3

89 5 4
                                    

La dracu normal ca nu am plecat am mers in casuta din spatele casei unde era un o camera amenajata. Mereu ma refugiam in acel loc cand ma certam cu parintii . E frumos. Are peretii albi,mobila maro si un pat imens. Ma asez pe pat incaltata si oftez cand usa se deschise si pe ea intra Xander.

-ce cauti aici?intreb enervata

-aaaa. Tipa el din cauza sperieturii

-ce faci aici?intreaba si eu rad

-ce faci tu aici.zic si el rase

-am venit sa fac ceva dar acum nu mai pot.zice si eu rad

-te droghezi?intreb razand

-neah. VREAM SA IMI SUN IUBITA.zice. accentuand cuvinte .

-si ce te opreste,zic razand

-tu!

-pai dispari de aici si nu mai e nici o problema.zic si el rase

-dispari tu!zice si oftez frustrata

-care e problema ta?intreb si el zambi la auzul intrebarii

-nu stiu despre ce vorbesti.zice si eu oftez

-de ce te porti asa cu mine?intreb si el zambi mai larg

-asa cum?intreaba si oftez

-lasa-ma in pace! Nu ma mai enerva. De ce nu ma poti lasa in pace?

-pentru ca imi place sa te enervez.

-hai lasa-ma.zic si ma bag sub patura si el iese trantind usa.

-dobitoc.zic pentru mine si inchid ochii adormind rapid .

***
Soarele isi face prezenta printre perdele si ies din camera micuta si plec in casa unde imi fac rapid rutina si apoi intru in camera incet sa nu il trezesc pe micutul fitos si imi aleg o pereche de pantaloni de trening destul de decupati lasandu-mi un sfert din fund la vedere si o bustiera sport si in picioare niste tenesi. Intru in baie si ma schimb apoi intru inapoi in camera unde imi caut bluza . Si ma enervez ca nu o gasesc asa ca o las balta si ies din camera trantind usa.

-ups.zic si rad apoi cobor rapid lund cheile masinii si plec spre club. Dupa un drum linistit intru in club si merg spre antrenor si incepem sa ne antrenam. Dadeam in sac ca si cum ar fi Xander si acum l-as desfigura. Dupa o ora buna de antrenat ii multumesc de ajutor si plec acasa. Eram obosita dar nu aveam chef de nimic doar de un dus lung si dupa un maraton de filme.

Intru in casa si vad ca toti erau treziti.

-hei scumpo unde ai fost? Intreaba mama si eu oftez

-la antrenament.

-iar ai fost la box?intreaba si oftez iar

-da. Nu am mai facut nimic de ceva timp si vream sa imi revin putin. Voi merge sa fac un dus lung si dupa voi face un maraton de filme.zic si ei rasera

-scuze draga ca trebuie sa iti stric planurile dar am decis sa plecam dupa pranz la un film la cinema si dupa sa mergem la masinute si posibil sa fugim si pana pe stanca.

-pai succes , eu nu vin.zic si ea zambi

-de ce nu?

-pentru ca nu vreau.zic si ea rase. Xander vine?

-da.zice si eu zambesc dragalas

-deci vi?intreaba si eu rad sarcastic.

-nu.zic si urc in camera unde ma bag sub apa. Era atat de relaxant iar spuma ce era deasupra ma facea sa inchid ochii dar totul a fost stricat cand o bubuitura se auzi. Ies rapid clatindu-ma si infasurata intr-un prosop ies si il vad pe Xander foarte nervos iar telefonul lui era trantit pe jos.

-esti ok?intreb luandu-i telefonul de pe jos si ii intind telefonul si el il lua nervos

-nu! Zice dur

-vrei sa vorbim?intreb si el se uita urat spre mine

-ti se pare ca esti persoana buna cu care sa vorbesc?intreaba si cerul imi cazu in cap.

-la ce te referi?intreb nervoasa

-la dracu esti o razgaiata, de bani gata si crezi ca ai totul la picioare, te crezi atat de importanta si crezi ca faci totul bine! Ce om esti tu?intreaba si ochii mei incepura sa ma intepe si tot ce zic e

-iesi afara.zic si apoi intru in baie si ma lipesc de usa plangand. Chiar asa sunt? Are dreptate? Ma uit in oglinda si imi sterg lacrimile apoi incep sa imi usc parul si sa ma imbrac cu o fusta neagra din piele si sus un top . Imi insfac geaca de piele luand-o pe mine si in picioare niste botine. Imi pun ochelarii de soare in ochi sa nu se vada ca am plans si ies din camera coborand rapid scarile.

-hei scumpo? Te-ai decis sa vi cu noi?intreaba mama si ma uit spre ei si Xander care inca era nervos.

-nu mana, nu vreti o razgaiata care crede ca face totul bine si are totul la picioare in priajma voastra. Zic si fata lui Xander se facu alba si eu ies din casa mergand la masina si mana iesi rapid din casa venind spre mine.

-cine a zis asta draga?intreaba ea manganindu-mi obrazul si in spatele ei era tata si Xander?

-nimeni mama, nimeni. Trebuie sa plec. Ne vedem maine seara.zic si ma prinde de mana

-unde pleci Dakota?intreaba si oftez

-sa ma duc dracu e ok asa?intreb si imi smulg mana din a ei urcand la volan si plec.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum