17

102 5 0
                                    

Era Ashley.

-oh. Hei Ashley.zic si ma dau jos din poala lui si ma pun normal iar el isi puse mainile in jurul taliei mele si eu ma las pe spate acum fiind lipita de pieptul lui si mainile peste ale lui.

-daca va prindea Matt asa il batea pe Ates.zice ea serioasa

-nu ii facea nimic avem si noi cu ce sa santajam.zic gandindu-ma la  azinoapte si azidimineata iar cand ma uit la Ashley era rosie la fata de rusine si eu rad.

-Ates sa mergem pe canapea sa ne uitam la un film.zic eu si ea se rosi mai tare la fata.

-termina Crystal uite ce rosie e.zice el si eu rad

-bine gata. Apropo Ashley daca cumva vei avea nevoie de mine sa sti ca sunt aici pentru tine.zic si ea zambi

-multumesc Crystal.zice si eu zambesc.

-auziti voi nu stati prea bine? Crystal sti ca nu trebuie sa ii fortezi piciorul lui Ates.aud vocea dura a fratelui meu.

-iubire lasa-i in pace.zice si el o trase in poala lui.

-bine ii las doar pentru ca  zici tu.zice razand

-adica! Zic eu ofticata

-mai taci.zice el razand

-ar fi timpul sa le zicem.zice si eu ridic o speanceana.

- despre ce vorbiti?zic eu cu o voce pitigaiata facandu-i sa rada

-ne casatorim. Zic ei .

-da da stiam gluma as.... stai ce?! Tip si sar din bratele lui Ates si sar in bratele lor luandu-i in brate fericita.

-aaa nu pot sa cred!zic fericita si ii strang in brate

-cand aveati de gand sa imi ziceti?

-acum.zic ei razand

-aham.zic si ii iau inca o data in brate. 

-felicitari Matt si Ashley.zice Ates zambind

-multumim .zic ei strangandu-se in brate.

-bun eu merg sa imi fac un bagaj pentru maine.zic oftand

-hai ca te ajut.zice Ates si eu normal ca nu il lasam sa faca asta.

*peste o ora*

Dupa ce am terminat bagajelul am stat putin pe pat cu Ates apoi am coborat jos unde au venit si fetele si normal ca eu cu Ates am ales sa stam pe fotoliu pentru ca stiu ce se intamplase acolo aseara. Am vorbit cu o ora inainte cu Lily sa se dea la Ates sa vad cum reactioneaza si am pus o camera in baie sa vadem cum reactioneaza. Si normal ca toti stiau inafara de el. Acum eram in bratele lui si zice.

-iubire stai ca merg la baie. Zice si eu ma ridic ajutandu-l si apoi merge in baie si noi o impingem si pe Lily si ea merge ca o felina facandu-ne sa radem. Aprindem televizorul lasand la iveala tot ce se intampla in baie si auzeam si ce vorbeau. El isi face treburile si ea intra in baie ca si cum ar fi la ea acasa.

-ce naiba faci? Iesi!zice el si isi trage pantalonii

-sti? Am aflat ca te plac mult de tot. Si ce ai zice dupa ce pleaca nesuferita de iubitica  sa ne jucam putin? Intreaba si    incepe sa ii mangaie obrazul

-termina femeie!zice si ii da mainile la oparte.

-de ce Ates? Nu vrei sa ne distram putin?totusi eu sunt mai mare si te pot satisface iar ea...zicd si nu termina ca el o prinde brutal de fata si eu fug rapid spre baie.

-sa iti fie clar eu iubesc doar o femeie si aia e Crystal si nu o voi insela cu nimeni!zice si zambesc intrand rapid in baie si cand ma vede muti.

-te iubesc Ates.zic szambind si sar si il sarut.

-stai ce?zice nedumerit cand ne retragem

-a fost o farsa eu am jucat ca sa te incercam daca ar fi o femeie langa tine cum ai reactiona.zice Lily razand

-oh Doamne , deci nu cred. Credeam ca a innebunit Lily.zice traumatizat

-te iubesc Ates.zic si il sarut iar.

-si eu te iubesc Crystal.zice si zambesc

-da stiu asta.zic zambind si el ma musca de nas.

-auu.ma plang eu

-hai nu te mai vaita ca ti-o placut.zice si eu il sarut apoi ii prind buza intre dinti strangand cu putere.

-auuu.zice el si zambesc.

-acum sti cum e. Bine hai ca e tarziu si vreau sa imi iau la revedere se la ai tai.zic zambind

-wow vrei sa iti saluti socrii.zice el razand

-oh mai taci. Hai sa te schimbi.zic si pornesc tragandu-l dupa mine.

-deci pana vin vei sta in pat,te odihnesti si sa nu fac nazbatii, sa nu uiti ca ai piciorul rupt ok nu uita asta! Si sa nu mergi la firma stai celelalte 2 saptamani acasa da?intreb si el incepu sa rada

-te iubesc atat de mult.

-stiu.zic razand

-de unde?

-adica nu e asa?intreb mirata

-normal ca e asa dar .... te iubesc.zice oftand si eu il iau in brate lasandu-ma pe spate si el peste mine. Aveam mainile pe obrajii lui si ne uitam unul in ochii celuilalt si apoi incep sa il sarut .   Se lasa pe spate si eu eram acum peste el si el avea mainile incolacite in jurul meu lipindu-ma tare de el si aprofundam sarutul pana usa se deschise si pe ea intrand in graba Ashely care inchide usa cu cheia stand cu spatele la noi pentru o secunda si cand se intoarce isi puse mainile la gura.

-nu din nou. zice ea trista

-e ok, ce faci?

-ma urmareste Matt ,zice in soapta. Ma pot ascunde pe undeva?intreba si rad.

-sub pat.zic trag cearceaful iar ea intra si eu ma ridic deschizand usa si ma asez la loc peste Ates si ne sarutam dar de data asta nu mai stateam cum am stat , acum era mai decent. Usa se izbi de perete si ne facu sa tresarim .

-....

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum