11

103 6 2
                                    

-uite.zice si imi intinde un pahar plin cu apa.

-mersi.zic si dau sa plec dar ma opri si se apleaca spre mine soptind.

-ai grija ca fetele sunt foarte nervoase pe tine si cred ca esti o influenta rea in gasca noastra. Ai grija.zice si se departeaza si cand ne intoarcem dam de Lily.

-ce vorbiti voi? Intreaba ea cu mainile la piept.

-i-am zis ca fratele meu se bucura mult ca are o relatie cu ea si ca ar fi dragut sa se inteleaga tot asa.

-si asta a trebuit sa ii zici la ureche?intreaba tipand

-la dracu care e problema ta?! Intreb tipand si eu .

-care e problema mea? Ca esti o impostoare! Aia e problema mea.

-cu ce sunt impostare? Intreb enervata

-ne-ai ascuns atatea secrete si acum vi ca sa ce? Vrei sa il cuceresti iar pe Niall? Sau pe Derek?intreaba si palma mea facu contact cu fata ei.

-ce dracu esti idioata?! Tipa la mine

-nu faza e ca voi sunteti! Nu stiam nimic din trecutul meu pana acum 2 zile! Si cu Niall am fost logodita asta nu inseamna ca mai simt ceva pentru el si despre Derek am fost cateva zile inpreuna pana am avut un accident si nu mi-am mai adus aminte nimic! Nici nu aveam de gand sa ma bag intre ei si ma bucur pentru ei. Dar se pare ca gelozia e mare in relatiile voastre incat nici nu aveti incredere unul in altul. Ai venit sa te iei de mine si presupun ca si restul o va face ca ce? Ca am avut in trecut niste relatii?! Pentru asta!? Atunci imi pare rau sa zic dar voi nu imi sunteti prietene. Dupa un an s-a dovedit asta! Mersi mult.zic punand paharul pe bufetul bucatariei si ies din bucatarie in fuga spre usa de la intrare trecand pe langa Ates ce cobora scarile si ies pe usa in fuga si fug spre poarta dar sunt prinsa brutal de mana si cand vad ca e Burak . Ma lua usor in brate oftand si eu plangeam in hohote incercand sa il fac sa imi dea drumul dar nici o sansa.

-lasa-ma.zic si vreau sa ma despart de el dar nu ma lasa. Se apleaca si pe cand sa vreau sa plec ma arunca pe umarul lui si se indreapta spre casa tot dau cu pumnii in spatele lui dar tot nu ma lasa in jos. Intra cu mine in casa si ma lasa jos iar doua brate ma prind intr-o imbratisare stransa .

-gata , totul e bine da?intreaba si eu suspin la pieptul lui si apoi se deslipeste de mine si imi sterge lacrimile apoi se uita urat spre Lily si apoi ma trage spre scari si urcam in camera lui si ma intinde apoi se pune cu, capul pe abdomenul meu si ma strange usor in brate.

-gata da?intreaba si suspin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-gata da?intreaba si suspin.

-d..da.zic printre suspine.

-sa nu te mai vad ca plangi bine? Te rog eu.

-bine.zic si inchid usor ochii avand o mana pe ei .

Burak poveste.

-ce e in capul tau? Nu gandesti?! Tipa la mine

-ce e in capul meu?incerc eu sa imi pastrez calmul

-ce e in capul tau sa ii ti apararea?

-ce e in capul tau sa te porti asa cu ea! ? Nu merita asta si sti si tu acest lucru! Doar ca totul a fost asa mare impuls pentru voi incat ati zis sa o terminati si voi ca nu a fost terminata pana acum.

-ce iti pasa tie de ea?

-e prietena lu fratemio Lily. Nu stiu ce e cu tine. Te-ai schimbat si nu imi place. O terminam pana iti revi. Nu pot sa fiu cu tine cand esti asa.zic si ea se facu palida la fata. Te rog sa pleci.zice si ea cazu in genunchi si eu ma aplec langa ea speriat ,la naiba totusi o iubesc!

-te rog nu imi fa asta! Te rog .zice ea plangand.

-termini cu prostia asta?

-da promit ca ma schimb dar te rog nu ma parasi si tu.zice plangand si eu o sarut tandru.

-bine. Zic si o ridic asezand-o pe canapea si o strang in brate pana adirmise prin suspine. O ridic stil mireasa si o duc in camera unde o asez pe pat si o invelesc. Ies usor din camera si merg spre camera lui Ates. Deschid usor usa si o vad pe Crystal ca sta pe spate si avea o mana pe ochi iar Ates era pe abdomenul ei. Isi ridica usor privirea si cand ma vede se ridica usor dand semn ca a adormit.

Se ridica usor cand ii fac eu semn sa vina spre mine si o inveleste usor sa nu o trezeasca apoi vine taras spre mine , iesim din camera si inchide incet usa dupa el.

-ce e? Intreaba incet si mergem spre scari si il ajut sa coboare.

-cum e Crystal?

-trista.zice el sincer

-si sunteti impreuna?

-cred. Bine faza a fost ca ii zicem asa fetelor si baietilor sa nu creada ca are ceva cu ei ca sa le lase in pace dar cred ca se va intampla si asta.zice el zambind

-o iubesti?intreb razand

-da. Cred ca da. Dupa ce a facut Distel se pare ca inima mea a inceput iar sa bata.zice razand

- a venit si timpul totusi nu ai mai iubit o fata de la 19 ani parca.zic razand usor.

-mda. Zic razand . Bine hai ca merg inapoi la ea sa nu se sperie cand vede ca e singura.zice si se ridica iar eu il ajut sa urce intra in camera si eu in a mea si am vazut ca Lily era treaza si privea pierduta pe pereti.

-esti bine?intreb si ea tresari.

-da scuze. Da sunt bine, tu?

-si eu

-unde ai fost?intreba si ma uit spre ea

-am fost jos cu Ates.zic si ea zambi.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum