Sfarsitul.

111 6 4
                                    

Crystal pov.

Stau aici de 5 ore si corpul ma durea enorm de tare. Baiatul ,ahm,Ates , iubitul meu nu s-a miscat de langa mine si din cate am inteles de la, ahm, cumnata mea o sa ma transfere peste 5 minute inapoi la , ahm, nu mai stiu. Spital! La spital!

*peste 3 ani*

3 ani, 3 ani de cand sunt cea mai fericita mama! Da ati auzit bine, sunt insarcinata cu micuta Dakota in 3 saptamani. Sa va zic pe scurt ce s-a intamplat in acesti 3 ani.

Un an am avut de recuperari dupa tot ce s-a intamplat pentru ca nu mai puteam merge, acum sunt bine si pot merge din nou pe picioarele mele. Kara si Derek s-au casatorit si au un copil, un baietel foarte frumos, Lily si Burak s-au casatorit si ei avand doua fetite frumoase, Megan cu Niall s-au casatorit si ei desi au avut probleme cu fosta lui sotie dar sa zicem ca am aranjat-o putin. Nu se va mai apropia de ei cat traieste. Pia cu Ian trebuia sa aibe un copil doar ca a murit la nastere si asa ca acum e insarcinata cu un bebe mic de 3 luni si doctorul a spus ca e perfect sanatos si sarcina decurge perfect. Sunt ultima vare a ramas insarcinata dar stiu ca Ates ma iubeste.

Ates? Pai in cei 3 ani de la accident a fost mai mereu cu mine, mergea la lucru pana la 15:30 apoi fugea si imi cumpara flori si ciocolata apoi venea la mine si ramanea peste noapte apoi luand totul de la capat. Il iubesc mult si ma iubeste mult , trebuia sa plece in Luxemburg 3 luni cu ceva dosare dar a refuzat zicand ca nu vrea sa ma lase aici singura . A fost atat de frumos. Si dupa ce am iesit bine din spital primul lucru care l-a facut a fost sa ma duca pe o stanca uriasa si se vedeau toate casele si totul de acolo sus. Inca imi aduc aminte.

'-Ates! Unde ma duci?intreb enervata ca m-a legat la ochi.

-oh mai taci asteapta si tu 5 minute. Poti sa taci atat?intreaba si rad

-nup ,nu pot. Zic eu razand

-hai bai.zice oftand

-binee ! Dar tac pentru ca vreau nu pentru ca mi-ai zis tu!zic si el rase. Dupa inca cateva minute de mers si impiedicat de ceva chestii de pe jos el ma opreste in loc apoi imi da drumul la mana si zice sa nu ma misc si eu il ascult. Dupa cateva secunde zice.

-hai jos cu pamblica.zice si o dau ramanand muta. Era atat de frumos se vedea tot de aici oh ce frumos e. Ma intorc zicand.

-Ates de unde sti toate locurile astea?intreb si cand il vad imi pun mainile la gura. Era intr-o inima gigantica formata din lumanari si inauntrul ei era plin de petale de trandafiri. Intr-o parte era un buchet de trandafiri imens si pot sa jur ca are peste 100 de trandafiri. El era ingenunchiat tinand in mana o cutiuta rosie de catifea si avea un inel atat de frumos. Era inconjurat de pietricele si avea o piatra mai mare in mijloc.

-Crystal ai fost, esti si vei mai fi cea mai importanta persoana din viata mea si desi am trecut prin unele lucruri marunte suntem aici impreuna. Vrei sa te casatoresti cu mine?intreaba si eu incep sa plang dand din cap afirmativ.

'

- doamnule Ates Thores o iei in casatorie pe Crystal Smith?

-DA! Zice el clar si raspicat

-doamna Crystal Smith il iei in casatorie pe Ates Thores?

-DA!zic si eu tare si raspicat.

****peste 8 luni si o saptamana**

Stau pe patul de spital extenuata de la nastere iar in salon intra Ates cu micuta mea.

-ce nume sa ii punem?zice el stand in genuchi langa patul meu

-Dakota Thores. Zic zambind

-da imi place asa ramane. Zic zambind

Dupa ce am nascut fetele au decis sa se mute inafara de Megan si Niall. Sper sa fie Dakota fericita si sa nu fie ca viata mea. Sper sa nu sufere si sa nu aibe probleme ca mine. Viata e draguta cand esti fericit nu?
Ates e cel mai important pentru mine la fel cu micuta Dakota. Lia a fost arestata si condamnata la moarte. Nu stiu ce s-a intamplat ca doi ani eu am terminat armata fiind pe front inca de 3 ori si am venit teafara. Zendaya si Jack s-au casatorit si au preluat academia din Italia , Ben cu Danez s-au casatorit si ei si el a preluat academia militara. Ariana si-a gasit si ea sortitul si a ajuns sus in muzica iar Zara , ei bine plecase pe la jumatatea anului trecut si s-a intors inapoi la parintii ei pentru ca nu se simtea bine bunicul ei.

Totusi viata e frumoasa cand ai persoana potrivita langa tine.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum