-de unde sti toate alea?intreaba si eu inca il trag dupa mine dand de Katrina care il privea cu lacrimi in ochi iar eu ii dau rapid drumul la mana.
-deci de asta ai plecat rapid din camera sa te intalnesti cu asta?intreaba plangand.
-vezi cum vorbesti.zic enervata
-dispari de langa iubitul meu. Ce i-ai facut.zice ea plangandu-se la vederea
-nu sunt eu de vina mea ca are el alea.zic enervata
-sti ce esti tu?intreaba zambind
-om.zic si Xander rade
-nu , esti doar o curva penala! Te prefaci ca nu il suporti pe Xander apoi il chemi pe plaja si il ti de mana desi are iubita .zice si imi trase o palma. Oho nu a facut asta. O prind brutal de fata facand-o sa ma priveasca apoi o scuip in ochi apoi o imping cazand pe nisipul cald si doua brate puternice ma trag de langa ea si tip.
-pe cine faci tu curva penala ma! Vezi nu te descrie si ...nu termin ca alta palma isi facu prezenta pe obrazul meu. Imi intorc privirea si vad ca era tata?
-tata?intreb si imi stapaneam lacrimile
-cum vorbesti asa cu Katrina?
-ea a zis prima.ripostez eu
-nu vorbi asa da? Eu nu te-am invatat sa vorbesti asa. Si te rog sa iti ceri scuze de la ea.zice tata si ma incrunt enervata
-imi pare rau.zic dar ma incrunt si continui. Ca am venit aici cu voi. Zic si cu asta fug spre hotel. Daca ei cred ca voi sta aici pe inseala sa isi continuie ei vacanta ca eu merg spre Istambul. Vreau sa imi gasesc si eu unchiul. Intru in camera de hotel si vad ca Julianne dormea intru in baie si ma schimb rapid intr-o tinuta lejera adica o pereche de blugi scurti negrii si un maieu alb. Ies luandu-mi geanta si o vad pe mama venind spre camera mea.
-ce faci? Te rog sa ma asculti tatal tau nu stia pana nu i-a zis Xander ce s-a intamplat defapt.
-nu imi pasa. Eu plec nu voi petrece vacanta cu una care ma face curva. Si mama chiar daca parintii lor erau prietenii tai eu nu voi incerca sa ma mai inteleg cu copiii lor. Ok? Am incercat. Jur ca am incercat, nu am comentat la nimic cand era vorba de ceva dar sti ce mi-a ajuns pana in gat , distrati-va eu plec ne vedem peste 3 saptamani.zic si plec de acolo lasand-o singura. Cobor rapid scarile deoarece nu am mai avut chef sa astept dupa lift asa ca ajung la parter gafaind. Merg spre usa si ies oprind primul taxiu vazut.
-la aeroport te rog.zic si el pleaca de pe loc.
Telefonul suna si cand il scot din buzunar vad ca era Kole.
-ce vrei si tu? Sa imi scoti ochii la cum m-am purtat ca atunci nu am ce asculta pa!zic inchizand cu totul telefonul.
Dupa 20 de minute in care se auzea doar radioul ajungem si la aeroport si platesc apoi cobor intrand pe usile mari a aeroportului.
Ma uit spre panou si vad ca era un avion spre Istambul la ora 17:30 adica peste o ora. Merg spre un ghiseu si zic.
-buna, as vrea si eu un bilet spre Istambul de la 17:30.. daca mai sunt
-da mai sunt inca 5 cate doriti?
-unul.zic si ea zambi si eu ii dau datele apoi banii si zice.
-spre poata 5.zice zambind si eu ii multumesc plecand spre poarta 5 . Intru in avion si ma asez pe un loc liber si deschid un carnetel cautand numele unchiului si era Ashton Irwin. Zambesc si apoi il bag inapoi asteptand sa decolam. Dupa putin timp avionul se ridica de la sol si zambesc usor ca imi voi intalnii unchiul si matusa adevarata. Ma uit fascinata pe geam vazand cum ne inaltam pana dupa nori si era un piesaj atat de frumos. Parca pluteai printre noi simtind aerul de milioane si proaspat dar era doar o imaginatie bogata coboram din nori si acum se vedeau luminile Istanbulului si podul imens si frumos. Aterizam si cand pune rotile pe sol ne ridicam mergand spre usa . Aveam bagajul pe umar si ma indrept spre iesira tragand aer in piept zambind. Tot ce speram era sa ii gasesc acum seara. Ies si iau un taxi pana in centrul orasului si acum e acum . Deschid telefonul vazand multe apeluri de la toti asa ca decid sa o sun pe mama.
-alo? Zic si o auzeam suspinand
-Dakota unde esti? De ce ai plecat si nu ai zis unde mergi?zice ea plangand
-mama faceti-va vacanta ca si eu o fac pe a mea. Zic zambind privind o cafenea avand de gand sa intru ca sa imi comand o cafea ca eram putin obosita.
-unde esti Dakota?zice ea mai dur
-intr-o tara frumoasa dar mama nu iti face griji ma descurc sa va distrati.zic si ea ofta
-Kole , Dylan si cu Sara la fel si Xander isi fac griji pentru tine.
-pentru ce? Si Kole sa isi faca griji? Sa ii spui ca e ok sa isi vada de treaba lui si sa nu isi faca griji sa isi vada de fata lui.zic si ea ofta.
-scumpo vati certat?
-nu. Doar sa isi vada de viata lui. Toata prietenia asta mama s-a dus dracu din vina lor dar e ok. Imi fac alti prieteni.zic zambind , trebuie sa inchid ma bag la o cafenea te sun maine te iubesc. Paaaa!zic si inchid intrand in cafenea . Ma asez pe scanul de la bar si zic.
-imi dai te rog o cafea tare dar la pachet?intreb zambind si chelnerul da din cap afirmativ dupa 5 minute vine cu , cafeaua mea si da sa plece .
-stai .zic si ii dau banii apoi scot foaia cu numele unchiului si zic.
-uhmm nu sti cumva aceasta persoana?intreb si el lua foaia in mana si zambi usor.
-ai noroc prietenul lui detine aceasta cafenea.
-serios?
-dap
-ahm si pot vorbii cu el?intreb si el zambi mergand pana in spate si apoi vine chemandu-ma dupa el. Ajung la o usa si bat apoi intru dand de .....
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
Fiksi PenggemarVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...