6 vieti

313 16 1
                                    

Era Luke.

-ce vrei?

-vreau sa vorbim

-nu acum.zic si trantesc usa.

-pentru numele lui Dumnezeu deschide usa! Ignor vorbele lui si merg inapoi la domnul fermecator. Era blond cu ochii caprui si arata al naibii de bine.

-imi cer scuze. Deci ce problema are masina?

-pai am vazut anuntul lui Josh tobosarul lui Harry si am vazut ca i-ai reparat masina foarte bine asa ca am zis ca e un garaj bun unde sa vin.

-asa.zic zambind

-si masina are un zgomot ciudat. Si nu stiu ce e. M-am uitat la ea dar nu imi dau seama.zice si oftez.

-e cea de afara?

-da.

-pai sa vedem ce are.zic si ne ridicam si cand sa iesim dam tot de Luke care ma privea uimit.

-Hope.

-pleaca de aici.zic printre dinti.

-vreau sa vorbim.

-nu imi aduc aminte sa avem ce , asa ca pleaca ca nu am timp de tine.zic si oftez.

Tipul merge si porneste masina si cum o aduce spre caraj imi si dau seama.

-Hope!

-pleaca sau chem politia.

-asta nu ramane asa.zice si pleaca urcand nervos in masina si facandu-se nevazut

-iubitul?

-nu. Tipul ce ma batea in liveu.

-si cum de e atat de lovit?

-sa zicem ca la ultima lovitura a zis ceva ce nu mi-a convenit si l-am cam batut.zic si el rase

-deci sti ce are masina?

-da. Zic si pun placa cu roti ca sa ma bag sub masina. Iau o cheie si o lanterna si ma uit zambind. Deschid un mic tub si ies deschiazand capota si uitandu-ma la un tub si zambesc cand vad ca se goleste. Dupa ce vad ca e gata. Iau un tub de ulei si ma bag sub ungand rapid tubul si il inchid. Ies de sub si el zambi.

-ai putin ulei pe fata.zice zambind

-ceva obisnuit.zic razand.

-si nu mai tiuie?

-nu. Zic si zambesc. Fa o proba.zic si el urca iesind cu ea din garaj si zambi cand vazu ca am dreptate.

-mersi mult de tot. Cat iti datorez?

-nu imi datorati nimic. E o nimica toata si nu cer bani pentru a goli acel tub..

-dar...

-lasa asa.zic zambind si inchid garajul.

-multumesc mult dar ma simt aiurea daca nu platesc.

-nu am facut cine stie ce la ea. Asa ca nu va deranjati.zic si el zambi apoi urca in masina zambind si pleaca facandu-mi cu mana si eu lui. Intru in casa si cand sa inchid usa ceva o impiedica sau cineva. Era Luke. Cum sa nu?!

-ce dracu crezi ca faci?

-trebuie sa vorbim!

-ce sa vorbim!

-Aston....

-nu imi pasa de el si nici de tine iesi dracu din casa mea ca ma enervezi! Nu vreau sa va mai vad m-am saturat de toate prostiile voastre! Va urasc si sper sa va satisfaca chestia asta. Asa ca dispari.zic si el iese nervos. Si vad ca cineva se opri iar in fata mea.

-buna.

-buna.zic zambind fals, la cat de distrusa imi era inima nu cred ca mai puteam vreodata sa zambesc cu adevarat

-cat mi-ar lua sa imi vopsesti si mie masina aia? Zice aratand.spre un range rover alb.

-stati sa vad.zic si intru in garaj uitandu-ma pe panou. 2900 de lire.

-si in cat timp e gata?

-o zi? Cam asa.

-as vrea sa fie neagra o poti face?

-sigur .zic si el zambi si o duce in garaj si el pleaca incep sa o vopsesc si vad ca din masina suna un telefon dar ignor pana vine el de la restaurantul de langa magazinul de unde cumpar mai des vopsea. Incep sa vopsesc capota si apoi pun lampa pana cand eu vopsesc spatele si cand termin o i-au de pe capota asezand-o pe spate vazand ca deja trecuse o ora. Merg si vopsesc portierele si dupa pun lampa pe ele si apoi le vopsesc pe celelalte si acel domn veni si eu zambesc apoi continui sa o fac si dupa vopsesc si partea de sus si acum eram langa el asteptand sa se usuce.

-si toate astea le faci singura?

-pai cu cine? Nu am cine sa ma ajute si asa e si linistitor. Imi fac treaba bine si stiu ca persoanele care vin cu ele sa fie multumite si sa nu aud reclamatii . Zic si el zambi.

-gata.zic si ridic lampa si el zambi cand vazu.

-uite 3000 de lire.

-stati sa va aduc restul.

-nu! Pastreaza-i vei avea nevoie.

-dar sunt multi. Zic si el zambi

-stiu . E bacsis.zice si apoi pleaca. Inchid garajul si intru in camera tatei unde las banii si oftez gandindu-ma ca mai am umpic si pot sa plec dracu de aici.

Of.. sunt atat de obosita. Inchid totul apoi intru in camera mea si inchid usa si merg facand un dus apoi ma bag in pat adormind rapid.

**

Deschid ochii simtindu-ma extrem de rau si speram ca azi nu vine nimeni . Cobor din pat si merg la usa unde atasez o chestie cu 'Inchis' si merg in bucatarie unde iau un bol si pun lapte apoi niste fulgi si incep sa mananc. Ma ridic de la masa ametita si merg inapoi in camera stand si nevrand sa ma mai ridic.

Peste 3 zile

De atunci am stat in pat si ma mai ridicam sa mananc dar nici un farmec. Azi trebuia sa merg sa vad cat am luat la examene si acum sunt imbracata intr-o pereche de blugi albastrii, un tricou si un plover deasupra. Ies si ma simteam mult mai bine. Inchid casa si urc in autobuzul scolii ce ajunse in statie fix cand treceam eu si ma asez la geam. Ma uitam la casele cum treceau pe langa mine sau mai bine zis cum treceam eu pe langa ele. Ajung la scoala si cobor si intru in scoala cu mainile in buzunar si ma indrept spre panou. Dar in fata mea se pusera.....

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum