13 vieti

227 10 0
                                    

-bine bine dilaule doar sa nu o rupi.zice razand. Mai are nevoie si Luke de ea. Totusi.zice razand si pleaca apoi el inchide usa cu cheia si zambi si se intoarce spre mine. Isi da patura jos si vine spre mine.

-Uite . Zice si imi pune pe spate o patura si cealalta in fata.

-si tu? Zic privindu-l trista

-sunt bine. zice zambind apoi imi da o sufita de par si ofta vazandu-mi fata. O sa dureze ceva sa te vindeci.

-e asa de rau?intreb cu lacrimi in ochi.

-mda.. uite ahm.. noi , adica eu si Ash ne-am gandit sa te scoatem fara sa implicam casa ar fi ciudat.

-m..multumesc. zic inca dardaind

-of.. inca iti e frig?

-da dar sunt bine. Zic si imi las capul pe spate atingand peretele. Unde sunt?

-Florida.zice si maresc ochii

-c..ce?

-da. De asta am zis sa nu implicam casa. Te scoatem de aici peste 2 saptamani cand Luke merge la premiera de cel mai bun lider

-oh

-se aud pasi. Prefate ca plangi si ma rogi sa te las.

-te rog! Lasa-ma. Aaaa!nu! Te rog!tip eu prefacandu-ma ca plang

-oh mai tine-ti gura ca te mai lovesc de o mie de ori.zice si apoi o baitaie in usa. Imediat Luke. Tip el si se auzi vocea lui Ash..

-deschide usa tolomacule sunt eu.zice si Dylan deschide. Si el intra rapid.

-te... oh Doamne! Zice si ma mangaie usor

-sunt bine Ash..zic zambind usor dar cred ca a iesit o strambatura din vina durerii de la loviturile lui Luke

*peste 2 saptamni*

Am stat aici inchisa de doua saptamani si Dylan nu a mai putut veni deci am stat in frig si cred ca racesc. Nu l-am mai vazut nici pe Ash. In fiecare dimineata ma trezea cu o palma sau un pumn. Eram maltratata si batuta in ultimul hal. Am numai vanatai pe corp si pe fata. Mainile mele cred ca au amortit de la stat prea mult stranse. Cred ca au prins si culoare pentru ca ma dureau daca incercam sa misc chiar si un deget. Nu am mai mancat de cand a fost Dylan la mine. Azi pleaca Luke la acea premiera si sper sa ma scoata de aici mai repede. In camera intra Dylan cu hainele mele si ma dezleaga rapid si incepe sa ma imbrace si ma prinde de mana si cand sa plecam in camera intra Luke.

-mai mai. Uite ce avem aici.zice si il vad pe Ash in spate cu un pistol cu amortizor si era in spatele lui Rudd si ii pune mana la gura si ii trage un glont in spate cred ca in jurul inimi apoi o lasa usor jos si indreapta pistolul spre Luke si cand pumnul lui Luke facu contact cu fata mea facandu-ma sa vad la pamant murind de frig si teama aud o cazatura si imi ridic privirea vazandu-l pe Luke pe jos plin de sange . Ash ma ridica rapid si Dylan ii baga in avea camera pe cei doi apoi ii inchide acolo aveam noroc ca nu era nici un paznic. Ori aveau de lucru in alta parte ori erau liberi. Iesim si intram intr-o masina apoi Ash zice.

-Dylan sa o duci acasa. Eu ma prefac lovit si cazut la pamant. Ok?

-bun. Zice si noi pornind eu facandu-i cu greu din cauza durerii. El pornii in cea mai mare viteza apoi trage pe dreapta unde era un taxi si coboram intrand in el si pornind in viteza dar el iesi pe geam si trase gloante inspre rezervor pana aceasta exploda scotand un sunet infernal ce ma facu sa tresar .

Dylan ma ia de mana linistindu-ma si apoi conoram din taxi si fugim spre o poarta unde o deschide cu o amprenta apoi fugim spre un elicopter. Eram slabita si credeam ca voi lesina in orice moment. Ma opresc si ma las in genunchi pe la jumatatea drumului si zic.

-n..nu mai pot.ma balbai eu

-hai.zice luandu-ma in brate si porneste spre elicopter. Acolo imi pune cerntura si o pereche de casti. La fel face si el si apoi isi puse mana in jurul meu si eu imi las capul pe pieptul lui.

Inchid ochii pentru cateva secunde gandindu-ma la cum se schimba viata mea . Cum. Am reusit sa ajung asa. De ce mi-a facut Luke asta? Cu ce am gresit eu?

-Hope?zice Dylan si eu imi deschid ochii vazand ca am ajuns.

Coboram si picioarele mele imi tremurau. Pornim spre o poarta si el tinandu-ma de mana si iesim pe poarta uriasa avand 2 matahale langa noi dar cand iesim suntem inconjurati de 5 persoane. Dylan se puse in fata mea si matahalele in fata lui Dylan.

Doua matahale incep sa se bata cu cei de a nostrii si spre Dylan veni un barbat inalt si il trase dandu-i un pumn in gura si el cazu la pamant dar il facu si el sa cada. Spre mine vin doua matahale si inima imi batea cu putere , ma dau in spate si unul din ei ma prinde de mana avand in mana un briceag.

Ma tranteste la pamant si unul ma tine de maini si celalalt ma prinde de fata.

-lasa-ma.zic plangand. Te rog.zic si el rase si se apropie usor de mine zicand

-nt, nt, nt. Nu se poate! I-ati adio.zice si duce cutitul la obrazul meu si eu in scuip om fata alegandu-ma cu un pumn si incet imi pierdeam cunostinta. Il vad cum se apropie inainte sa se faca totul negru si simt o durere ingrozitoare greu de suportat dar totul se innegrii si nu mai simteam nimic numai ca puterile mi se scurgeau si lacrimile la fel.

Ashton pov.

Intru in casa si ma aplec dand cu , capul de coltul unei mese si ma trantesc pe jos stiind ca vor veni in 10 minute acasa ceilalti si ma las pe burta aruncand pistolul departe de mine si aud cum usa se deschide si un tipat se auzi.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum