Eram in masina cu el si frica punea srapanire pe mine. Daca ma voi intalnii cu el? Daca vrea sa vorbim si eu sa nu ii pot zice nimic, daca ma vede si eu il privesc dar nu pot sa il vad? Imi e frica de ce se va intampla.
-unde ma vei duce?
-pai la un fastfood.
-ok.. zic si oftez
-ce e iubire?
-nu imi zi asa te rog. Zic eu exagerat de tare dar ma aleg cu o palma zdravana
-tu nu ridica tonul la mine!tipa si imi frec obrazul lovit iar el imi prinde parul in mana tipand . Iti ceri scuze acum!tipa si ma facu sa tresar
-s..scuze.zic si el imi da drumul.
-Luke?
-ce mai vrei?
-de ce imi faci asta? De ce nu ma lasi libera?zic si el se enerva. Oprind masina eu dand cu capul de bord atat de tare incat inceup sa ma usture.
-daca vrei sa fi libera, coboara.zice si asa fac. Aud motorul cum porneste de pe loc si oftez apoi am incercat sa disting unde sunt. Se aud masini asa ca fac pasi in fata pana aud o frana urmata de o portiera trantita.
-tu nu esti normala? Era sa te calc. Aud vocea unei fete si zambesc.
-t..te rog ajuta-ma. Nu vad m-a orbit temporar ma poti duce te rog la o adresa? Am un ceas de aur si un lant ti-l pot da.
-nu e nevoie normal ca te duc.zice si ma prinde de mana indreptandu-ne spre masina presupun dar o mana isi facu prezenta in parul meu si ma facu sa tip apoi aud.
-unde mergi iubire? Ai zis sa te las libera,nu iti trebuie ajutor. Dar nu ma asculti. Hai sa te duc acasa.zice si incep sa plang
-hei las-o!tipa fata iar el ma arunca pe umarul ei.
-scuze a avut un accident si a innebunit! Imi pare rau de deranj.
-minteee!tip si el imi da o palma peste fund si eu incep sa dau cu pumnii in spatele lui. Ma tranteste pe scaun si ma prinde brutal de barbie.
-asculta aici. Mergem la fast food si vei fi cuminte si nu vei scoate nici o vorba neintrebata daca nu vrei sa iti zbor creierii.zice si oftez apoi tranti portiera prinzandu-mi mana la portiera facandu-ma sa tip si el se intoarse rapid deschizand-o si apoi imi lua mana in a lui.
-iarta-ma te implor iarta-ma nu am vrut!zice si imi saruta mana in timp ce lacrimile mele curgeau pe obraji siroaie. Simt ceva pe mana si era rece
-L..Luke te rog sa mergem acasa te implor!zic plangand si el ofta.
-uite cum facem mergem pana in oras luam de mancare si ne intorcem ok?
-b..bine.zic si inchide portiera apoi urca si el
*peste o luna*
A trecut o luna de cand sunt la Luke si de cand nu il mai am pe Niall aproape . Imi e atat de dor de el dar pun pariu ca deja m-a si inlocuit , m-a uitat deja. Vederea mea nu si-a revenit si deja sperantele ca isi va revenii mai repede au disparut. Sperantele ca il voi intalnii pe Niall au disparut de cand eu , Luke si Eva ne-am mutat in Filipine . Acum eram pe canapea si ascultam televizorul si am auzit o stire ce mi-a atras atentia.
'Cantaretul Niall Horan din 1 direction a renuntat la trupa pentru ultimii ani din cauza problemelor personale, din cate a fost surprins in ultima luna a fost la fel si fel de baruri si cluburi,si a fost surprins drogandu-se acum 2 zile. Ce se petrece cu acel Niall Horan pe care il placeau totate fetele si vreau orice sa il intalneasca? Unde a disparut? Aflam tocmai acum de la el.'
-Hope, hai sa mananci! Aud vocea Evei si zic.
-shhhh.si ea tace
'-draga Niall bine ai venit
-bine te-am gasit.zice auzindu-i vocea ragusita ce ma facea sa mor pe dinauntru
-ce faci Niall?zice prezentatoarea
-am raspuns la invitatia ta.zice sec si rece
-multumim. Zice ea citindu-se prin vocea fericirea
-deci de ce m-ai chemat?intreaba el la fel de dur
-pai Niall trec zvonuri ca tu te droghezi si ca in ultimul timp ai fost doar pe la baruri si cluburi. Zice ea rapid
-da e adevarat, dar ce conteaza asta?
-pai logodnica ta nu iti zice nimic?intreaba surprinsa
-nu cred ca am asa ceva si daca as avea nu cred ca ar trebui sa ii pese.zice rece facandu-ma sa plang
-pai cum asa Niall, nu erai logodit?
-pai sa zicem ca acea fata nu era nimic altceva decat o alta fata care vrea doar sa isi bata joc. Nu se poate sa gasesc si eu o fata vare sa nu isi bata joc?intreaba el cu durere in glas si simteam ca mor . Un nod mi se puse in gat si ochii nu incetau sa lacrimeze.
-oh deci se pare ca acea fata era doar o alta parasuta?
-nu o poti numi asa!tipa frustrat. Ea a fost singura fata pe care am iubit-o si inca o mai fac! Fie ea unde o fi , chiar daca s-a purtat asa trebuie sa fie un motiv si incerc sa aflu asa ca nu va permit voua sa vorbiti asa de ea! Da!tipa si o mana ma facu sa tresar.
-esti bine ? Aud vocea Evei. Si eu nu raspund.
-si Niall, unde e?
-nu stiu, a disparut rapid din viata mea .
-iti lipseste ceva? Ma refer ar fi posibil sa te jefuiasca si sa dispara?
-nu e ea asa. Ea e o fata sincera si plus nu ar fura niciodata.
-de ce inca ii ti partea? Dupa atatea ce ti-a facut.
-nu a vrut asta. Pot sa jur.zice si suspin
-dar unde e acum? Sau nu ai idee?
-nu stiu dar noi inca o cautam.
-oh.. pai Niall ai ceva de declarat?
-da, Hope daca vezi asta sa ma suni!'
-Hope...zice Eva si ma strange in brate.
-imi dai telefonul te rog.
-imi pare rau dar Luke a zis sa nu ti-l dau.
-Luke?!tip si imi sterg lacrimile
-da? Ii aud vocea.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...