9

109 7 0
                                    

Cobor cu geamantanul in mana si cand ajung la parter il vad pe Matt nervos si era rosu la fata.

-hei sunt gata.zic privind in jos.

-Crystal nu pleci nicaieri!zice el dur

-ba merg.

-ce?zice incordat

-merg cu el!

-daca iesi pe usa aia sa nu te mai intorci!zice si eu il privesc pe Ates si il trag spre usa.

-bine.zic si il aud mormaind

-Crystal iti mai zic o data daca iesi pe usa aia nu mai ai ce sta aici!tipa el si eu rad

-macar Ates nu m-a mintit ca si cum ai facut tu! Tip si el muti facandu-se alb ca varu la fata.

-ce?! Zice si veni spre mine

-credeai ca nu voi afla?intreb cu lacrimi in ochi

-despre ce vorbesti?intreaba prefacandu-se ca nu stie

-ca m-ai schimbat, ca defapt ma numesc Hope Irwin si nu Crystal Smith! Ca eu defapt nu am parul asta inchis la culoare si ochii verzi, ca nu sunt defapt atat de schiloada . Ca m-ai tras atunci de langa Niall ca sa nu isi dea seama ca sunt Hope! Ca el e aici si formeaza un cuplu cu Megan iar Derek cu Kate. Credeai ca odata si odata nu voi afla ca eu sunt Hope? Ca defapt am o familie nu cum ai zis tu ca m-au parasit in spital. Cand aveai de gand sa imi zici? Crezi ca nu am aflat ca m-am otravit si impuscat in cap?tip nervoasa si Ates ma strangea tare de mana. Dar sti ce? Nu te condamn. Zic si el ma privea mirat avand acum lacrimile pe ochi. Stiu ca ai facut asta pentru mine, sa nu mai sufar si iti multumesc. Zic si el veni rapid si ma lua in brate si eu pe el.

-iarta-ma.zice plangand. Si despre ce am zis iarta-ma nu trebuie sa pleci te astept acasa si atunci vom vorbi deschis ok?zice si eu dau afirmativ din cap si cand ma intorc dau de Lily.

-deci.. tu ai fost logodnica lui Niall.zice si apoi fuge.

-oh Doamne. zice Matt

-lasa Matt sa afle asta e .

-plecam? Intreaba Ates grijuliu si eu dau afirmativ din cap.

-promit ca voi avea grija de ea Matt nu te ingrijora bine? Ti-am promis ca am grija de ea. Nu te voi dezamagi.zice Ates si zambesc la auzul gandurilor lui.

-bine da vezi ca te calc cu masina daca nu ai grija de ea si vezi unde iti ti mainile.zice si un chicot imi scaoase printre buze si scot capul pe geam.

-bine batman acum lasa-l sa plecam.zic razand

-bine. Paa!zice el zambind

Lily pov.

Ajung la casa lui Megan unde erau toti si lacrimile le simteam pe obraji accentuate .

-ce dracu? Lily iubire de ce plangi?zice Burak venind rapid spre mine.

-f..fetelor am aflat ceva.zic respirand greu si Burak ma lua in brate.

-ce ?zic ele panicate

-am mers pana la Crystal si am aflat ceva ce nu credeam ca voi afla.zic tragandu-mi nasul

-ce ai aflat?intreaba Niall tinand-o de mana pe Megan

-Matt a schimbat-o pe Crystal.

-ce?zic ei incruntat

-Crystal e defapt Hope care a fost logodnica lui Niall , fosta iubita a lui Derek si dupa ce se otravise singura si se impuscase, Matt a avut grija de ea ca sa nu o recunoasca nimeni dupa ce isi revine. I-a schimbat ochii, parul si fizionomia.

-Hope traieste!? Tipa cei doi ridicandu-se in picioare.

-da dar a plecat cu Ates nu stiu unde avea un geamantan in mana si era destul de mare.

-nu pot sa cred.zic cei doi si se aseaza jos .

-si ce daca Derek? Ce conteaza daca traieste, esti cu mine acum.zice Kate si el se infurie

-stiu Kate! Si te iubesc doar ca ea a fost singura pe care o iubisem inaintea ta!zice el dur si ea se ridica plecand din camera si el dupa ea.

-deci.. Crystal a fost logodnica ta..zice Megan ascunzandu-si lacrimile.

-da dar a fost inainte sa ma casatoresc. Zice el si ea se ridica de jos.

-acum mi-am dat eu seama de ce era ea asa apropiata de tine si de copil la fel si de Derek.zice ea si pleaca plangand

-Megan! Ce naiba era de mult eu pe tine te iubesc.zice el plecand dupa ea

-uite ce se intampla.zic plangand si Burak ma lua in brate si ma saruta flamand.

-eu cu Ian mergem ca avem treaba .zice Pia si pleaca pe usa tragandu-l dupa ea pe Ian fiind atat de suspect.

Crystal pov.

Dupa multe ore de ras si cantat pe drum trecand noaptea ca prin minune si acum puteam dormi 5 zile. Ajungem la o poteca unde opreste masina si coboram jos vazand doar copaci in fata mea. Vine el cu pamblica neagra si mi-o leaga la ochi

- vrei sa ma duci la o prapastie sa ma arunci?intreb razand

-nu de ce as face asta.zice razand si ma trage dupa el eu avand o mana intinsa in fata pana cand ma lua in brate stil mireasa. Ca sa ajungem mai repede.
Dupa vreo 10 minute se auzea sunetul unei cascade si zambesc apoi el ma lasa jos si imi da esarfa jos de la ochi eu incercand sa ma acomodez cu lumina si cand vad ce e raman cu gura cascata si imi pun mainile la gura tipand de uimire apoi ma intorc luandu-l in brate pe Ates.

-e atat de frumos!zic si il strang tare in brate si el pe mine razand de reactia mea.

-de unde sti locul asta magnific?intreb mirata analizand locul.

Cascada era atat de frumoasa si cum curgea ea cu putere facand un val mare la atingere si pomii ce facea o privesliste de milioane erau atatia de miraculosi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Cascada era atat de frumoasa si cum curgea ea cu putere facand un val mare la atingere si pomii ce facea o privesliste de milioane erau atatia de miraculosi.
Nu imi vine sa cred ca se intampla asta. Toate gandurile mele sunt intrerupte de telefon.

-alo? Raspund fara sa ma uit fiind in bratele lui Ates care ma strangea cu putere simtindu-i caldura interioara. Era razamat de un copac si eu de pieptul lui fiind intre picioare dar chiar nu stiu cum am ajuns asa.

-Hope.zice o voce si puteam sa jur ca era Niall. Tot ce fac e sa inchid si sa ma intorc cu fata spre Ates si sa il strang in brate cu putere.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum