11 vieti

259 11 1
                                    

Hope pov.

Ma foiesc in patul moale si simt ceva langa mine. Imi scufund capul in perna vrand sa nu ma mai trezesc. Era atat de bine . Nu stiu de ce dar ma simt protejata.

Mai stau asa doua minute apoi deschid ochii si il vad pe Kevin langa mine dormind , avea un chip angelic chiar daca avea corpul plin de tatuaje si cu pierce in buza . Avea o mana pe talia mea si ma tinea strans si parul ii era ciufulit . Buzele rozali si fata usor palida era la ora zilei si eu ma intorc cu spatele spre el punandu-mi painile sub cap. Si inchid usor ochii gandindu-ma la ce am aflat ieri. Nu imi vine sa cred ,am o sora! Sunt fericita ca am o sora, ca am un sfert din familie. Nu imi vine sa cred. Il simt cum se foia langa mine si dupa simt cum se ridica in coate si ochii lui erau pe fata mea. Deschid incet ochii si aveam dreptate. Se uita la mine. Zambi dar zambetul ii disparu si se incrunta.

-ce ai patit? Ma intreaba speriat

-despre ce vorbesti?intreb eu nedumerita

-sange , Hope, sange.zice ma ridic rapid si ma uit la perna vazand sange. Imi pun mana pe fata apoi simt bluza uda. Ma incrunt si zic.

-oh Doamne!zic si ma ridic rapid din pat.

-ce?

-uhm.. imi cer mi de scuze pentru pat, si .. imi zici te rog unde e baia?intreb rapid ascunzand mana la spate care se umplea usor de sange

-Hope, ce se petrece? Intreaba si ma ia de maini si cand ma vede incremeni. Hope?! Cand ai facut asta?intreaba panicat

-ieri cand am plecat de acasa sa merg la garaj

-Hope .zice si ma aseaza pe pat si se pune in fata mea. Te rog nu mai fa asta. Orice s-ar intampla ok?

-bine.zic si el zambi ridicandu-se si intrand in baie apoi iese cu o trusa medicala. Incepe sa ma panseze , eu stramband din nas de durere si el observa asta dar nu se opri.

-mai am ceva de aflat?intreb privindu-l

-da. Multe.zice si imi pansa mana.

-vreau sa merg acasa.

-Hope te rog. Termina da? Trebuie sa fi in siguranta.

-bine dar trebuie sa merg sa imi iau haine.zic privind incheietura ce era acum pansata.

-bine te voi duce acolo ok?

-vreau sa merg singura sa imi pun ordine in ganduri.

-nici vorba. Nu poti merge singura daca vei pati ceva?

- daca nu am patit nimic de cand am venit nu voi pati nici acum.

-nu vreau sa risc. Zice si merge la dulap scotand o pereche de panataloni de trening , un tricou alb si un hanorac si mi le inmana. Uite poti sa te schimbi in astea pana plecam. Si te astept jos la masa ok?zice si isi ia niste haine iesind din camera.

Incep sa ma schimb si dupa cateva minute in care ma schimb ies si ma uit pe pereti vazand poze cu ei fericiti. Zambesc usor si cand ajung jos si o vad pe Selena ma indrept cu pasi rapizi spre ea si o iau in brate strangand-o cu putere si ea pe mine dupa putina uimire.

-scuze ca am reactionat asa..zic si ea zambi

-e normal sa reactionezi asa doar ca asta nu e totul. Mai sunt.

-de exemplu?

-mai ai un frate.zice zambind

-da?zic mirata

-da.. e Ash.zice zambind si eu incremeni

-s..serios?

-da.zice zambind linistitor.

-wow.. la asta nu ma asteptam.zic sincera

-acum sa mancam.zice si rade

-uhm.. eu voi pleca

-ce?intreaba mirata

-merg sa imi iau cateva lucruri..

-voi veni cu tine.zice zambind

-nu.. nu vreau. Vreau sa am putin timp liber sa procesez totul. Zic si ea ofta

-Hope esti in pericol nu pot merge singura

-Selena. Sunt de ceva timp aici daca nu am patit ceva pana acum ,nu voi pati nici azi.

-sti iti sta bine cu hainele mele de ce trebuie sa mergi sa iti mai iei?zice Kevin si toti rasera

-pentru ca nu sunt hainele mele .zic si el rase

-ce e a meu e si a tau. Zice si eu rad

-sigur.zic razand

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum