5

112 6 7
                                    

Dau de Ates?

'INIMA MEA , BATE CA NEBUNA, MA CEARTA-N TRUNA , CE MA FAC CU INIMA MEA!'

Inima incepu sa imi bata cu putere si putai sa zici ca o sa iasa din piept imediat. Parca timpul se opri in loc cand l-am vazut aici. Ce a patit?

-Ates?intreb mirata.

-Crystal.zice zambind

-ce ai patit si tu? Intreb speriata

-eu nimic dar tu? Dar voi?intreaba si o privi pe Lily care avea lacrimi pe obraji.

-suntem aici cu bunica mea.zice si eu oftez

-a patit ceva?intreaba speriat

-m-a sunat cand am fost la o prietena , a zis ca nu se simte bine si am mers acasa , dar cand am strigat-o nu imi raspunse si cand am fost in camera ei era pe jos intr-o balta de sange. Cred ca a dat cu , capul de ceva!zice plangand iar si eu o iau in brate.

-gata totul va fi bine ok?intreb si oftez.

-si daca nu?intreaba plangand. Eu cui raman? Intreaba si mi se rupea sufletul.

-a mea .zic zambind usor si ea ofta. Ates se aseaza langa ea si o freaca pe spate.

-totusi tu ce faci aici?intreb si el zambi usor

-ah.. am vizitat un prieten.zice si eu dau afirmativ din cap apoi iese Matt si ii sar in brate.

-Matt spune-mi te rog ca e bine! Zic eu implorandu-l si lacrimile incep sa imi curga pe obraji la fel ca si lui Lily.

-as vrea Crystal as vrea.zice si ma fac alba la fata.

-c..ce vrei sa zici?intreb si Lily se ridica in picioare.

Iar spre noi veni un baiat bine facut si da mana cu Ates.

-Matt spune odata!zic enervata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-Matt spune odata!zic enervata

-fetelor imi pare rau dar bunica Emily a intrat in coma indusa din vina loviturii la cap. Are o leziune foarte mare si grava si nu are sanse de trait. Zice si cerul imi cazu in cap. Acum scuze dar trebuie sa plec la alt pacient. Ne vedem acasa .zice si ma saruta pe frunte. Ma razam de perete si ma las in jos plangand . Bunica Emily a fost ca bunica mea. Mereu vorbeam cu ea daca era vorba de ceva important sau surpriza de ziua lui Lily.

Doua brate puternice ma ridica de jos si ma aseaza pe scaun tinandu-ma la pieptul lui. Simteam materialul matasos dandu-mi seama ca era Ates pentru ca el era cu sacou iar prietenul lui avuse camasa deschisa.

**peste 30 de minute***

Matt ne-a obligat sa mergem acasa asa ca asta am facut. Am decis sa mergem acasa si baietii sa vina la noi. Iar acel baiat era fratele vitreg a lui Ates. Ajungem acasa si ma pun cu fata in palme pe canape si la fel facand si Lily.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum