-Mai avem la dispozitie o luna in care sa facem ce vrem.
-da dar inainte sa mergeti sa va inscrieti ca sa nu fie prea tarziu.
- buna idee. Chiar azi mergem.zicem si ne ridicam , fetele plecand inafara de Lily ca totusi mergem impreuna nu?
******
Am fost si ne-am inscris acum mergand pe jos spre Megan pentru ca faceam noapte fetelor si trebuia sa povestim Cum a fost la inscrieri. Merg spre casa ei si aveam mainile bagate in hanorac. Acum totul se duce naibii. Fiecare merge pe drumul lui la universitati diferite, prieteni noi, probleme noi , e ciudat. Dar.....ies din ganduri cand o mana ma prinde de brat. Ma intorc si dau de baiatul acela care era cu sora lui. Azidimineata.
-hei. Te deranjez?intreaba si zambesc
-nu. Ce s-a intamplat?intreb si el zambi
-vrei sa ne asezam sa vorbim?intreaba cu speranta in voce.
-pai eu trebuie sa ajung undeva ..
-pai te duc eu acolo. Daca vrei.
-of.. ok.accept eu si ne asezam la o masa.
- deci pentru inceput eu sunt Ates.zice zambind
-Crystal.zic eu la randul meu
-pai Crystal, multumesc pentru ca i-ai luat apararea surorii mele.
-a fost o palcere nimeni nu merita sa fie lovit..
-pai asa e . Si daca nu ajungeam cine stie ce se intampla.zice el si zambesc.
-oricum o merita.zic razand
-da. Si spune-mi despre tine.zice zambind
-nu e nimic de zis despre tine, am trait in spital 18 ani. Fratele meu e medic si m-am mutat aici acum un an . Ma rog am implinit 18 cand am fost in coma si cand m-am trezit am venit aici.
-si parintii tai?
-nu stiu m-a abandonat in spital la nastere zicand ca e o nastere imposibila.zic si ma joc cu degetele
-oh..
-acum tu.zic zambind
-pai parintii detin o firma si eu lucru acolo, sti ca am o sora.zice razand . Mai am un frate vitreg dar ne intelegem super bine . Am 25 de ani si pot sa zic ca am intalnit o fata wow.zice zambind
-oh.zic zambind
-si esti la facultate?
-da de azi.zic razand
-da? La ce facultate?
-militara.zic zambind
-serios? Cum de?
-pai am vrut sa dam toate 5 pentru jurnalism dar doar doua au intrat , una la medicina si eu cu o prietena la militar.zic si el zambi.
-hai zambeste ca esti frumoasa cand zambesti.zice zambind
-eu trebuie sa plec.
-bine hai.zice si ma trage de mana dupa el spre un range rover negru. Imi deschide usa ca un gentleman si eu urc punandu-mi centura si el ocoli rapid masina si a dracu sa fie ca arara bine. Purta o pereche de blugi negrii, o camasa alba ,un sacou negru si o cravata ca sacoul. In picioare avand niste papuci perfecti pentru imbracamintea lui. Eu aveam o pereche de blugi scurti negrii ,un tricou alb si un hanorac negru. Pot sa zic ca eram asortati.
-unde te duc.
-prima strada la dreapta si apoi iti zic eu unde sa opresti.zic si el zambi.
Linistea se aprofunda intre noi acum fiind o liniste de mormant. Vad casa lui Megan si zic.
-uite a 3 a casa.zic si el zambi.
Dupa ce parca in fata casei zice.
-Crystal sper sa ne mai vedem.zice zambind si eu zambesc
-si eu sper . Multumesc ca m-ai adus.zic zambind
-a fost placerea mea. Zice zambind si eu cobor si inainte sa intru in casa ii fac cu mana si el mine apoi intru in casa.
-am ajuns!strig si Megand veni rapid spre mine.
-ce faci?intreaba zambind
-bine tu?
-bine. Cine era acel cavaler?
-baiatul de azidimineata.zic si intru unde sunt restul fetelor.
-hopa hopa Crystal.zice razand
-terminati! Zic enervata
-okok. Sa incepem cum a fost la voi la universitate?intreaba Megan
-la noi ceva tipic, toti aveau uniforme , trezire la 6 si culcarea la 10. E ciudat. Zic razand . Suntem cate 16 in camera fiind camere de fete si in cealalta aripa sunt a baietilor. Avem un comandant si ea va avea grija de noi in tot acest timp. Suntem pusi pe camere. Ma rog sunt 3 fete un comandant si doua subcomandante. In fine voi?
-pai, incepe Megan, suntem cate 4 in camera ,avem 3 zile de practica si 2 de lectura ,peretii sunt pictati de cei talentati.. si ne va duce in practica in spital in acest oras deci practic daca e sa fie Matt ma poate salva de la chin cu altii mai batrani.zice razand
-la noi a fost mortal! Zic Kate si Pia deodata.
-deci cum intri sunt dulapuri mari si poti sa iti pui cartiele si sa ti-l decorezi cum vrei tu deci e magnific.
-si poti sa iti alegi partenerul, orele , camera obscura..zice Pia zambind
-oh.. bine de voi.zicem zambind
-da sa sti.zice razand
Telefonul lui Lily suna si dupa ce raspunde vorbeste cu cineva apoi zice.
-eu plec. M-a chemat acasa.zice ea luandu-si haina
-vin si eu . Merg sa ma odihnesc.zic zambind
-bine fetelor. Voi stati aici? Le intreaba Megan pe Pia si Kate care erau indecise. Haideti fetelor nu imi place sa fiu singura.
-bine. Cedara ele
Plecam cu un taxi si o las acasa apoi merg la mine. Dupa 15 minute ii platesc si intru in casa. Nu apuc sa ma dezbrac de hanorac ca ma suna Matt.
-hei Matt .zix rapid
-hei. Ce faci?
-bine tu?
-bine, auzi ce face Lily aici?intreaba si eu mutesc.
-despre ce vorbesti?
-pai e aici pe un scaun. Zice si ma incrunt
-vin imediat. Asteapta-ma la intrare. Zic si inchid apoi ies din casa inchizand-o rapid si urc in masina pornind in viteza. Ceasul sari rapid la 130/h intrand si pe contra sens si trecand si pe rosu de doua ori si cand ajung pun rapid frana lasand zgomotul facut de roti sa se auda apoi cobor rapid blocand masina din fuga si ma opresc in dreptul fratelui meu.
-unde e?intreb si intram grabiti in spital si o vad. Fug spre ea si o strang in brate.
-ce s-a intamplat Lily?intreb grabita
-cum de esti aici? De unde sti? Intreaba si arat cu degetul spre Matt care ii dadu un zambet si face cu mana
-a lesinat si am adus-o aici rapid.
-Matt nu te poti tu ocupa de ea?intreb si el ofta.
-sa vad ce pot face.zice si intra in salon.
-tu ce faci aici?intreaba privind in spatele meu si cand ma intorc dau de........
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...