O fata roscata.
-DEREK! Ce dracu faci cu asta?intreaba si eu il privesc
-ce naiba cauti aici?
-pai m-am intalnit cu Hale si a zis ca te-a vazut aici cu o fata. Cine e ea?intreaba nervoasa
-esti iubita lui?intreb si ea ma privi cu dezgust
-da.zice si tot ce fac e sa ma ridic si sa ies pe usa pizzeriei si sa merg spre taxiuri.
Derek pov .
-uite ce faci idioato. Diapari ti-am mai zis sa ma lasi in pace. Zic nervos si trantesc banii pe masa apoi fug dupa Hope. O vad ca merge spre taxiuri si fug dupa ea si o opresc.
-lasa-ma Derek m-ai mintit.zice si imi venea sa plang de nervi.
-Hope ea te-a mintit. Ea e de care iti ziceam ca e insuportabila . Te rog iti jur ca nu sunt cu nimeni si cu cine as vrea sa fiu esti doar tu.zic rapid si ea ma privi uimita.
-serios?
-da!
-bine! Te cred. Zice si zambesc apoi decid sa zic
-mergem sa ne plimbam putin? Sau intram la o cafea?
-as vrea dar timpul a trecut si trebuie ca Ash sa vina dupa mine. Zice si zambesc.
-dar ne vedem maine da?
-mai mult ca sigur.zice si zambesc iar masina lui Ash se opreste langa noi si ea imi face cu mana si apoi urca in masina si Ash claxona si apoi pornesc spre casa.
Ma intorc dand de roscata insuportabila. O i-au de barbie si o izbesc de perete.
-sa ma lasi in pace si promit ca nu te calc in picioare.zic si ea incepu sa tremure. Urc in lamburghiniul meu si pornesc spre casa.
Ajunga acasa si imi dau seama ca, cheile sunt la sora mea . Ma duc la masina si urc pornind spre petrecerea aia penala. Intru si vad multi adolescenti beti si drogati. As fi ramas si eu dar neah.. nu aveam chef. Hope mi-a invadat mintea. Nu stiu cum. O vad atat de frumoasa chiar daca are vanatai si rani pe fata ,gat sau corp. Intru in casa simtind imediat mirusul insuportabil de tigari. Acum e insuportabil? Mai taci! Hei totusi si tu ai fumat .. 10 ani nu treci usor cu vederea! Eu da asa ca taci si lasa-ma sa imi caut sora. Mergi si tu sus poate o face cu cineva si no.. buna idee. Urc scarile incepand sa deschid usa dupa usa pana aud tipete de la cea din capatul holului merg grabit si vocea se auze a tot mai tare. Intru rapid dandu-mi seam ca e vocea surorii mele si o vad trantita la pamant de unu ce incerca sa o violeze. Merg cu pasi grabiti si apasati spre el punandu-mi mainile pe umerii lui si tragandu-l de pe sora mea si il pun la pamant si incep sa dau in el fara mila . Il loveam intr-una pana cand Skyler a tipat ca il voi omora. Plangea in hohote asa ca il las si imi dau jos hanoracul de pe mine si ii i-l pun pe umerii ce erau goi din vina acelui tip care acum zacea intr-o balta de sange. Era incremenita , durerea si spaim se citea pe fata ei. Ii i-au geanta si ma aplec arucand-o pe umarul meu si ma duc spre usa cu ea. Ies si cand cobor scarile toti se dasera din calea mea. Hei totusi sunt cel mai rau din facultatea asta. Se uita la mine si ma vazura nervos asa ca isi vazura de treaba lor. O pun pe scaunul de langa al meu si ii pun centura vazand ca a adormit si blochez usile intorcandu-ma in casa urc in graba scarile si ma duc in camera gasindu-l pe ala stand pe pat.
Merg spre el ridicandu-l de camasa si il izbesc de cel mai apropiat perete.
-fi atent la mine nu am habar cine esti da de mai pui mana pe sora mea iti fac gulerul gloante ma !tip si el se uita spreiat la mine. Ai inteles?!
-s..scuze nu stiam ca e sora ta!zice si eu imi ridic pumnul si ii atinge obrajul acesta cazand la pamant si zic.
-fraiere nu ai inteles ideea. Nu doar sora mea, ci toate fetele. Sunt eu cel mai rau din facultate dar nu violez fete nevinovate ! zic si ies din camera nervos si merg in bucatarie de unde iau o sticla de apa rapid si ies din casa avand doar sange pe mana . Intru in masina si incep sa o stropesc usor cu apa pe fata si ea se trezi speriata si incepu sa planga.
-gata Sky. Uite bea putina apa.zic si ii dau sticla si ea bea usor din ea tremurand. Pornesc in viteza spre casa si intram eu tinand-o in brate. Nu voi lasa sa te raneasca nimeni. Promit.zic si ea zambi.
Totusi trecutul meu nu e prea frumos de asta am grija ca orice fata sa nu pateasca ceva si sa fie iubite.
*****
Eram in garaj si o priveam pe micuta Hope cum imi repara masina fara griji doar cu mana dreapta pentru ca in stanga avea fluturase si din cate a zis maine merge sa le schimbe.. avea parul ravasit pe fata si se pare ca loviturile si vanataile se retrageau. Avea pe ea un tricou albastru, un hanorac suntire negru cu gluga si o pereche de iegari negrii. Era atat de slaba. Ce naiba nu mananca?
-Hope?
-hm?
-de ce nu mananci esti atat de slabuta.zic si ea se chinui sa zambeasca dar se vede ca o durea rau fata.
-as fi mancat dar nu am putut.zice cu regret in voce
-de ce, ai patit ceva?
-am fost prizoniera unui nebun aproape 2 saptamani jumate si eram sacul lui de box si nu imi dadea de mancare.. zice si o vad lacrimand asa ca o i-au rapid in brate.
-gata. Scuze ca te-am facut sa iti amintesti.zic si ea zambi.
-e ok.zice si imi zambi , Derek ce ai facut la mana? intreaba si eu acum observ ca aveam niste rani uriase.
-pai aseara sa zic ca am batut pe cineva.zic zambind
-de ce?zice incruntata desi se chinuia sa vorbeasca.
-pentru ca a incercat sa imi violeze sora.
-ce? Cine sa faca asa cevaa? Ce idiottt! Zice trista si vad ca minunata mea sora venea la noi si era trista. Adica cum sa nu fie dupa ce s-a intamplat ... ii fac semn sa taca si ea da afirmativ.
-surioara ce faci?intreab zambind
-bine ma gandeam sa vad ca faceti.
-da nimic imi repara masina .zic zambind
-Derek vreau sa ma intorc la mama si tata.zice si cerul imi cazu in cap
-ce tot vorbesti ?
-nu mai vreau sa stau aici.
-hei.. vom trece peste asta ok? Nu trebuie sa te intorci vom fi aici si vom fi bine promit.zic si ea zambi
-bine.zice si tot ce fac e sa o iau in brate apoi o unealta se auzi si ma inotrc vazand-o pe Hope luand telefonul si fugind in spatele meu tremurand.
-Ash rapid garaj acum.zice panicata si vad un barbat cu un pistol in mana si eu ma pun in fata ei si a surorii mele.
-Hope draga .. mi-ai lipsit.zice si ma incrunt
-ce vrei de la mine?
-mai sti acea noapte? Cand ai fost scapata de Gragg? S-a reintors. Zice si se apropie de ea aruncand pistolul si eu il prind de mana inainte sa o atinga si il imping.
-las-o in pace.zic nervos
-oh vai vine un tip ce sa zic.zice razand si da sa ma loveasca dar ii blochez miscarea si il trantesc la pamant imobilizandu-l si il vad pe Ash venind in fuga si cand il vede facu un semn si doi barbati imbracati in albastru inchis vin si il ridica punandu-i caruse vazand ca pe spatele lor scria CIA.
-sunteti bine?intreaba speriat si incordat
-da. Multumesc mult Derek.zice si ma ia in brate dar apoi se desparte si o ia pe sora mea care era incremenita si privea in gol. Hei.. suntem bine da?
-d..da.reuseste ea sa zica
-Derek. Cred ca ar fi mai bine sa va mutati cu noi. Macar pana ea isi revine din soc. Zice Ash si o privesc pe sora mea si ea tremura. Te rog. Ai incredere.zice Ash si oftez dand aprobator iar ei zambira si o strang pe sora mea in brate ea tresarind rapid.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...