Hope poveste.
Dupa cele intamplate la garaj ne-am mutat toti in casa noua in care a aparut si sora lui Kevin. Suntem dinstanti. Sau mai bine zis sunt distanta de toti. Am stat in pat gandindu-ma ca odata ma va gasii iar si ar putea sa isi bata joc iar de mine. Si tot ce vreau e o viata normala . Departe de tot si toate , fara toate astea. Fara pericol, fara violenta , fara toate astea. Nimeni nu stie ca i-am luat pistolul acelui om. Acelui om care ma vana pana a fost prins. Cel care mi-a distrus copilaria. Celui care nu imi aduc aminte 5 ani din viata. Dupa ce m-am trezit din coma de 2 zile, nu mai stiam nimic, nu mai stiam cine sunt,cum arat, cati ani am, daca am familie sau nu. Tata mi-a zis toate . Ca mama m-a parasit, ca a mers cu altcineva si au 2 copii. Ca am fost crescuta de el. Ca ... ca un om mi-a facut rau. Mi-a fost greu sa imi aduc aminte jocurile, copii cu care ma jucam. De asta nu am prieteni. De asta nu am cu cine imi impartasii secretele. Totul e distrus. Viata mea e distrusa. Ma uit la pistol si il tin in mana gandindu-ma sa pun sfarsit acestui cosmar. O bataie in usa se auzi si bag rapid pistolul sub saltea si zic stergandu-mi lacrimile
-da?
-hei..pot intra?isi vara capul Derek si ma privea trist.
-sigur.zic si il privesc. Intra zambind si inchide usa apoi se aseaza langa mine si ma privea zambind
-ce e ?intreb privindu-l
-pai fratele tau a zis ca trebuie sa mergi sa iti scoata firele.zice si oftez
-am uitat.zic si ma ridic mergand la dulap de unde imi i-au o pereche de blugi albastrii , un tricou alb larg si o camasa de a tatei. Apoi intru in baie unde ma schimb rapid si ies gata de plecare.
-rapida.
-cand vreau ceva pot fi rapida.zic si privesc pamantul. Vine spre mine si acum mai erau 5 cm de mine si imi ia fata in palmele lui si ma privea.
-esti frumoasa.zice si eu las privirea in jos.
-multumesc.zic si inca privesc in jos si deschide gura sa zica ceva dar se oprii cand usa se deschide si pe ea intra Layla, sora lui Kevin.
-Hope... Ash a zis sa cobori.zice si ma departez de Derek si trec pe langa ea si zic.
-data viitoare mai bate si tu la usa. Zic si ea lasa privirea in jos
-Hope! Ce vorbesti asa cu ea?! Tipa Kevin la mine si imi dau ochii peste cap si dau sa merg mai departe dar ma prinde de mana si tip de durere cand simt cum acul se adancete in mana si atunci el imi dadu drumul . Ma uit la mana si vad cum sangele incepu sa imi curga pe mana si el se uita speriat la mine. Ma intorc si intu in camera trantind usa cu putere si inchuind-o cu cheia fiind singura de data asta. Merg la baie si imi scot fluturasul si las tot sangele sa se scurga din mine. Imi pun un pansament si ies din baie cu batai puternice in usa si imi iau o geanta bagand pistolul in ea simtind ca innebunesc.
Deschid usa si ies trecand pe langa cei doi tinand geanta in mana si trec coborand scarile rapid . Ies din casa si merg la taxiul din fata casei si urc rapid plecand de pe loc. Drumul a fost linistit dar nervii din mine nu erau stapaniti. Ies din taxi inainte platind si merg in spital unde intru in cabinetul doctorului care se pare ca ma astepta.
-oh. Ai venit.zice zambind
-da. Puteti sa terminam asta cat mai repede?intreb si el zambi
-10 minute dureaza. Zice si eu ma intind pe pat si el lua o forfecuta si o penseta si eu deschid gura si el incepe sa taie acolo tot ce simteam erau niste mici impunsaturi apoi ma gadila. Dupa 10 minute de stat cu gura deschisa mai rau ca la dentist zice.
-gata domnisoara.zice si eu ma ridic mergand spre oglinda cu ochii inchisi sperand ca totul sa fie ca inainte si cand ridic privirea din pamant se pare ca eram exact ca inainte. Zambesc si ma intorc si deschid usor geanta sa nu se vada pistolul si ii dai un teanc de bani si ii las plecand de acolo.
Ies si dau de Ash care opri masina in viteza si cand ma vazu ma lua in brate.
-m-ai speriat. Esti bine?intreaba si eu privesc pamantul apoi trec pe langa el mergand spre casa. Si nu casa unde eram de obicei ci la casa mea. O mana ma prinse si stiam ca e Ash.
-unde mergi. Te rog hai acasa. Zice si oftez si el zambi luandu-ma de mana si mergand spre masina. Esti bine?ma intreba pentru a mia oara ceea ce ma facu sa pufnesc nervos.
-da sunt bine ma mai intrebi de o mie de ori? Ma rastesc la el si el se incrunta
-ce e cu tine ? Esti atat de rece..zice si eu pufnesc.
-sunt bine.zic si cobor din masina si intru in casa vazandu-i pe toti panicati.
-Doamne Hope ne-ai speriat.zice Selena dar eu ignor ce zice si merg in camera mea.
Intru trantind pe pat geanta si merg spre balcon si imi pun mainile pe balustrada expirand greu. M-am saturat de viata asta. M-am saturat sa nu imi stiu copilaria, sa imi fie frica ca oricine ma poate omora sau bate. Nu mai pot . Nu e pentru mine toate chestiile astea. Nu ma pot obijnui cu asa ceva. Simt o mana pe umarul meu ce ma facu sa tresar si era Zack. Tot ce fac e sa il strang in brate si sa plang.
-sh.. gata totul e bine? De ce plangi? De ce te-ai indepartat asa de noi? Sa sti ca suntem atat de ingrijorati incat suntem atat de irascibili . De asta a reactionat asa Kevin si plus avem si o misiune sambata si e tensionat.
-ma doare sufletul Zack. Zic si ma las in jos si el in fata mea.
-de ce? Ce s-a intamplat?
-toata viata mea trebuie sa fie desenata doar in negru si gri?intreb si el ma privea nedumerit
-la ce te referi? Ai o viata frumoasa Hope, ai o sora , un frate...zice si il intrerup
-exact. Am doar atat , nimic mai mult. In viata asta eu nu stiu ce e fericire Zack.. si as vrea sa nu stiu niciodata pentru ca sfarsitul e pe aproape .zic si el se incrunta
-despre ce vorbesti Hope? Intreaba putin speriat
-nu , nimic .zic si imi sterg lacrimile apoi ma ridic in picioare la fel facand si el.
-Hope. Sper ca nu vei face ceva rau.
-nu se stie ce ne serveste viata! Corect?intreb si ies din camera cobor scarile si ii vad pe restul pe canapele ingandurati. Intru in bucatarie unde era si Skyler , sora lui Derek.
- Hope?
-da?intreb si ea imi zambi cald
-ce zici daca iesim undeva in seara asta? Gen un club sau la pizza?
-nu am chef . Scuze. Zic luandu-mi o cuite de suc cu paiul si ma intorc dand sa ies dar dau de Layla
-Hope.. imi pare rau pentru ce s-a intamplat mai de dimineata. Nu am vrut. Zice si eu rad
-e ok.zic si trec pe langa ea si merg spre camera mea unde cand intru il vad pe .....
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanficVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...