Sfarsitul!

145 6 0
                                    

-Da!zic tare si raspicat acum punandu-i vergheta pe deget

-Domnule Kile James, o luati in casatorie pe Dakota Thores ?

-Da!zice clar si raspicat acum noi avand buzele lipite de el auzind chicotul preotului zicand

-da puteti saruta mireaza. Zice razand si apoi ma lua de mana si pasim spre limuzina.

Covorul rosu se scurge pe sub picioarele noastre si muream cand acum pot zice ca sunt doamna James.

**

Ma dau jos de pe el si acum aveam capul pe pieptul lui incins si se ridica rapid coborand la fel de rapid.

-cum ti-ai revenit?

-se pare ca acel doctor chiar e bun.zic razand

-cand ti-ai revenit?

-acum 5 luni. In care am inceput pregatirile.

-da?intreaba mirat

- da. Acum vreau sa sti ce cadou ti-am luat. Zice zambind

-ce?intreaba razand eu coborand cu cearceaful in jurul meu sa nu ii mai dau satisfactii lui si intru in baie facand un dus rapid apoi ies in lenjerie si vad ca el era imbracat intr-o pereche de pantaloni de trening iar eu ii fur camasa alba acum ducandu-ma in camera alaturata vazand casa goala si intunecata a lui Kile. Scot colivia si intru inapoi in camera si el se da repede jos cand vede ce am in brate.

-colibri? Intreaba mirat vazand cele 10 pasari din colivia imensa.

-da. Stiu ca iti plac si chiar vream sa iti fac cadou.

-dar la naiba Dakota costa 2500 de euro una!zice mirat privind pasarile parca crezand ca sunt ireale

-nu conteaza pretul iubire. Tie iti plac si iti fac acest cadou plus asta. Zic deschizand o cutie cu doua bratari din aur pe care era inscriprionata 'Dakota & Kile= ♡ ' si pe a mea era invers. Numele lui primul apoi al meu.

-wow.zice si imi prinde buzele intr-un sarut pasional.

-asta e pentru tine.zice deschizand o cutie mai mare fiind doua lanturi unul mai subtire si unu gros, si doua bratari la fel. Pe ele erau scrise D&K lanturile fiind in forma de inima si bratarile aveau inimi la sfarsitul numelui.

*peste 4 saptamani*

Ma simteam atat de rau si am decis sa fac un test de sarcina in noaptea nuntii sa zicem ca am uitat de tot ce tine de protectie.

Stau pe capacul toaletei si astept. Stau si stau si stau apoi inchid ochii luandu-l in degetele mele subtiri ce avea pe unul din ele cele mai frumoase inele posibile. Deschid incet ochii si zambesc atat de tare incat ma facu sa tip de bucurie . Fug spre usa iesind in fuga acum cautandu-l pe Kile prin casa. Il vad pe canapea si merg in spatele lui si ii pun testul in fata si cand se uita sare in sus tipand de bucurie.

-aaaaaa, Dakotaaaa! Tipa luandu-ma in brate invartindu-ma razand

-te iubesc , Kile!tip fericita si il sarut

-si eu te iubesc Dakota!

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum