34| Ancheta, vai de tine copila/3

138 8 0
                                    

-ok.. stiu ca doare.dar trebuie sa continui.

-dupa cele 3 saptamani in care nu stiam de mine m-am trezit si el a zis ca suntem in rusia . Nici nu stiusem cum am ajuns acolo sau cand. Stiam doar ca era sedata noapte de noapte ca sa isi satisfaca el nevoile barbatesti. Dar normal ma obliga non stop sa iau anticonceptionale si cate doua deodata sa fie sigur ca nu voi face un plot . Zic plangand si imi tineam mainile in par.

-de fiecare data canta doar o piesa ,de parca ar fi fost posedat si nu mai stia de el. Iar cicatricea asta.zic aratand spre taietura de pe gatul meu ce iesea usor in evidenta daca imi dadeam parul pe o parte , iar aceasta.zic aratand spre cicatricea de pe abdomenul meu care era gigantica si a dracu de dureroasa. Au fost facute pentru ca nu mai vram sa ma sedeze, sa ma indope de anticonceptionale si somnifere. Se enervase atat de tare incat scoase briceagul si imi facuse astea zicand ca ma va omora pana expira termenul sa raman acolo.

-aveai un termen? Ma intrerupe el.

-da , asa am crezut din cele zise de el. Dar nu a fost asa. A zis ca trebuie sa stau la el pana imi revine vederea dar cand mi-a revenit stiam ca am vazut ce puse la cale. Avea de gand sa cheme 5 barbati in casa cat timp el pleca ca sa isi bata joc de mine pana vine el ca sa o faca si el. Vrea sa ma termine si fizic si psihic ajungand un om bun de nimic. Sa ajung cel mai rau om posibil. Sa stie ca Niall nu se apropie de mine si sa fuga toti cand ma vad. Aveam ochii invinetiti si la fel si corpul. Odata m-a impins pe scari pentru ca am refuzat sa mai mananc crezand ca asa mi-ar fi dat drumul dar nu . Il infuriase mai rau si ma batea mult pana ramaneam in belti de sange ce erau astupate de alte pete. Zic si privesc in gol de data asta traind fiecare clipa din ce ziceam

-credeam ca ma va lasa in pace dar nu. Si-a batut joc de mine in ultimul hal facandu-ma papusa lui sexoala si a prietenilor lui. Dupa un an jumate cat am stat acolo a adus doi tipi ce ma violasera mai rau decat o facea el si simteam ca inima mea va inceta sa bata dar Dumnezeu e mare si m-a tinut in viata. Dupa cei doi si-au facut placerile am auzit cum ca i-a dat bani lui Luke si apoi a venit el sa isi bata joc de mine. Dar deja loviturile mele nu mai existau eram atat de paralizata de tot incat ma facea sa innebunesc. Zic inchizand ochii

-dupa o luna in care nu imi mai facuse ceva lasandu-ma sa imi revin psihic cat si fizic a vrut sa ma sarute si mi-am intors capul deja stiind ce ma asteapta dar palma lui nu mai venise pentru ca vrea ca sa fiu ca noua pentru noii lui prieteni ce trebuiau sa vina azi. Invatasem sa merg singura prin casa sa ma schimb si sa ma spal singura invatand orice stimul. Invatasem sa vad prin toate simturile,auz, miros,gust... tot ce lipsea era vederea. Imi era sila de mine, de corpul meu lovit si jucaria ce ajunsesem.

-ok deci practic am ajuns in prezent.

-da. Zic ridicandu-mi privirea. Aveam de gand sa nu mai indur asa ceva asa ca am mers jos pentru ca imi revenise vederea in ultimile 3 zile daca nu ma insel si am vazut mesajele si am zis ca trebuie sa pun punct. Asa ca asa am facut am luat un cutit si l-am omorat . Nu vream sa ma mai joace pe degete, sa isi bata joc de mine si asta a fost si gurul lucru facut. Stiam ca daca voi fugii ma va prinde si probabil omora. A fost singurul lucru ce ma facu sa stiu ca nu ma va omora asa ca am dat foc la casa stiind ca va murii sigur. Vream ca sa fiu prima si ultima care pateste asa. Zic gandindu-ma ca asta parca era un documentar despre viata mea penala.

-bine. Vom revenii mai tarziu. Acum sa te ducem in celula. Zice si aprob intinzand mainile si el imi puse catusele si apoi ma ridica cei doi politisti si pasesc afara din camaruta aia vazand holurile la fel de inchise doar ca mai luminate si ma tineau de brate iesind pe un hol mare unde dau de familia mea si Niall.

-va rog pot sa ii zic ceva?intreaba Ash si procurorul aproba si se indepartasera putin de mine.

-Hope ce ai facut?

-l-am omorat Ash. Acum viata voastra nu mai e in pericol. Va iubesc.

-stai deci tu ai mers ca sa il omori?

-am mers ca sa nu va omoare pe voi si sa va faca rau . De asta am mers si despre Niall nu iti dai seama cat de mult te iubesc nu am incetat niciodata sa o fac dar de acum trebuie. Refati te rog viata si nu te mai gandi la mine. Eu voi fi dupa gratii asta merit dar acum stiu ca nu mai sunteti in pericol.zic si le sarut obrazul tuturor iar cand ajung langa Niall el imi prinse fata si isi plasa buzele peste a mele formand un sarut tandru pana sunt trasa de politisti si zic privindu-l.

-te rog Niall uite-ma! Va iubesc zic si pasesc in fata apoi politistii incepusera sa ma duca spre o celula. Trec pe langa cateva celule unde erau alte fete si baieti apoi ma baga intr-o celula singura si imi dau catusele jos si ma asez pe patul rece si astept un verdict.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum