-unde sa plecati?intreaba si eu zambesc la grija lui
-pai se face reuniune de familie la mine acasa si vreau sa o iau pe iubita mea Crystal cu mine daca imi dai voie bineinteles.zice zambind iar zambestul meu se largi.
-iu...nu termina ca soneria se auzi. Deschid usa si sta Ashley.
-Crystal! Ce dor mi-a fost de tine! Zice fericita si ma lua in brate iar Matt era in spatele meu. Ce ai patit la buza?intreaba putin speriata.
-iti va povesti multe Matt si apropo de Matt are o surpriza pentru tine mergi repede cu el, zic impingandu-l pe fratele meu si apoi zic.
-eu plec fratioare! Paaa!zic si cand ma intorc in sufragerie mai era doar Ates. Imi i-au cheile de la masina si iesim din casa. Nu imi vine sa cred ca eram cu un baiat atat de dragut. Dragut din toate punctele de vedere . Il placeam si il placeam mult iar gandul ca ne vom desparti peste 2 zile ma omoara. As vrea acum sa nu ma mai duc dar nu ma opresc aici. Ochii lui si zmabetul fermecator ma facea sa ma indragostesc la maxim de el si sper sa fie la fel. Acum cred ca mi-am gasit jumatatea. Nu pot sa cred ca zic asta dar imi va lipsi cat voi fi plecata. Bine chiar daca veneam vineri dupa cursuri si duminica seara plecam inapoi. Voi fi acolo unde voi incepe cursurile lunea si joia apoi marti, miercuri si joi avem teren. Deci de la 6-16 avem cursuri si teren si dupa aveam liber . Oare voi avea colege rele? Oare ele sunt de mai mult timp acolo sau vor fi si ele boboace? Insfarsit sunt si eu fericita desi nu credeam ca voi mai fi. Sunt foarte fericita pentru Kate chiar daca ea e cu fostul meu iubit Derke , dar asta nu ma deranjeaza eu nu mai am sentimente pentru el si chiar daca as avea nu m-as baga intre ei , nu sunt genul . Cat despre Niall a fost dragut ca m-a sunat rapid cum a aflat dar nu mai simt ceva pentru el de mult timp. Chiar daca a fost logodnicul meu. Bine sentimente acolo in adancul inimi mai sunt pentru amandoi pentru ca la naiba am fost cu ei corect? Bine daca m-ai pune acum sa aleg intre Ates si Niall l-as alege pe Ates pentru ca el e cel pe care il iubesc iar pe Niall l-am iubit. E putin ciudat dar nu conteaza . Tot ce conteaza acum e ca toti suntem fericiti. Sper ca la academie sa fie mai usor decat cred eu si sa nu mor de frica cand ajung acolo totusi sunt prea tanara nu? Am parcat in fata casei lui Ates si vad multe masini printre care si a lui Burak.
-imi e frica.recunosc eu.
-de ce?intreaba el zambind.
-daca ai tai nu ma vor place?intreb si el rase
-nu conteaza asta ok?intreaba razand
-apropo vezi ca ramane povestea vietii mele cea care e zisa de Matt nu care am aflat-o. Ok?
-bine dar de ce?intreaba nedumerit
-pai ce crezi ca parintii tai cand vor afla ca eu am fost in puscarie ca m-am impuscat in cap si lucram cu lucruri ilegale?intreb si el rase
-bine ramane povestea lui Matt.zice razand
-cum imi sta parul?intreb si el rase
-iti sta bine!
-se vede rau buza sparta?
-putin.. mai mult .zice si oftez.
-adica?-pai e cam rau lovita.zice si aprind lumina si scot un tipat cand imi vad buzele.
-oh Doamne! Parca cand am plecat nu era asa!zic eu panicata.
-lasa iubire ,va trece.zice razand
-pupi sa treaca?intreb si el rase.
-da hai.zice si isi puse mana pe obrazul meu tragandu-ma usor spre el si buzele noastre se ating usor simtind durerea intensa si buzele lui parca imi alinau durerile . Le misca lent dar totusi tandru la fel facand si eu. Dupa ce ne despartim el se uita in ochii mei si imi zambeste.
-hai totul va fi bine ok?intreaba si eu ma las pe spate cu mainile la piept.
-ce faci?intreaba razand
-nu merg.zic bosumflata
-de ce?
-arat ca un monstru cum sa merg asa.
-iubire nu exagera ai mei vor intelege ce s-a intamplat. Haide.zice si oftez apoi coboram si il ajut sa mergem spre intrare. Il tin bine pentru ca stiam ca il doare rau . Intram usor in casa si intram in sufragerie eu tinandu-l bine. In sufragerie erau doar sora lui cu un baiat, Burak si Lily. Ma indrept cu Ates spre fotoliul imens de puteau sta 3 oameni acolo si pun genunchiul pe canapea si il tin bine ca sa il asez fara sa il trantesc sa se loveasca.
-bai Ates.zic enervata
-ce e?intreaba nedumerit
-am uitat sa cumpar ceva .vin imediat.zic fugind spre usa de la intrare si ies apoi fug la masina unde urc rapid si merg spre prima florarie de unde cumpar un buchet de trandafiri rosii si dupa merg si cumpar o cutie de ciocolata. Pornesc spre casa si il sun pe Ates.
-da iubire?zice el suav si ma innebunea
-ai tai sunt acolo?intreb si el rase
-nu sunt la bucatarie amandoi pregatind cina de ce?
-hai la usa.zic si el rase apoi inchide si dupa cateva minute usa se deschise.
-esti nebuna.zic razand
-taci din gura. Zic enervata si intru in casa.
-da da , hai.zice si il ajut sa mearga si intram in sufragerie si fix atunci venii si mama lui din bucatarie stergandu-se pe maini cu un prosop alb.
-mai bine...oh hei.zice fericita
-buna seara.zic si ma indrept spre ea ,uitati asta e pentru dumneavoastra.zic si le sarutam pe obraz omeneste.
-multimesc scumpo dar nu trebuia sa te deranjezi.zice zambind si apoi si tatal lui iesi si repetam gestul doar ca lui ii dadusem ciocolata.
-tu esti iubita fiului meu corect?intreba tatal lui .
-....
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...