Trecura 4 zile de cand lucru la ea si mai trebuie sa se uste vopseaua si sa prind piesele masini. I-au ultima piesa mica si o pun langa motor si o prind bine . Eram toata de ulei si nu imi pasa. Era 6 dimineata si nu dormisem toata noaptea si chiar eram obosita dar nu renuntam.
Ma uit sa vad daca cumva vopseaua e uscata dar nu era asa ca inchid garajul si intru in casa si intru in dus. Las stropii sa se lupte cu , corpul meu si nu imi mai pasa de nimeni altcineva decat tata. Era singurul care ma mai iubea. Ies din dus si ma imbrac in ceva comod si imi las parul ud pe spate si ma asez pe canapea deschizand televizorul.
'Se pare ca Harry Styles are o noua iubita? Bruneta e atat de frumoasa si se pare ca se inteleg bine ! Sa ne bucuram pentru starul nostru.'zice si dupa ce termina apare o alta stire. Soneria se auzi si eu ma ridic inchid televizorul si apoi merg la usa . Azi era ziua mea sper sa am noroc. Deschid usa si in fata mea era un baiat. Un baiat frumos.
-hei.. sunt nou in cartier si vream sa salut vecinii. Nu stiam ca voia avea atat de frumosi vecini.zice si eu il privesc. Oh eu sunt Andy.
-ok.zic si el se freaca la ceafa apoi zicd.
-pai eu.. plec.zice si eu aprob.
Nu am stiut niciodata la ce familie e mama. Stiam ca e gravida si mai are doi baieti gemeni de 20 de ani. Dar nu i-am vazut niciodata. Ies din casa intrand in garaj sperand sa se uste mai repede . Am noroc si vad ca bara de jos a masinii era uscata asa ca nu mai conta ca nu aveam salopeta si incep sa prind bara de jos . Dupa 30 de minute in care m-am chinuit sa o prind reusesc si eu . Zambesc mandra si incep sa caut o emblema pentru masina. Caut printre lucruri si zambesc cand o gasesc. Ma uit la bara de la mijloc si e si ea uscata si o ridic incet si.cu greu o puna locul ei. Incep sa o montez si dupa o ora zambesc mandra ca e gata. Mai trebuie doar sa pun capota de sus dar nu am cum acum pentru ca inca e umeda.
Inchid totul vazand ca e 19:20 si decid sa merg sa vad ce imi mai fac de mancare. Intru si vad ca nu maia veam nimic inafara de o cutie de biscuiti. I-au cativa si incep sa ii mananc apoi pun cutia la loc ca sa am si pe maine.
Adorm rapid pe canapea cu gandul la tata si imi era extrem de frica.
** ceasul suna si deschid ochii aprinzand televizorul si vad ca nu e nici o stire noua asa ca inchid rapid televizorul si ies sa vad daca cumva e gata usca capota si zambesc cand vad ca asa e. O i-au rapid simtind cum imi taie mana si o asez la loc vazand ca imi curge sange. Intru in casa si imi bandajez rapid mana apoi ies iar luamdu-mi manusile si ma uitam sa vad in ce m-am taiat si vad un mic coltisor asa ca i-au ciocanul dand odata in cel si cazu. O i-au cu greu asezand-o la locul ei incepand sa ii prind suruburile. Dupa o ora in care m-am chinuit incep sa o deschid si sa o inchid si tot asa pana vad ca totul e ok. I-au emblema dar inainte sa o pun vad ca telefonul suna.
-alo?
-buna sunt domul cu masina. Am facut rost de inca 3 zile. Deci o poti termina linistita.
-vream sa va sun. Va rog veniti ca e gata. Zic si el tipa
-serios???
-da acum ii pun noua emblema si o puteti lua.
-bine in 25 minute ajungem.zice si inchide. Prind emblema in locul gol si zambesc cand vad ca totul arata cum trebuie. Ma aplec sub ea si am o lanterna in mana si ma mai uit inca o data la ea si zambesc cand totul e bine. Ies si vad ca acum au ajuns. Ies si ei vin zambitori spre mine.
-e in ordine?
-da. Incercati-o.zic si el zambi si urca la volan iesind cu ea si incepe sa dea cateva ture prin cartier.
-mersi mult.zice Harry
-pentru nimic.zic si el zambi dar il ignor. Nu pot sa ma uit la cineva care are iubita corect?
-wow merge bine. Promit ca voi face o reclama magnifica si iti garantez ca vor veni multi aici.zice zambind
-multumesc.zic zambind
-uite ai aici 4000 de euro ca ai terminat-o mult mai repede. Zice si eu zambesc trist.
-multumesc mult.zic zambind si ei pleaca. Inchid garajul si intru in casa si 4000 + 1500 = 5500. I-au banii si telefonul suna.
-alo?
-domnisoara va rog sa veniti cad de repede puteti. Tatal dumneavoastra nu e bine.zice si eu i-au geanta si fug spre un autobuz. Dupa 20 de minute cobor si fug spre intrarea de la spital si cand merg spre usa camerei iese o asistenta.
-u...unde e tata?intreb panicata
-domnisoara.... tatal tau a decedat.zice si cerul imi cazu in pat. Picioarele imi devenisera gelatina si tot ce fac e sa ma prabusesc la pamant. Plangeam. Plangeam atat de rau. De ce de ce tocmai el? De ceee?!
-domnisoara haide sus.
-de ce el ?zic plangand
-nu a mai rezistat. Zice si incep sa plang
-dar acum am adus banii...zic plangand
-scumpo.. acum nu mai are rost.zice trista. Il poti duce acasa. Sau poti sa il ingorpi chiar azi. Intr-o inmormantare mica. Doar tu si familia sau cei apropiati.
-o voi face maine seara.zic si ii duce trupul fara viata spre morga si lacrimile imi dadura iar.
****
Ieri cand am ajuns acasa cu trupul lui am chemat cativa vecini la inmormantare si acum eram in fata groapei si ma uitam pierduta. Nu mai gandeam priveam in gol si simteam ca voi muri fara el.
Arunca pamantul parca fara mila si tot ce simt e ca voi cadea in fata.
Doua brate puternice ma trang si ma tin la pieptul lui ma uit si era Ash. Ma tinea strans si eu plangeam la pieptul lui strangandu-l cu putere si dupa 3 ore eram in casa si stateam in camera tatei plangand. Nici nu stiu cine m-a adus acasa dupa ce m-am indepartat de Ash. Nici nu stiu cine m-a tinut de mana tot drumul pana acasa. Eram atat de pierduta.
***
Soneria se auzi si apas pe un buton si o opresc , ma ridic si merg in camera mea unde ma imbrac si apoi imi i-au geanta si merg spre scoala si eram in gandurile mele. Intru in scoala si toti ma priveau. Las privirea in jos si intru in vesnica clasa. Ma ajez la locul meu si in clasa toti intra si profa la fel. Incepe sa predea acolo apoi zice.
-sa invatati pentru examenele de maine . Ok?zice profa ajtoritara
-ok.. zicem toti deodata
Iesim din clasa iar cand ajung aproape de dulap in fata mea se puse ......
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanficVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...