In fata mea era tata..
El facu un pas in fata si eu ma dau inapoi.
-Hope iti pot explica.zice si eu il privesc socata
-ce sa imi explici!tip la el enervata
-totul are o explicatie!zice si eu tremur si imi las lacrimile la vedere care nu se deosebeau de picuri de ploaie
-nu... nu se poate! Nu pot sa cred ca m-ai mintit! M-ai lasat singura! M-ai pacalit, ne-ai pacalit pe toti. A .. au zis ca esti mort ! Ce cauti aici! Oh Doamne , innebunesc. Zic si ma tin de cap si el ma atinse usor. Nu ma atinge! Te-ai jucat cu naivitatea mea! Tip si rasuna pe intreaga strada.
-scumpa mea te rog.
-nu tu nu esti real. Eu nu am parinti. Tu.. esti doar un necunoscut.zic si incep sa fug iar spre casa lasandu-l acolo si intru in curte prabusindu-ma in genunchi.
-aaaaaaaaaa!tip din toti plamani si incep sa plang apoi ma intind pe astfaltul ud si ma uit spre cer. Ma simteam tradata, pieptul mi se ridica din ce in ce mai repede si simteam cum ramand fara aer. Plangeam in hohote si nu aveam de gand sa ma opresc prea repede. Imi pun mainile pe fata vrand sa fie doar un cosmar sa ma trezesc inapoi in vechea noastra casa si sa tip la Luke care era un nenorocit si nu un criminal. Ma ridic dar nu fac un pas ca ma prabusesc iar in genunchi si imi pun mainile pe fata.
-Hope?! Se auzi si vad cum toate luminile se aprind.
-ajutor.tip cu un ultim ragaz si simt ca mor pe dinauntru. Usa se deschise si pe ea iese Niall in fuga si cand ma vede ma ridica rapid si sa mergem spre usa casei dar picioarele mele ma lasau asa ca ma ia stil mireasa. Eram plina de noroi si storpi pe toata pielea. Plangeam in hohote si el ma aseaza usor pe canapeaua maro din piele si toti ma priveau speriati.
-ce ai patit Hope? Ma intreaba grijuliu Ash si ma strange la pieptul lui dar ma smulg din bratele lui ridicandu-ma in picioare tipand
-ati stiut! Ati stiut ca traiete! De ce nu mi-ati zis!tip si el se uita cu nelamurire la mine
-despre ce vorbesti Hope? Zice Niall si ma strange in brate.
-au stiut Niall!zic plangand
-ce sa iti ascunda Hope?
-ca tata ... ca tata traieste.tip plangand si aud doar 'ce!?' Erau mirati? De ce? Oricum stiau.
-Hope ! Ce ai zis?intreaba mirat Ashton
-tata traieste.
-d..de unde sti asta? Intreaba mirat si se uita la mine mirat
-l-am vazut Ash.. l-am vazut.zic si el incepu sa planga la fel si Selena , Niall ma strange cu putere in brate, pe Selena Zack si pe Ash, Layla.
-ma doare sufletul.zic si Niall ma ia stil mireasa si urcam in camera unde ma duce in baie. Si zice.
-fa un dus apoi te tin in brate toata noapte si toata viata daca vrei.zice si ma strange cu putere in brate apoi eu incuvintez din cap si el iese din baie si eu intru in dus lasand storpii de apa sa cada pe mine. Toate imaginile de acum in minte facandu-ma sa tip si sa imi deschid ochii. Ies din dus si ma imbrac rapid si ies cu parul ud din baie
-haide. Zice si imi face semn dar ma opri cand vazu ca am parul ud. Ma trage de mana pana in baie unde ma aseaza pe scaun si ia feonul si incepe sa imi usuce parul dar eram atat de pierduta in ganduri ca nici nu imi dau seama cand a terminat. Ma ia de mana si ma duce spre pat unde adorm rapid in bratele lui si nu regretam asta. Era ata de grijuliu cu mine si se purta foarte frumos. Nu ma jignea cum au facut ceilalti si a gasit cele mai stipide motive ca sa vorbeasca cu mine.
Nu stiu cum dar mi-a intrat la inima baiatul asta.
***
Ash pov.
Ies in fuga si dau de el la poarta il prind de guler si intru in curte inchizand poarta si il trantesc de ea.
-cum poti fi atat de imbecil! Cum sa minti in halul asta! Ce om esti tu? Zi ma ce om esti tu! Cu ce ti-am gresit noi? De ce ai mintit! Raspundea odata!tip la el si el deschide gura zicand
-pentru ca m-am saturat de voi, de mafie de tot. Asa ca am decis sa ma dau mort.
-daca tot te-ai saturat de noi dispari sa nu te mai vedem. Nu te mai apropia de noi? De casa noastra si mai ales de Hope. Zic si il trantesc la pamant in fata portii si apoi intru in casa nervos . Urc scarile si vad ca Niall o tinea in brate si o mangaia pe cap linistind-o. Imi face semn sa tac si eu zambesc si intru incet.
-e distrusa rau?
-mhm...
-multumesc.zic eu sincer
-pentru ce?
-pentru tot ce faci, ca vrei sa o vezi zambind
-vreau sa o vad si sa o fac mereu sa rada. Sunt atras de ea si nu vreau ca sa pateasca ceva.zice si zambesc
-dormi aici?intreb si el da afirmativ din cap apoi ies usor din camera zambind si intru in camera mea oftand ca o vad pe Layla in pat dezbracata.
-nu am chef de astea Layla. Zic si ea ofta tragandu-si cearceaful peste ea.
-bine da-mi si mie lenjeria si rochia de noapte.zice si i le arunc apoi ies pe balcon Si ma razam de balustrada .. sunt gata psihic.
-daca tu esti gata, atunci gandeste-te cum e Hope.. lovitura dupa lovitura. Aud vocea lui Zack.
-ai dreptate.
-adica ai vazut, moarte, mutare, rapire, Derek, vacanta de iarna, si acum asta... daca tu esti gata psihic doar la o lovitura nu e de mirare pentru ea ca a vrut sa se omoare de 2 ori...
-ma voi asigura sa fie totul bine si ca nimeni sa nu se mai apropie de ea sa o raneasca. Si cand il prind pe Derek ii voi face gatul ca la pui.
-de ce?
-a facut-o curva si nu stiu ce. Il voi omora.
-
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...