24

95 6 2
                                    

4 ore. 4 amarate de ore si nimeni nu a iesit de acolo inafara de asistente ce fugeau rapid in alt salon sau in alta incapere si apoi venea inapoi in salonul ei dar nimeni nu ne zicea nici o veste despre ea. Daca e bine, daca nu e bine . Daca se va reface . Imi era frica sa nu o pierd si pe ea. Ea e sufletul meu. Ea ma tine in viata dar daca ea nu va mai fi nici eu nu voi fi. Nu vreau sa traiesc daca stiu ca ea nu e aici langa mine sa ma iubeasca. Poate vorbesc prostii dar eu vreau ca ea sa imi fie alaturi si in fata altarului. Am gasit in ea iubirea ce nu o mai gasisem in nimeni. In absolut nimeni . Bine inafara de tipa de la 19 ani dar atunci eram un copil si nu stiam nimic. Dar acum, acum am crescut iar prin fata aia eu traiesc! Usa mare a salonului e deschisa si din ea ies multe asistente si un doctor ce avea in mana multe fise.

-pentru domnisoara , aaahm, Crystal Smith?intreaba citind numele de pe foaie

-noi.zicem rapid

-cine sunteti?intreaba rapid

-eu fratele ei, cumnata ei, verisorul si iubitul.zice si mintise la verisorul,Jack nu era verisorul ei

-bine pentru inceout cine e , ahm, Ares?

-Ates.zic si el ofta

-in fine. Tu vei intra primul te tot striga in somn dar inainte trebuie sa va zic ceva important.zice iar inima mea o lua la goana.

-ce?zice Matt

-se pare ca raniile sunt groaznice si posibil sa nu mai poata merge un timp. Nu stiu sigur daca isi simte sau nu picioarele inca e sub anestezie. Rana de la impuscatura e in curs de vindecare dar la cap are o mica leziune si posibil sa mai uite unele chestii pe moment dar dupa isi aduce aminte rapid . Iar despre ranile de pe mana stanga cele ce sunt de la cot la uncheietura au fost cusute si trebuie sa fie bine doar ca are mult de asteptat. Iar vanataile de pe corpul ei vor trece destul de greu ca sunt foarte accentuate. Acum va rog pe rand. Domnule Ares.

-Ates.zic printre dinti dar asta era ultima problema pe care o aveam. Vream sa imi vad galuscuta si sa ii zic totul ca nu m-am culcat cu aia si aia nici macar nu e gravida si ca totul a fost o inscenare.

Apas pe clanta usor si deschid usa cu teama si cand intru o vad acolo pe pat privind tavanul si daca nu vedeai cateva miscari usoare de la ea puteai sa juri ca e in coma. Inchid usor usa si cu pasi marunti ma apropii de ea si ii vad lacrimile pe obraji ei vineti si eu merg spre ea sarutandu-i fruntea iar ea inchise ochii. Ma departez si ma asez pe scaunul de langa ea facand-o sa isi miste usor capul si apoi mana mea o lua pe a ei si apoi ma privea zambind usor.

-Crystal totul a fost o inscenare crede-ma eu....nu ma lasa sa termin ca zice.

-stiu Ates.zice zambind

-poftim?intreb nedumerit

-stiu totul , stiu absolut totul. A marturisit sora lui Luke inainte sa ma lase acolo si sa dea foc la tot. zice zambind

-ma bucur ca esti bine.zic si se incurnta

-dar tu cine esti?intreaba incruntata si ma privi pentru o secunda apoi zice, oh Ates. Scuze am uitat pe moment.zice zambind

-te iubesc Crystal zic si ea zambi

-si,zice dar se opri privindu-ma doua minute bune apoi zambi, si eu te iubesc.zice dupa cateva momente de suspans. Ii duc mana la buzele mele ce mi le presez de mana ei si ea zambi usor si zic din tot sufletul

-te iubesc enrom Crystal

-si eu pe tine!

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum