(El e Derek, poza e luata de pe tumblr deci nu stiu cum il cheama in realitate..scuze)
-hei..zice ea cu o voce foarte inceata dandu-mi seama ca o doare rau fata
-cand ai plecat?
-azinoapte.zice si isi aranjeaza putin parul
-de ce?
-pai Kevin era cu fata aia si unde sa dorm si eu? Intre ei?zice foarte foarte incet.
-Trebuia sa ma trezesti. Zic si o iau un brate.
-na lasa.
-hai acasa.zice zambind Selena
-nu mai stam?intreaba ea si ma privea cu ochii aia tristi.
-of.. zic si ma uit spre ceas amintindu-mi ca trebuia sa merg la depou ca sa anulez toata mafia lui Luke. Bine daca vreti ramaneti ca eu trebuie sa fug la depou. Acum mi-am amintit.zic si o sarut pe frunte apoi plec.
Hope pov.
-Hope. Hai sa mergem acasa nu imi place casa asta.zice Selena si eu ma incrunt
-de ce?
-simt ca suntem spionati.zice si rad usor dar durerea ma opri
-bine.zic si merg in camera de unde imi i-au o pereche de blugi negrii pe mine un tricou alb si un hanorac negru. Imi fac rutina rapid si imi iau bani la mine ,telefonul si ies mergand vazandu-i ca se uitau prin casa dar fiind in acelasi loc.
-inainte sa mergem acasa sa ne bagam ca sa imi cumpar o vopsea. Zic si Zack ma privea intrebator
-vreau sa ajung la culoarea normala.. stiu ca am facut o promisiune dar nu mai rezist. Zic si ei aproba.
-iesim din casa eu avand gluga in cap si capul plecat.
-Hope. Da gluga jos.zice si eu oftez.
-nu Sel nu! Arat ca un monstru.zic cu greu din cauza durerii.
- nu arati Hope.
-ba da. Mergeti inainte ca eu ma bag sa cumpar vopsea apoi vin si eu.
-bine ne vedem la taxiul ala.zice si aprob si intru in magazin si cand ajung la rafturile cu vopsele ma uit dupa un castaniu si cand gasesc o iau si cu, capul plecat merg spre casa dar ma izbesc de cineva si imi cade cutia din mana si ma aplec rapid luand-o si trecand pe langa acea persoana.
-hei. Asteapta. A zis si eu ma opresc in loc fiind cu spatele spre el
-ti-ai scapat si banii.zice si se aseaza in fata mea si mi inmana.
-mersi.zic si ii iau apoi dau sa plec dar ma prinse de mana facandu-ma sa gem.
-scuze te-am strans tare?
-nu .. sunt bine.zic
-ma poti privi putin?
-scuze nu pot.zic si ma uit la picioarele lui.
-de ce nu?
-sunt un monstru. Zic si plec la casa unde platesc si ies in graba dar imediat cineva ma prinde de mana si ma intoarce lovindu-ma de un corp masiv si scancen de durere cand fac contact cu pieptul lui. Imi ridica rapid capu eu avand lacrimi in ochi si ma privea atent .
-cine ti-a facut asta?intreaba si in ochii mei apar lacrimi si el ma i-a rapid in brate frecandu-ma usor pe spate .
-un monstru.zic si el se departa usor si imi sterge lacrima lacrima apoi zice.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...