18

88 5 1
                                    

-sunt bine Zen, apropo eu si cu Kile formam un cuplu vream sa sti tu prima.zice ea fericita

-va felicit. Insfarsit ti-ai facut curaj.zice privindu-ma amuzata

-ce ai facut Dakota, de ce nu te-ai uitat la drum?! O cearta ea si ea rase usor

-te iubesc Zen.zice ea si se iau in brate apoi noi iesim si intra parintii ei si rudele apoi cred ca intra baietii , adica Kole, Will si Dylan. Dar se pare ca Sasha nu e pe aici. Spre noi vine in fuga o multime de oameni si zic.

-unde e? E bine? Ce a patit?intreaba o femeie roscata cu parul pana la fund si destul de scandura.

-linistiti-va e bine. Partial.zice Zen si ei oftara vazand ca toti tremura. Dupa cateva minute usa se deschide iesind familia si intrand baietii.

-Crystal, micuta e bine!? Nu?

-partial.zice ea si incepe sa planga in hohote.

-va rog mergeti sa va odihniti stau eu cu ea.zic si Ates zambi si da din cap sa o duca pe Crystal apoi vine spre mine si ma trage putin de mana.

-ma bucur ca esti cu fica mea.zice zambind

-multumesc ca v-ati schimbat parerea si ne lasati sa fim impreuna. Eu chiar o iubesc si nu as putea sa ii fac rau.

-stiu Kile dar totul a fost un test. Sa vad cat de mult poti lupta pentru ea. Zice zambind si mie imi cade fata

-s..si l-am trecut?intreb balbaindu-ma

-da , mai ales acum noaptea. Maine dimineata voi veni eu ca sa te poti odihni si tu.zice si pleaca zambesc si baietii ies din incapere si eu intru vazand ca a ramas doar Will.

Dakota pov.

Au trecut 2 saptamani de cand stau in spital si azi voi iesi de aici si nu pe picioarele mele ci intr-un carut . Vream sa fiu bine , daca eram atenta la drum acum nu mai eram aici. In astea 2 saptamani Kile a fost doar cu mine la fel ca restul . Sasha nici nu s-a sinchisit sa vine si la naiba se numea prietena , m-a mirat faptul ca au fost si prietenele mamei cu sotii lor si copiii de care ma gandeam cat de mult se bucurau ca acum sunt asa. Mai ales Katrina. Acum Xander nu s-ar mai apropia de mine si o poate fu*e doar pe ea.

Carutul in care eram asezata era impins de tata si mergea. Spre iesire unde erau ziaristii, de cine nu am putut scapa niciodata. Iesim si toti incepura sa ne asalteze cu mi de intrebari si noi nu raspundeam. Urcam in masina eu fiind acum langa Kile pe bancheta din spate si mama cu tata in fata si in portbagaj scaunul cu rotile. Dupa un drum linistit in care am avut capul pe umarul lui Kile am ajuns si eu acasa. Intram fiind aceelasi aer modest. Intram si vad ca toti erau aici, prietenii mamei cu , copiii ei si eu sunt lasata langa canapea acum toti incepand sa ma stranga in brate tristi.

-imi pare rau scumpo.zice Derek si imi mangaie fata , te vei face bine.zice zambind

-stiu, dar nu conteaza ca sunt asa ,imi voi revenii si asta conteaza. Chiar daca sunt mici sanse.zic zambind

Nimic nu imi va strica buna dispozitie, chiar daca sunt asa. Nu voi renunta sa zambesc din vina unui accident. Voi lucra totusi sunt un om normal, si ce daca am mana in gips? Si ce daca am zgarieturi pe fata sau am picioarele asa? Ok ma doare ca sunt asa dar tac din gura zambinf sa stie toti ca sunt bine pana la urma asta e viata si eu imi voi reveni. Voi fi iar ca noua chiar daca va dura 5 ani. Acum stiu ca Kile ma iubeste si doar asta ma facea mai puternica.

-scumpo e pentru tine.zice si imi intinde telefonul lui si raspund.

-alo?

-buna Dakota! Sunt Ellen prezentatoarea si vream sa te invit sa ne dai un interviu in direct despre accident si cum te simti.. daca doresti.zice o voce atat de puternica si vesela. Imi intorc privirea spre tata si el zambea calduros

-bine , voi veni dar cand?

-peste 3 ore e bine?intreaba si stau putin si ma gandesc

-sigur. Ne vedem.zic si aud un tipat de bucurie si apoi inchid.

-deci vei merge..zice tata zambind

-da ce rau poate fi?zic razand.

-da ai dreptate

-mama, cred ca ar fi mai bine sa imi mut camera la parter, totusi nu am cum sa urc scarile.zic zambind

-bine , atunci vom muta totul in camera surpriza .zice zambind

-adica camera aia ce are un lacat?

-dap.zice zambind

-de ce e cu lacat apropo.

-pentru ca acolo e ceva ce te va face fericita. Ceva ce am vrut sa iti arat doar dupa ce te casatoresti dar iti voi arata diseara. Zice mama zambind

-vom angaja rapid pe cineva sa ti-o aranjeze pana vi tu acasa.zice tata si eu zambesc

-multumesc. Dar acum daca va rog sa ma duca cineva sus ca vreau sa ma schimb.zic si mama cu Kile vin cu mine sus eu fiind in bratele lui Kile. Odata dusa sus sunt asezata pe pat si Kile iese si mama merge la dulap de unde scoatd o pereche de blugi negrii si un top la fel de negru. Blugi erau elastici chiar daca erau mulati pe corp. Ma ajuta sa ma schimb si in picioare imi da niste balerini. Aratam bine. Ma lasa naturata ca sa vada toata lumea cum sunt exact. Si parul imi e facut cu ondulatorul si apoi lasat pe spate. In camera intra tata si cand ma vede zambeste.

-fetita mea frumoasa.zice tata si ma saruta pe frunte. Apoi ma ridica mergand spre masina. Unde era si scaunul meu si apoi plecam spre Ellen.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum