*peste 2 saptamani*
Mi-am facut 4 prieteni foarte buni. Cu familia vorbesc zilnic si Derek ma ignora total din ziua aceea.
Eram pregatita sa merg sa ies cu Lara, Sidney , Zayn care s-a despartit de Gigi acum 2 saptamani si Aaron.
Ies din casa fiind imbracata intr-o rochie neagra larga fiind cu o palma sub fund geaca de piele imi era pe umeri si in picioare aveam bocancii negrii. Ma intorc dand de masina lui Aaron si urc zambind langa Zayn si langa el fiind Sidney care butona telefonul iar in fata era Lara cu Aaron care era la volan.
-hei gasca.zic zambind
-hei.zic toti si Zayn ma saruta. Nu nu eram un cuplu , eram prieteni cu beneficii.
-ce faceti?intreb si el zambi
-da ne gandeam sa luam banii de la James.
-ok.zic cu retinere.stiu acest nume. Dar cine e?
Aaron porni masina intrand si pe contrasens si cand ajungem coboram mascati si mergem spre tip.
-banii James, banii.zice Aaron iar privirea si fata lui o stiam. Iar in fata mea aparu amintirea cu el la puscarie si nunta si tot. Ii pune pistolul la cap si zic.
-nu ! Aaron nu il vei omora.zic dur.
-hei ce e cu tine am mai omorat persoane pana acum.
-el imi e prieten.zic si ma pun in fata lui.
-ce?intreaba toti mirati.
-el e procurorul care a incercat sa nu imi mareasca pedeapsa la inchisoare. Zic si ei oftara
-bine. Zic ei si zambesc
-ce faci James?intreb dandu-i mana sa il ridic.
-bine tu?intreaba si zambi cand imi vazu fata
-da pe ici pe colo, data viitoare sa platesti ca sa nu patesti ca acum. Nu mai are cine sa te salveze dupa.zic razand apoi urcam in masina plecand . Trebuia sa ne vedem si cu Will.
Dupa un drum in care eu eram in poala lui Zayn si ne sarutam nebuneste ajungem si noi la destinatie zambind cand vad intaritura pantalonilor lui si apoi il ating usor si el ma izbi de masina si ma saruta flamand apoi se deslipeste usor si zice.
-uite ce imi faci! Termina ca facem asta cand ajungem acasa .zice razand
-da da hai sa terminam cu asta ca am chef de distractie.zic si rad la gandul de a jefui clubul lui Horan.
Mergem spre urmatoarea persoana si zic.
-bani,Hamlet,banii.zic si el incepu sa planga.
-mai dati-mi o saptamana.zice plangand
-asa zici de 3 saptamani.zic indreptand spre el pistolul si tragand iar glontul a strapuns capul lui cazand pe jos.
Dupa ce plecam, ne idreptam spre Clubul Horan. Cand ajungem ne punem cagulele si ne indreptam spre usa acolo punandu-se in fata noastra doua matahale . Le fac semn fetelor si ele trag pana cand acestia cad secerati. Intram si muzica bubuia in boxe si multi oameni beti erau aici. Ridic pistolul si trag intr-un bec si acesta se sparse si jumate de sala era intunecata. Muzica se opri si acum toti erau pusi la pamant.
-mai mai mai..ce avem noi aici.zic razand ironic. Vroiam sa ii arat cate ceva lui Horan.
-ce faceti aici!?
-il caut pe Horan, e aici?
-da..il...il chem imediat.zice unul balbaindu-se.
-ok. Zic si rad de cei intinsi pe jos cu mainile la cap , speriati.
-daca unul incearca sa sune la politie ii voi secera capul.zic si ei lasa telefoanele jos. Baieti cuminti.zic razand
O usa imensa se deschise iar in incapere intra Horan si parca arata ca un zeu. Parul blond ii flutura, ochii ii erau intunecati si muschii incordati.
-cine sunteti?intreaba si merg spre el si ii pun pistolul pe maxilar el parca incruntandu-se si nu vrea sa isi arate frica.
-ce vreti de aici?intreaba dur
-pe tine.zic si el isi mari ochi la auzul vocii mele
-Hope.zice speriat.
-bravo. Ai aplauzele mele. Ne-am gandit sa iti facem o vizita. Si sa iti luam cateva sticle de bautura si pe tine nu te deranjeaza asta? Nu, Horan? Zic acum fiind la doar cativa centimetrii de el.
-nu.zice si ma privea atent. Fac un semn si ei merg la bar de unde iau cate o sticla din fiecare. Multumim Horan.zic si dau sa ma indepartez dar imi prinde fata in palmele lui iar buzele i se zdrobira de a mele acum toate imaginile venindu-i in minte.ii raspund la sarut acum fiind un sarut flamand si plin de dorinta. De mult nu l-am mai sarutat. Vream asta de mult timp! Aaa la dracu! Eram cu Derek! Deci nu ma mintea. Il imping usor si sparg si al doilea bec acum fiind totul intunecat ramanand lumina de la bar. Il imping dandu-i un pumn si el cazu la pamant. Mergem spre iesire si deschidem poarta imensa si iesim mergand la masina unde urcam rapid si pornim spre casa. Gandul imi era doar la ce se intamplase. Trebuie sa vorbesc cu Derek.
-opreste.zic cand trecem pe la strada unde sta Derek.
-de ce? Intreaba el si opreste .
-am putina treaba.zic si iau doua sticle de vodka si cobor din masina si ei dadura din umeri dar Zayn ma opri.
-Hope?intreaba si eu ma intorc spre el
-hm?
-trebuie sa iti zicem ceva.zice si ma uit spre el si Sidney.
-ce?intreb si ii privesc subtil.
-stiu ca te va deranja dar eu si cu Zayn formam un cuplu si nu stia cum sa iti zica.zice ea cu teama
-Stiu.zic si plec spre casa lui Derek. Stiam ca au un cuplu si el nu vrea sa imi zica dar totusi. Merg si intru incet in casa lui fiind ca la mine acasa si arunc cagula pe undeva prin casa si cand intru in sufragerie il vad pe canapea dormind . Merg incet si ma asez langa el si ii dau parul de pe fata si zambesc la privirea lui. Totul era frumos pana cand.....
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
Fiksi PenggemarVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...