Pana cand simt o mana pe umar. Ma intorc dand de o fata bruneta. Ea cine e ?
-cine esti si ce faci aici?zice rapid zi eu ma incrunt
-tu cine esti?intreb dur si cand imi vazu fata mai bine se dadu in spate
-tu?intreaba tremurand
-eu. Cine esti tu?intreb mai tare si vad ca Derek se foia si apoi isi deschise ochii .
-Hope?! Intreaba si se ridica venind rapid spre mine.
-cine e ea dragule? Intreb si il privesc
-dragule?intreaba mirat
-da , dragule, de ce?
-pai eu sunt cu altcineva acum,ce vrei?intreaba si cerul imi cazu in cap.
-deci esti cu ea?intreb incordata.
-da.zice si strang din maxilar.
-si eu ce sunt?intreb si el ofta.
-o fata pe nume Hope. Ce nu isi aduce aminte absolut nimic, desi e mai bine.zice dur si tot ce fac e sa incarc pistolul si el isi mari ochii si apoi ies din casa mergand pe strada nervoasa. Urc in taxi si ii zic sa ma duca la destinatie si cand cobor ii zic sa astepte ca sa ma duca inapoi . Intru in depou si incep sa caut otravurile. M-am saturat ce dracu sa mai fac?! Acum nu mai am pe nimeni.
Merg in graba spre cutie si o deschid si ma uit la solutii si toate erau de otravirea oamenilor ,hei totusi am o viata interesanta, iau doua sticlute si ies din hala mergand la taxi si ii zic sa ma duca la casa mea.
Dupa mult timp pe drum cobor platind taxiul si intrand in casa trantindu-ma pe canapea privind pistolul si cele doua sticlute ce erau acum pe masa. Le privesc si un moment de nebunie ma lua si ridic prima sticluta dand-o pe cap la fel ca pe a doua si totul se invartea cu mine. O usturime ingrozitoare era in interiorul meu simtind parca totul imi arde. A stai chiar asta se intampla. Pun mana pe pistol si il duc la tampla si inchid ochi tragand.
Nici o durere, nici o suferinta ,nimic, nimic nu ma mai poate distruge. Nimic din viata mea nu mai poate acum sa fie strigat. Ma ridic vazandu-mi trupul fara suflet pe canapea , capul sangerand si eram atat de alba ca puteai spune ca sunt un cadavru mory de un secol. Dar nu eu sunt moarta de 2 minute. Trec prin perete vazand ca nu e nici o miscare . Merg sa fac ce face Derek daca e ok.Intru in casa si vad ca se certa cu acea tipa si eu intru in baie incercand sa scriu cu un ruj pe oglinda. 'ADIO!' A fost tot ce am scris apoi ies mergand la Harry ce avea o cina in familie. Ce dragut. Scriu si la ei la fel si asa fac si la Ash acasa si la baieti. Merg in casa privind trupul fara viata si ma gandesc la ce viata am avut.
Nu voi ajunge intr-un loc bun dar m-am saturat. Toate vin si trec atat de repede la fel cum viata mea se scurge acum dar se pare ca nu merge cum treubuie pentru ca soneria se auzi. Dar cum nimeni nu raspundea asa ca bag capul sa vad cine e si se pare ca era Eva? Ce face ea aici?parca plecase acum 2 zile. Isi scoase telefonul apoi se aude sunand telefonul meu dar hei nimeni nu va raspunde. Vad ca inchide si suna pe altcineva.
-Harry, Hope e la tine?intreaba si eu rad ironic
-nu, cred ca e cu Zayn. Stai sa il sun.
-ok.zice ea si se aseaza jos in fata usii dupa vreo 5 minute suna telefonul si ea raspunde cu speranta in voce.
-hei, nu e la Zayn si nu e nici cu gasca deci a zis ca a lasat-o pe strada unde sta Derek asa ca l-am sunat si a zis ca a fost la el dar a plecat nervoasa deci trebuie sa fie acasa.zice si eu zic.
Normal ca sunt acasa intinsa pe canapea otravita si cu creierii zburati.
-dar e inchisa usa si nici la telefon nu raspunde sper doar sa nu fi patit ceva.zice ea si rad ironic.
Nuuu cum sa patesc eu ceva? Doamne fereste!
-sparge usa , imediat vin si eu.zice si inchide apoi ea incepe sa se bage in usa dar nu putea sa o sparga. O masina se opri in fata casei si Harry coboara rapid eu razand de fetele lor. Harry se baga in usa apoi vazand ca nu se deschide incepe sa dea cu piciorul pana o masina se opri si era Zayn cu Aaron si fetele . Incerc toti 3 baietii sa o sparga dar hei ce sa fac daca am 4 incuietori si o clanta resistenta?
-stai ca nu merge asa.zice si ei oftara . Sa va dati.zice Zayn indreptand pistolul spre prima incuitoare unde o sparge la fel facand cu celelalte 3 . Da cu piciorul in ea si aceasta se tranti de perete vazand ca apare si Derek. Intra toti in casa si Eva tipa de spaima apoi cazu secerata la pamant.
Ce se intampla?! Pai sa zicem ca a lesinat si restul plangeau in hohote pana a venit si Niall care era speriat de moarte si ambulanta cu politistii.
Ma ridica , asezandu-ma pe targa apoi ma duc in salvare unde ma resusciteaza vazand acum ca sufletul meu se face tot mai transparent.
-opreste-te! Nu vreau sa ma intorc!tip dar normal nu are cine sa ma auda. Tot incearca apoi cand ajungem la spital merg cu mine spre o camera unde mai incearca inca de mi de ori sa ma resusciteze dar tot ce fac era sa ma inveleasca cu un cearceaf alb si sa scrie pe o foaie.
-deces 21:56 .
Acum totul e dus. Fapta e facuta si nu regret nimic. E mai usor pentru toti. Oricum am fost a nimanui pana acum si asa trebuie sa raman. Sa fiu aici si sa accept situatia. Eu nu trebuia sa fiu aici , nu stiu de ce mama m-a nascut. Sa fiu un esec si sa regret toata viata ce am fost? Tot ce vream era o familie fericita. Sa am un sot demn sa ma iubeasca si un copil. Cand l-am iubit pe Niall ,Luke mi-a distrus viata, cand incepusem sa simt ceva pentru Derek,acea cazatura a distrus totul, cand sa il recapat dupa ce mi-am amintit totul dar era deja cu cineva. Atunci de ce sa mai fiu aici? De ce sa raman undeva unde nu imi e locul. Simt cum devin tot mai transparenta dar inainte sa dispar cu totul am vazut ca toti plangeau si se pare ca Eva a lesinat.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...