Domnisoara Hope in varsta de 20 de ani.... este condamnata la 3 ani de inchisoare cu suspendare. Zic si eu zambesc stiind ca asa se intampla. Nu ma miram asa ca ei se retrasera si plecasera iar pe mine ma luara doi politisti si mergeam pe acel culoar si toti plangeau si m-am oprit in fata Evei.
-ai grija de tine! Zic zambind apoi plec mergand spre iesire . Cand ies din judecatorie dau de ziaristi si reporteri peste tot. Politistii ii dadeau la oparte bagandu-ma in duba mare apoi intra cu mine James si inca doi politisti.
-de ce inca zambesti?
-pentru ca am demnitate domnule James. Imi asum fapta oricat de mare ar fi consecinta. Zic zambind
-vor trece greu dar iti voi aduce cateva carti sa ai ce citi. Zice zambind si eu zambesc usor privindu-i ochii albastrii si el zambi mai larg aratandu-si dintii stralucitori si perfecti de un model.
Coboram din masina dand de alti ziaristi si reporteri si ii ignor si pe ei intram in puscarie ce era total diferita de cea in care am fost.
Intram pe un hol unde erau mai multe incuietori si ajungem la partea cu multe usi. Deschide un politist usa si eu cu James si cu un politist intram in celula vazand doua fete una tunsa scurt si una cu parul lung. Erau pe un pat si se jucau cu degetele.
- fetelor.
-da? Zic ele si il privesc pe James
-ea e noua voastra colega de camera sa va purtati cum trebuie ok?
-normal cine vine aici e ca si sora noastra .zice fata tunsa scurt si ma privi zambind. Si plus nu pare sa avem in viitor conflicte.
-asa va vreau. Apropo mai tarziu va voi aduce cate ceva sa va indulciti.zice si iese iar politistul imi da catusele jos si eu le privesc zambind usor.
-uite patul de sus poate fi al tau noi de obicei stam jos . Zice zambind
-multumesc.zic zambind trist
-pentru nimic pustoaico.. dar cum ai ajuns aici?
-sa zicem ca l-am omorat pe cel mai rau om care imi facea viata un calvar si i-am dat foc la casa sa zic asa. Zic jenata
-a asta e nimica toata.zice ea razand
-dar voi? Intreb zambind
-pai eu mi-am omorat fratele si tatal pentru ca au vrut sa ma violeze. Zice tipa cu parul scurt. Apropo sunt Rose.zice zambind si eu zambesc la fel ca ea
-iar eu sunt Ashly si sa zic ca iubita mea adica Rose a ajuns aici asa ca am jefuit o banca si am ajuns si eu aici cu ea.zice razand
-oh deci formati un cuplu.zic zambind
-da de 17 ani jumate.zice Ashly zambitoare
-oh ce qt! La mine nu a durat nici o relatie atat de mult.zic razand
-hei pun pariu ca ai vreo 20 de ani iar noi 37, e ceva.zic ele razand.
-nu pareti de 37.zic zambind
-asta e bine.zice razand si apoi Rose zice.
-sti sa joci table?
-nu..
-vrei sa inveti?
-sigur.zic si mergem la masa din camera unde ne asezam si incepe sa imi explice.
Ash pov.
La dracu! 3 ani?! 3 ani frate!
-m-am dat dracu!
-Niall nu te mai gandii la asta ok? Maine e nunta revinoti!zic dur si el ofta.
-nu stiu Ash...
-ce nu sti?
-nu stiu ce sa fac. Ce simt , ce cred!
-hei tu crezi ca daca ea va iesi de acolo va mai sta pe aici? Va pleca departe! O cunosc bine Niall! Chiar daca te iubeste tot va fugi. Pentru ca nu va rezita sa stea aici si sa iti rapeasca fericirea! Zic eu si el ofta
-ai dreptate. Sa ma anunti daca sti ceva de ea ok? Merg sa ma odihnesc sau maine voi muri.zice si eu zambesc.
-noapte buna.zic si el zambi apoi urca in camera lui.
Ce ai facut Hope?! Ce naiba ai facut? Trebuie sa o scot de acolo.
Hope pov.
Sunt de o saptamana aici si ok, adica dimineata ne trezim ca suntem controlati de paznici, mancam apoi putem sta in celula linistita pana la pranz cand ne aducea iar sa mancam.
James ne mai aducea dulciuri si alte mancaruri care le puteam manca linistite si chiar nu stiu de ce face atatea pentru noi, fetele au zis ca pana acum nu a facut asa ceva.
Avem multe carti ca sa nu ne plictisim, avem carti de joc , table, jocuri tipice copiilor si sincera sa fiu cand a venit Derek la mine mi-a adus cateva haine, carti, mancare, fructe , dulciuri si multe jocuri tipice pentru 'familie' . A fost singurul care a venit aici sa ma vada. Dadr ma multumesc ca ceilalti nu au venit desi ma doare putin. Tot ce am facut a fost pentru ei si chiar vream sa vina macar la inceput o data si dupa putea face ce vroiau ei. Dar eu le-am zis sa plece si sa nu vina. Asa e dar totusi vream sa vina , adica frate pe cine pacalesc?! Orice vrea pe cineva drag. Mi s-a rupt inima cand mi-a zis Derek ca Niall s-a casatorit fix dupa verdictul de la judecatorie. Ma bucur pentru el dar il iubeam dar sper sa treaca rapid acest sentiment daca nu ma voi amagi tot restul vietii.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...