15

117 5 1
                                    

-da. Zic zambind, imi pare bine sa va cunosc.zic zambind

-si noi ne bucuram sa te vedem.zic ei si Ates isi facu prezenta langa mine si eu ma incrunt

-hei te-am lasat pe canapea de ce nu stai acolo? Sti si tu ce a zis doctorul prea mult efort strica.zic si il duc inapoi asezandu-l jos si parintii lui plecasera razand iar dupa ce ei intra in bucatarie Ates ma tranti langa el razand.

-Ates!zic printre dinti si imi trag fusta mai in jos.

-ce?zice razand si eu ma incrunt la el

-ce bine va sta impreuna.zice sora lui si eu zambesc

-multumim.

-poate nu am facut cunostinta dar eu sunt Lana.zice zambind, iar el e iubitul meu Erkan

-Crystal.zic zambind

-oh, esti fata care m-a salvat atunci.zice ea putin trista si iubitul ei o lua de mana in semn de consolare iar zambetul aparu pe fata ei.

-da , sa nu mai vorbim despre asta ok ?zic si zambesc

-bine, pot sa te intreb ceva?zice ea stanjenita si eu rad

-normal.zic razand

-ce ai patit la gura?intreaba si eu oftez

-tipul de care te salvasem m-a prins azi singura si el era cu inca 3 si practic m-au tinut si el m-a lovit o data si dupa a fost oprit daca nu poate aveam ceva mai rau.

-oh ce rau imi pare! E doar vina mea.

-nu e vina ta, niciodata nu va fi.zic zambind

-ba da daca nu te bagai pentru mine el nu te mai urmarea.zice trista si eu zambesc

-Lana,tot ma urmarea ca ma luasem de el cu o seara inainte ca se luase de o prietena.zic razand

-oh..

-copii , vream sa comandam pizza am ars putin mancarea.zice ea si tatal lui Ates fuge cu tava cu mancare foarte arsa in curtea din spate ceea ce ne facu pe noi sa radem

-ai zis ca ai ars-o putin.zice Burak razand

-shhh.zice mama si noi radem

**

Era 00:30 iar parintii lui au mers la culcare si deja Lana cu Erkan au adormit pe canapea iar Burak cu Lily pe celalalt fotoliu acum mai eu mai eram treaza. Eram in bratele lui Ates atat de calduroase ca nu mai vream sa ies dar trebuia.

-psh.zic incet si il sarut usor pe buze. Iubire .zic si el mormai usor . Iubire eu plec.zic si el isi deschise rapid ochii.

-ce tot vorbesti acolo? Cum sa pleci?intreaba si eu oftez

-pai e tarziu si ... nu pot termina ca buzele lui le presa pe a mele.

-dormi cu mine azi.zice si eu zambesc

-hai sa mergem la mine sa dormim. Te rog. Vreau ca maine sa stam toti adica si Matt. Ca nu o sa va mai vad o saptamana.

-bine stai sa imi i-au pijamalele si haine pe maine.zice si merge spre scari si urca incet.

-te ajut?intreb si el zambi

-nu, e ok.zice si apoi urca sus si eu ma las pe spate si zambesc la cum dorm ambele cupluri imbratisati. Scot telefonul si le fac cate o poza la ambele cupluri apoi o mana pe talia mea ma facu sa sar in sus. Cand ma intorc vad ca era Ates.

-gata?intreb si el zambi.

-da hai.zice si zambesc apoi il ajut si iesim din casa merand spre masina unde urcam si pornim spre casa. Dupa un drum in care a fost foarte liniste auzindu-se doar radioul , ajungem acasa si intram in casa incet sa nu ii trezim pe porumbei si le vad hainele aruncate prin camera si ei sunt asezati pe canapea acoperiti cu un cearceaf usor transparent si ei erau imbratisati si goi.

-aminteste-mi sa nu ma mai asez pe acea canapea.zic si el rase usor apoi urcam in camera unde el intra in baie si se schimba intre timp eu apuc doar sa imi dau topul jos si sa aleg un tricou foarte larg si lung ce imi ajungea pana la coapse si ma uitam spre perechile de pantaloni pe care nu stiam sa le iau dar doua mani jucause se incolacesc in jurul meu si buzele umede a le lui Ates isi facura prezenta pe obrazul meu.

-ramai asa.zice seducator

-de ce?

-pentru ca esti sexi si pentru ca trebuie sa ai incredere in mine ca nu voi umbla cu mainile mai jos de solduri.zice razand

-bine.zic eu cedand la ce a zis el. Ne indreptam spre pat si eu il ajut sa se aseze sub patura apoi ma asez si eu langa el care ma trase mai aproape de el, acum avand spatele lipit de pieptul lui si ma strangea in brate ca si cum as pleca maine. A stai nu plec maine ci poimaine wooow.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum