Dand de acel baiat.
-imi cer mi de scuze.zic si incep sa fug pe scari si il salut in fuga pe Matt care se uita peste niste acte si intru in bucatarie vazand ca in bucatarie e tata si mama si masa e pusa. Ma asez rapid si zic.
-tata iti imprumut biroul.zic si el zambi
-cand vrei scumpo dar mai usor cu omleta ca te inneci.
-e si 50 si ala vine in 10 minute si trebuie sa imi duc si foile in birou. Zic si beau sucul de portocale si cand intra acel barbat zicand 'buna dimineata' eu ies in fuga ciocnindu-ma de Dylan care rade la acest gest si eu fug pe scari in sus intrand in camera si luand toate hartoagele si cobor jos intrand in birou dand de tata si acel barbat.
-uhm imi pare rau nu credeam ca veti fi aici.zic si las foile pe birou si dupa ies . Ma asez pe canapea si ma pun cu , capul pe genunchii lui Matt.
-unchiule unde e matusa?intreb amintindu-mi ca nu am vazut-o 3 zile la rand
-e plecata la parintii ei.
-singura?zic si el ma privea zambind
-da, maine plec si eu.zice si ma saruta pe frunte apoi soneria se auzi si eu ma ridic rapid si imi aranje putin hainele si deschid usa vazand profesorul imbracat la costum si imi zambi cald.
-sa ne apucam de treaba ai 8 teste de dat.zice si eu imi dau o palma mintala si ma dau din usa lasandu-l sa intre apoi mergem in birou unde tata da mana cu el apoi cei doi ies ramanand doar eu cu profu. Imi intinde o foaie si pune un mic aparat pe masa si apasa un buton zicand .
-ai o ora la dispozitie.zice si dau afirmativ din cap incepand sa scriu la toate intrebarile cate ceva . Orele trec a naibii de repede si nici nu stiu cum a facut asta. Dar cele 8 ore trecusera rapid ai rasuflu usurata cand pleaca . Tot ce vream sa simt e canapeaua.
-o sa mor.zic si mama rase
-ai stiut?
-da. A zis ca maine vine la 7: 30 ca sa imi dea testele si sa imi zica daca am gresit undeva. Zic si ea rase.
-ti-a trebuit sa faci 3 ani intr-un semestru adica o luna mai bine zis ca dupa trebuie sa intri in practica la firma tatalui tau. Si dupa 3 saptamani intri sa fi angajata.zice mana razand
-macar atunci nu voi fi atat de obosita.
-asta crezi tu.zice razand
-merg sa ma schimb si merg pana la firma sa vad ce face tata. Zic si merg in camera schimbandu-ma intr-o rochie neagra si stramta pe corp si in picioare niste tocuri de 15 centimetrii.
Plec spre firma tatei si cand ajung zambesc. Intru mandra si merg spre biroul tatei. Merg butonand telefonul si sunt prinsa.de mana. Ma intorc si dau de acel baiat.
-hei, ce faci aici?intreaba zambind
-am venit sa il vad pe tata.zic zambind
-e in sedinta dar poti sa astepti .zice zambind
-a pai atunci ma voi duce la o cafenea. Zic zambind, vi?intreb si el ofta..
-altadata. Nu pot pleca.zice zambind
-bine. Zic si plec de acolo putin dezamagita ca m-a refuzat. Ies si merg la cafeneaua de langa firma cerand 3 cafele la pachet si platesc apoi dupa 5 minute imi sunt aduse si i-au suportul plecand spre firma. Intru si il vad in receptie vorbind cu un domn . Ii fac semn sa vina spre mine si vad ca se scuza si vine spre mine iar eu ii intind cafeaua.
-multumesc dar nu trebuia.zice zambind si isi arata dintii perfecti
-eh lasa.zic si zambesc
-tatal tau a iesit din sedinta acum 2 minute. Zice si zambesc.
-multumesc. Ne vedem acasa.zic zambind si el zambi apoi plec spre lift. Ajunsa la etajul corespunzator intru in biroul tatei pentru ca secrtara nu era. Era pe scaun si zambesc
-hei tati.zic si el zambi cand ma vazu zambi si ma saruta pe frunte apoi se aseaza la loc.
-puisor ce faci aici?imtreaba zambind
-am venit sa te vad.zic zambind
-aw ce dragut.zice razand
-domnule?intra frumusetea mea in viteza si era panicat
-da?intreaba tata incruntat ca ne-a stricat momentul
-domnule in receptie sta un baiat cu un bidon de benzina si striga in receptie ca o sa dea foc la cladire si i-a amenintat pe paznici ca ii va omora.zice si ne ridicam incepand sa fugim si sa fiu sincera fug bine pe tocuri. Ajungem la receptie si il vad pe Chad.
-ce faci aici pustiule?intreaba tata
-ii arat ficei dumneavoastra cine e seful. Zice si ma incrunt.
-Chad.zic si el ma privea nervos. Merg spre el si ma apropii foarte tare de el auzind un pufnit si ma intorc vazandu-l nervos pe frumusetea mea. Chad ce crezi ca faci?intreb suav si ii iau bidonul incet si il dau in spate .
-imi pare rau .zice dar tot ce fac e sa il imping si sa il imobilizez la pamant.
-Chad ti-am mai zis au trecut multi ani de atunci. Treci peste .zic ridicandu-ma cand venira politisti langa noi si il radica pe Chad de la pamant si il privesc serioasa
-va rog sa il luat.zic si el ze uita cu ura la mine.
-scumpo esti bine?intreaba tata panicat
-da. Sper sa nu mai fie nevoie sa vina pe aici .zic cu ura in voce
-esti bine?aud vocea frumusetii mele si zambesc la grija lui.
-...
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...