Matt pov.
Am ajuns acum 5 ore acasa si e e ora 2 dimineata si nu stiu nimiv de Crystal, sper doar sa nu fi patit ceva . Pun mana pe telefon si nu o sun pentru ca deja stiam ca nu ma lasa sa o sun ceea ce inseamna ca avea telefonul inchis. O sun pe Lily.
-alo?intreaba ea somnoroasa.
-Lily, Crystal e cu tine?intreb si aud ca se foia
-ce , nu! De ce sa fie cu mine? Intreaba ea si inima mea batea cu putere.
-nu e acasa si credeam ca e cu tine.
-nu, nu e , stai ca le sun pe fete sa vad daca e cu vreuna din ele. Te sunt in 3 minute.zice si ofte inchizand. Ma plimb de colo colo sperand sa nu fi patit ceva si am ramas doar cu speranta.
-Matt nu e cu ele , dar de ce a plecat?intreaba speriata.
-nu stiu! Nici nu era acasa cand am venit tot ce vreau e sa fie bine.zic eu incercand sa nu imi pierd calmul dar nu imi reusea.
-suna-l pe Ates poate e cu el, eu il sun pe Burak sa il intreb daca nu a vazut-o.zice si inchide .
Caut numarul lui Ates si dupa ce il gasesc il apelez si astept sa raspunda.
Ates pov.
Aud un sunet enervant si ma ridic in coate frecandu-ma la ochi si vad ca era telefonul.
-alo? Zic somnoros cand vad ca e Matt.
-Ates!zice cu o voce panicata
-da?intreb si ii aud vocea tremuranda
-Ates spune-mi te rog ca Crystal e cu tine!zice el panicat
-ce?!intreb ridicandu-ma in capul oaselor, nu e cu mine de ce?intreb si el ofta zgomotos
-nu e acasa si telefonul ii e inchis si sper sa nu fi patit ceva.
-ma schimb si merg sa o caut daca afli ceva sa ma anunti.zic trantind telefonul pe pat si ma schimb rapit intr-o pereche de pantaloni de trening si un hanorac si normal pe dedesupt un tricou negru imi insfac telefonul si cheile de la masina si ies din curte cu masina si franez brusc cand vad o silueta ca vrea sa treaca prin fata casei. Sari speriata si cand se intoarce raman mut.
Crystal pov.
Ies din clubul de box in care trebuia sa fim toate fetele dar se pare ca au uitat. Derek a castigat 3 meciuri si inca putea, primise doar o lovitura si aia ii sparse nasul atata tot. In rest nu era nimic. Merg spre casa si am zis sa merg pe scurtatura asa ca merg linistita pe drum avand skate-un sub brat. Merg pe jos pana cand de nicaieri aparu o masina facandu-ma sa sar pentru ca era cat pe ce sa ma loveasca. Inima incepu sa imi bata si picioarele in tremurau. Cand vad cine se da jos incremenesc. Era Ates.
-Crystal?intreaba panicat si ma strange rapid in brate simtindu-i caldura corpului si ma facu sa inchid ochii si mana libera mi-o pun in jurul lui. Dupa cateva minute ne despartim si el avea mainile pe umeri si ma privea panicat
-Ates. Zic nevenindu-mi sa cred ca e in fata mea.
-Crystal m-am panicat rau. Unde ai fost?! Ne-am facut griji.zice si oftez.
-tu ? De ce?intreb si ma incrunt
-pai ma sunase fratele tau si a zis ca nu esti acasa si telefonul iti e inchis iar fetele nu stiu nimic despre tine.
-nici nu trebuie.zic enervata
-te-ai certat cu ele?
-nu doar ca sa zicem ca ne-am distantat .zic sincer
-oh.. hai sa te duc acasa.zice si oftez
-nu e nevoie merg singura.zic si el se incurnta
-cum sa mergi singura , hai ca asa petrecem si noi putin timp impreuna ca la cat de lucru am avut nici sa dorm nu mai puteam.zice razand si ma prinde de mana ducandu-ma la portiera masinii si imi deschide usa eu urcand si pun placa in spate jos unde era loc apoi el ocoleste masina si urca si el dand un sms apoi pornim .
-cum mai esti Crystal?
-sunt bine , tu?
-obosit dar acum sunt perfect.zice razand
-de ce?
-ca te vad , mi-a fost dor sa te vad.zice si zambesc usor la auzul acelor cuvinte
-si mie mi-a fost dor de tine.zic si el ofta parcand in fata casei apoi eu il privesc.
-intri? Intreb si zambi
-nu pot dar ne vedem maine , daca vrei.zice zmabind
-bine, dar sper sa nu uiti.zic zambind
-incerc.zice razand si cobor din masina intrand in casa si doua brate ma cuprinsera rapid intr-o stramtoare de urs.
-mi-am facut griji!zice rapid si oftez
-sunt bine, vie si un esec.zic si dau sa merg spre scari
-ce?!ce tot vorbesti?intreaba incrunta
-daca nu erai tu cine stie unde eram.zic privindu-l in ochi si lacrimile facandu-si si ele prezenta
-Crystal ce te framanta?zice el si da sa se apropie dar ma dau in spate.
-te rog , lasa-ma.zic si urc in camera in fuga. Si ii aud oftatul pana aici. Ma trantesc in pat si incep sa plang. De ce eu? Cu ce am gresit ? Speram ca ele sa imi fie alaturi si sa nu ma paraseasca. Dar nu s-a intamplat ce visam eu. Toata viata mea era asa? Cu ce am gresit eu? Ce am facut gresit ca sa merit asta? De ce? Merg in baie unde inchid usa si ma las langa vana luand lama facand o zgarietura zdravana simtind cum sangele incepu sa imi pulseze si sa curga in jos pe mana si durerea crescand facandu-ma sa strang din dinti.
Aud o bataie si tresar zicand printre lacrimi .-imediat.zic si imi dreg glasul incepand sa sterg sangele si sa imi pun un pansament si dupa ce ma asigur ca totul e bine si nici o pata de sange insfac un prosop prefacandu-ma ca ma sterg pe maini ie ies din baie il vad pe Matt ingrijorat.
-esti bine?intreaba si zambesc
-da sunt bine.zic eu mintind normal.
-bine vorbim maine sa te pui sa te odihnesti .zice si eu dau din cap afirmativ si apoi el iese iar eu arunc prosopul si ma bag in pat.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanficVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...