23 vieti

174 7 1
                                    

Cand il vad in fata mea pe Derek.

Ma indepartez si trec pe langa el si el ma prinde de incheietura eu tipand de durere si el se incrunta.

-Hope?intreaba si eu il imping

-nu te apropia de mine!tip si rasuna in toata padurea.

-Hope? De ce te porti asa?

-cum ai tupeul sa ma intrebi asa ceva?! Cum!tip la el si lacrimile imi dadura.

-ce ai Hope!

-sunt un esec ha? Mi-am batut joc de tine ha? Tip la el si el isi puse mana in cap

-scuze pentru aia, eram beat.

-a erai beat? Pff.. erai beat. Draga Derek sa iti zic ca adevarul se zice la betie! Tip la el nervoasa. La dracu ti-am reparat masina, am venit aici afland ca am frati si la dracu ca mai bine ramaneam de unde am venit. Nu vreau sa te mai vad. Niciodata.zic si incep sa fug pe unde am venit. Primul taxiu e oprit si urc rapid in el si ii zic unde sa ma duca si el asa face. Ii platesc si intru in casa trantind usa nervoasa. Intru in sufragerie si vad ca erau toti. Ash se ridica in picioare si vine spre mine.

-l-ai pus la loc?intreb si el ofta dand din cap aprobator.

Urc rapid scarile vazand totul aranjat si ma uit dupa pistol dand de el si cand ma uit la gloante pufnesc nervoasa vazand ca nu mai am gloante

Il bag la spate si cobor jos trantind usa dupa mine si ma pozitionez in fata lui Ash si intind mana vazand ca e plina de sange.

-Hope?intreaba panicat

-hai lasa-ma , dami-le inapoi .zic incruntata

-despre ce vorbesti?

-gloantele.zic si toti ma privira incruntati

-ce gloante? Nu aveai gloante la el.

-ma crezi proasta Ash!? Tip la el. Sti ce? Nu am nevoie de alea. Ma descurc eu sa fac rost de altele.zic si ma intorc mergand spre usa si cand o deschid dau de Derek care vrea sa bata la usa. Il imping si trec pe langa el .

-Hope treci aici!tipa la mine Ash

-de ce Ash? De ce te-as asculta?!

-pentru ca esti sora mea !tipa la mine

-exact! Sunt sora ta nu servitosrea ta.zic si ies luand un taxi mergand spre docuri.

Drumul a fost scurt asa ca , cobor rapid si merg la cel mai apropiat tip dubios.

-buna.zic si el ma privi

-hei.

-am nevoie si eu de cateva gloante de unde sa fac rost?

-uite 5 de la mine pentru ca esti frumoasa zice. Si mi le da si eu zambesc multumindu-i

Plec de acolo spre spatele docului unde urc pe blocul urias si ma las in jos langa bordura lui si incep sa bag gloantele. Stateam si ma gandeam la toate astea si simteam ca mor. Ce am devenit? Un monstru, un esec , un nimeni. Stai niciodata nu am fost un om. Am fost doar o jucarie de plus si tot ce vream era o viata normala.

Las pistolul langa mine si vad ca cineva se aseaza langa mine si il vad pe Niall cand imi ridic privirea, care isi puse mana pe pistol si il descarca apoi il arunca la Ash. Imi las privirea in jos si oftez. Apoi Niall ma ia in brate eu incepand sa plang.

-gata. Nu plange. Zice si ma freaca usor pe spate si langa mine veni si Ash.

-Hope nu stiu ce e cu tine dar as vrea sa stiu totul. Sa imi zici de ce esti asa vom rezolva problema promit. Suntem o familie Hope. Zice si eu imi las capul pe pieptul lui Niall si apoi ma intorc si zic.

-chiar suntem o familie?

-da normal

-si daca iti zic ceva promiti ca nu te superi?intreb si el zambi usor

-nu ma supar Hope rezolvam totul impreuna sa nu uiti niciodata asta.zice si oftez apoi ii intind mana.

-ce?intreaba nedumerit

-am facut-o iar Ash.. vreau sa dorm.zic si inchid ochii dar nu inainte sa il prind de mana cu mana stanga si cu dreapta il tin pe Niall . Simt cum adorm incet si nu regretam nimic.
****

Deschid incet ochii simtind o durere de cap intensa. Ma ridic in fund si vad ca eram singura iar pe canapeaua de langa geam era Niall care dormea. Ma ridic si ma schimb rapid apoi tot ce fac e sa ies din camera . Vream sa iau aer. Cobor scarile in viteza si ies din casa vazand ca e intuneric. Cred ca 3 4 dimineata. Oserv ca era o furtuna afara asa ca pasesc cu talpile goale pe astfaltul ud si pasesc incet spre poarta. Dar ma razgandesc si ma duc spre banca din curte.

Ma asez pe ea si desi ploua stau si ma uit in gol. Inchid ochii si ma ridic pe banca si ridica mainile , lasandu-mi capul pe spate simtind stropii pe corpul meu cum formau un razboi intens. Incep sa ma invart pe banca uda si alunecasa si nu imi pasa daca as fi cazut. Tot ce vreau e sa raman asa . In ploaie. Ploaia ma facea sa simt ca tata e aproape de mine. Imi deschid ochii si vad o umbra langa gard si ma facu sa incremenesc. Se deslipii de gard si incepe sa se indeparteze de el pornind grabit spre nu stiu.. simteam ca trebuie sa cobor si sa fug sa vad cine e . Cobor rapid si incep sa fug afara vazandu-l cum incepe sa alerge si el dar tot ce fac e sa il ajung si sa il daram la pamant. Era pe burta si il intorc ramand fara cuvinte. Simteam cum inima mea se ducea dracu. Cum respiratia mea mi se taia si tot ce fac e sa ma dau in spate tremurand.

Il privesc socata si nu pot sa cred ca e el. Ca el e aici . In viata. Tocmai in fata mea!
In fata mea era....

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum