cu speranta.
-normal.zic zambind si ele ma luasera rapid in brate razand.
-hai aici.ma trage langa el Ates si zambesc. Acum eram pe piciorul lui stang si ma strange in brate si se incrunta imediat.
-hai sus.zice si ma ridic incruntata
-ce e?intreb si il privesc incruntata
-hai cu mine.zice luandu-ma de mana si urcam sus apoi zice
-unde e baia?intreaba si ma uit urat spre el dar totusi il duc spre baie
-si ce ai de gand? Sa mi-o tragi aici?intreb si el rase ridicand perechea mea de lenjerie si imi pun mainile la fata rusinata dar el rase si mi la da la o parte si ma privea amuzat
-iubesc cand te rusinezi.zice zambind
-eu nu.zic si el rase apoi lua feonul si incepe sa omi usuce parul meu lung. Si zambesc la faptul facut. Dupa ce termina il piaptana usor si apoi ma ridic acum fiind doar cu un cap mai mica ca el . Ma mir cum reuseste sa mai stea in picioare cu gipsul ala.
-gata esti , sa mergem la mine.zice razand si eu zambesc
-bine.zic si dau sa merg de pe loc dar ma opri.
-Crystal... vreau sa iti zic ceva.zice putin panicat si speriat dintr-un anumit motiv, oare de ce? Ii era frica ca va zice ceva gresit?
-ce te framanta?intreb putin speriata de ce va zice
-de cand te-am vazut ai aprins ceva in mine ce a fost stins de mult timp , Crystal, eu , eu te plac.zice balbaindu-se si eu rosesc.
-Ates si eu te plac.zic si privesc in jos iar el imi ridica privirea
-spune-o cand ma privesti in ochi.zice si zambesc.
-si eu te plac Ates.zic zamind
-serios?intreaba mirat
-da.zic raznand
-pai atunci, vrei sa fi iubita mea?intreaba si eu zambesc
-da vreau.zic si el ma lua in brate si ma saruta pe frunte apoi iesim si coboram jos unde erau si restul inafara de Burak si Lily.
-Matt, noi trebuie sa plecam.zice Ates si Matt il privea urat.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...