1/partea a 2-a

167 8 2
                                    

Soarele de pe cer era atat de stralucitor si puteam sa jur ca va ploua mai tarziu . Merg grabita spre casa cu gandul sa ajung cat mai repede pentru ca Matt ma asteapta si nu vreau sa se supere ca am intarziat.

Matt e fratele meu, bine nu adevarati dar ne cheama la fel, adica avem numele de fanilie la fel sa nu se inteleaga gresit si ne prefacem ca suntem frati. Matt e un baiat bun are 27 de ani si e medic. A trecu un an de cand mi-am revenit si ne-am mutat in America cu serviciul lui. Mi-a zis ca a ramas singur la parinti pentru ca ei au murit intr-un accident de masina. Eu? Pai eu sunt o fata orfana. Din cate mi-a zis Matt am avut o problema de cand sunt mica si am stat in spital pana acum la 18 ani. Ma numesc Crystal Smith, am 18 ani cum am spus acum cateva momente. Sunt bruneta, am ochii verzi ca de un jad foarte deschis si o piele deschisa la culoare. Sunt destul de inalta si foarte slaba . Adica din cate a zis Matt asa e viata mea.

Parintii mei m-au lasat abandonat pentru ca eram bolnava cand eram mica dar si daca ar veni acum la mine nu i-as accepta inapoi in viata mea. Matt s-a ocupat de mine pana acum si el ma iubeste ca o sora de a lui.

Traim intr-o casa inensa si nu stiu de unde Matt a avut atatia bani pentru o casa atat de imensa.

Oricat ai sta cu o persoana nu o cunosti. Nu sti cum e chiar daca stai cu el 30 de ani, nu se stie intr-un moment de nervozitat ce iti poate face nu?

Revenind aceasta sunt eu:

Sunt o fire foare vulnerabile, serioasa si  isterica cateodata( doar in momentele de menstruatie)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sunt o fire foare vulnerabile, serioasa si isterica cateodata( doar in momentele de menstruatie) . Sunt o fata ciudata. Dar hei orice fata ciudata are gasca ei. Suntem putin diferite dar ne intelegem de minune. Imi plac chestile extravagante , gen: escaladarea unui munte fara coarda, bungee jumping, curse de masini , chestii de genul. Imi place sa ajut. Am invatat din ce a facut Matt pentru mine. El m-a ajutat si eu as vrea sa ajut in continuare de asta merg cand am timp liber la azilul de batrani sa ii ajut pe acei asistenti daca au nevoie de ajutor sau la casa de copii . Eh viata mea e ciudata rau.

Kate - o fata roscata de 19ani , artagoasa si rea, independenta si stilata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Kate - o fata roscata de 19ani , artagoasa si rea, independenta si stilata. Ea e singura la parinti iar ei sunt plecati in Franta cu multe afaceri necurate. Ea nu era ca parintii ei, lor nu le place mai nimic si orice facea Kate zicea ca e o incapabila, de asta a devenit o fata rautacioasa. Si avea regulile proprii ca toate din grup. Era o dansatoare de minune eu cu ea fiind in aceasi grupa cu ea.
Toate avem regulile proprii si regulile grupului.

Lily- o fata pasionata de fotografie si mister, o dectectiva in devenire la doar 19 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Lily- o fata pasionata de fotografie si mister, o dectectiva in devenire la doar 19 ani. E o fata cu bunul simt, cu un chef de viata enorm , dar cand ii ziceai sa mergeti undeva si spunea ca nu are chef atunci patea ceva. Ea sta cu bunica ei pentru ca parintii o parasise la nastere pentru ca ziceau ca a fost o sarcina in esec.

Megan- fata sensibila din grup

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Megan- fata sensibila din grup . Are 18 ani ca mine si e pasionata de makeup si muzica. Are o voce de aur dar este obligata de parinti sa faca atletism de la 3 ani. E o fata care isi respecta parintii si nu le incalca cuvantul. Invata bine si vrea sa ajunga o cantareata renumita.

Pia-o fata de 18 ani pasionata de sport si scris

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Pia-o fata de 18 ani pasionata de sport si scris. Atata imaginatie are ca nici nu sti de unde le scoate. Ii place sa scrie romane , ii dai un pai si ti-l descrie in 5 pagini de caiet studentesc. Sta cu fratele ei deoarece parinti sunt mai mereu plecati cu firma.

Intru in casa grabita si il vad pe Matt zambind stand langa o fata bruneta.

-hei Matt. Imi pare nespus de rau ca am intarziat dar.....nu apuc sa termin ca ma intrerupe grabit.

-e ok. Ashley ea e sora mea Crystal iar ea e Ashley.zice si noi dam mana zambind iar Matt ma ruga din priviri sa plec de acasa. Si aveam noroc pentru ca Lily ma invitase la ea ca sa putem merge la un concurs de box.

-Matt sper ca nu te deranjeaza dar m-a invitat sa raman la ea peste noapte ca vin toate fetele. Nu te superi ca plec nu?

-nu surioara. Doar ai grija ok?intreaba zambind

-bine, bine. Imi pare bine sa te cunosc Ashley. Zic zambind

-si mie. Zice si eu urc in camera mea de unde imi i-au cateva haine? Adica pijamalele? Pentru diseara o fusta din piele cu un top de piele amandoua negre iar peste avand o camasa rosie cu alb in carouri , pe maine am optat pentru o camasa albastra si o pereche de blugi negrii, in picioare avand diferite tocuri. De exemplu acum aveam tenesi, pentru diseara am optat pentru o pereche de bocanci de vara , si pentru maine o pereche de tocuri. Imi ridic geamantanul ca si cum m-as muta maine si cobor jos vesela.

-fratioare eu plec. Zic si el zambi .

-uite.zice si imi intinde bani. Iar eu ii iau si il sarut pe obraz apoi ies din casa salutandu-i.

Ies din curte mergand spre masina mea , un audi negru si tunat pe placul meu si urc trantind geanta pe bancheta din spate. Pornesc avand de gand sa opresc la un magazin ca sa cumpar niste gustari sa avem pana plecam.

Cobor din masina si intru in supermarket si ma uit printre rafturi.
Iau cateva dulciuri, adica ciocolata, perinute cu ciocolata, apoi chipsuri, jeleuri si cam atat. Merg la casa si achit nota apoi pornesc spre masina pana ma ciocnesc de cineva.

-imi pare rau.zic cand ridic capul dau de.....

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum