-Ash eu iti repar masina doar. Asa ca nu te baga in viata mea ca sa ai de ce rade dupa. Zic si dau sa plec
-nu vreau sa rad.
-de ce vrei sa sti?
-pentru ca acum ai nevoie cel mai mare de cineva.
-nu. Nu am nevoie de cineva. Eu am nevoie sa fiu lasata in pace. Si sa ii spui prietenului tau ca daca se mai atinge de mine il bat mai rau ca ieri.zic si ma intorc izbindu-ma de pieptul lui.....Luke! A se pare ca ai auzit.zic si ma uit urat la fata lui vanata si plina de rani.
-dispari piticanie.
-Luke termina.zice Ash si imi dau ochii peste cap si plec de acolo vazand ca se cearta.
Orele au trecut rapid avand maine un alt examen. Si dupa gata. Sper sa le iau cu brio.
Ies din scoala si dau sa plec dar sunt prinsa de mana de Ash.
-hei. Acolo e masina .zice si ma trage dupa el apoi imi deschide usa si ma incrunt. Ce?
-pot sa imi deschid si sa imi inchid singura. Nu vreau sa creada lumea ca sunt o noua cucerire de a ta.zic enervata si el ofta. Intru si inchid usa dupa mine apoi imi pun centura si pornim spre casa.
-opresc la magazin?
-da.zic si el zambi. Opreste la un magazin si i-au un cos luand cateva alimente si mergem spre casa. Platesc si dau sa i-au plasele dar el mi-o ia inainte.
-atat sa fac si eu.zice si oftez zgomotos. Dupa ce urcam in masina plecam acasa si intram in casa punand plasele pe masa. Ai o casa frumoasa.
-aham. Stai jos ca merg sa ma schimb. Zic si merg in canera mea de unde imi iau un maieu negru si o salopeta neagra apoi ies din camera si intru in sufragerie vazand ca se uita la poza de pe masa cu mine , mama si tata cand eram toti impreuna. Ce faci? Intreb si il privesc vazandu-l ca tresari.
-scuze... asta e mama mea?
-era.zic si il privesc
-cum era? A decedat?intreaba trist si eu rad.
-nu.
-atunci ? Zice si se uita in ochii mei.
-nu e traba ta. Sa mergem.zic si iesim din casa intrand in garaj si ii zic sa bage masina inauntru pana cand i-au eu ce imi trebuie. Si asa facu.
Ii deschid capota si desprind suruburile si ma chinui sa o dau jos asezand-o pe bureti si el ma privea atent.
-poti sa o scoti.zic si el scoate masina vazandu-l ca umbla pe telefon. Imi pun casca apoi incep sa slefuiesc capota.
-te pricepi!zice si ma opresc ridicand casca si zic.
-sti? Ai putea sa iti ti si gura.zic si imi pun casca la loc si termin de slefuit. Dupa jumate de ora in care el nu se misca si doar se juca pe telefon , am terminat capota facand-o perfecta. Imi dau casca jos si ma uit dupa cularea 3G4.. dar nu mai aveam.
-de ce stai aplecata?
-iti ti gura?intreb si vad ca nu am si intru in casa . Iau bani si ies . Vi cu mine sau ma astepti?
-unde?
-sa cumpar vopsea..
-nu. Du-te tu.zice si incep sa fug la magazinul peste drum si intru zambind.
-Josh!?
-da?
-hei. Imi dai si mie 3G4? O cutie te rog?
-sigur. Uite.zice si ii dau banii. Client?
-mda.. zic si imi da restul si eu ies mergand inapoi . Il vad ca se uita prin lucruri. Cam bagacios nu crezi?zic enervata
-scuze. Ma uitam si eu ca ma plictiseam zice si eu imi dau ochii peste cap. Deschid cutia de vopsea si apoi o tron in capsula de la aparatul de vopsit.
-ce? Il intreb cand se uita insistent la mine.
-de cat timp faci asta?
-conteaza?
-da..zice si se freaca la ceafa
-de ce?intreb si inchid bine aparatul.
-vreau sa aflu lucruri noi despre tine.
-ti-am mai zis daca iti repar masina nu inseamna va trebuie sa te bagi in viata mea.zic si ma aplec si deschid un sertar de unde imi iau o pereche de ochelari si o masca apoi ma asez in genunchi incepand sa vopsesc capota intre timp el stand si uitandu-se la ceva cred. Habar nu am . Dupa jumate de ora zambesc mandra si caut telecomanda unui aparat ca sa o usc si sa scap de asta cat mai repede. Apas pe un buton si o pun deasupra capotei si sa ii dau drumul apoi ma asez in partea opusa a lui.
-si cat trebuie sa stea asa?
-o ora maxim.
-si de ce nu facem ceva?
-facem deja ceva.
-ce facem?
-asteptam.zic si ma urc pe dulap si el zambi. Ce ranjesti asa?
-ah.. nimic doar ca ....zice dar se opri
-ca ce?
-nu nimic. zice si eu il privesc apoi ma uit spre aparat.
-ok. Zic si ma dau jos aplecandu-ma sa vad daca incepe sa se usuce si Doamne ajuta ca da.
-sti.. Luke m-a intrebat cum de ai atata forta.zice el si ma privi eu razand
-sa ii zici ca sa treaca pe aici sa vada si el ce ridic eu zilnic. Zic aratand spre piesele de la motor si capota.
-si le ridici singura?
-da cine sa ma ajute?
-pai tat....oh scuze
-e ok..zic si privesc masina. Auzi? Zic si ma uit spre filtre.
-hm?
-trebuie sa curteti si tu putin filtrele alea daca nu vrei sa moara in cateva luni. Zic si el se uita.
-tu chiar te pricepi. Zice zambind
-e doar o pasiune. Zic si il privesc
-pasiune ?
-da, a ta care e?
-sa concurez la curse.
-fain.zic eu si ma uit spre ceas mai 20 de minute.
-si... mama ta? Unde e?
-pe ici , pe colo.zic si il privesc
-te-a parasit?
-ti-am mai zis daca iti repar masina nu te bagi in viata mea. Zic privindu-l serios.
-okok,esti blonda natural sau?
-nu, sunt bruneta .
-si de ce te-ai vopsit?intreaba si il privesc
-....
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...