Pasesc incet pe holul plin de persoane si ne oprim in fata unor usi imense unde se deschid incet parca derulandu-se in minte o nunta perfecta dar asta nu se va mai intampla. Nu dupa ce am facut. Intram pe culoarul privind multimea ce statea pe o parte si alta a culoarului micut, ma uit ai se pare ca familia mea era aici. Si EL , si ce ma uimii era ca avea pe deget un inel indentic cu cel a fetei de langa el. Era frumoasa alaturi de el dar nu pot sa cred ca , chiar m-a uitat! Intru in mica chestie din lemn unde se pun vinovatii si vad ca o usa se deschde si il vad pe James intrand in urma lui fiind judecatorii si alti avocati.
Sti atunci cand inima iti bate cu putere auzind doar bataile ei si totul din jur doar in ecou? Pai asta patesc eu acum. Stiam verdictul, stiam ca voi fi inchisa dar jur ca nu regret! Stiu ca ei vor fi bine si nu vor pati nimic. Iar Niall se pare ca e logodit si poate si casatorit. Nu stiu ce s-a intamplat in acest timp.
Era fericit si nu vream sa ii distrug fericirea. Vream tot ce e mai bun pentru el! El a fost iubirea vietii mele si nu voi regreta ca l-am pierdut. De ce nu regret? Pai nu regret pentru ca stiu ca e fericit si sper ca acea fata il va face fericit si sa nu simta lipsa nimanui.
Ma uit in jur si vedeam fetele lor triste si ma mirase faptul ca o vazusem si pe Eva,ii zambesc usor si ea zambi trist.
Eva era inca roscata si la fel de frumoasa, nu avea cearcane ca mine, nu avea parul nepieptanat, nespalata si poate aratam atat de obosita incat aratam ca un zombie. Parul imi ajugea la fund si era neingrijit. Adica frate cum poti sa il ai ingrijit cand 2 ani esti practic oarba si dupa esti in inchisoare? Ce conteaza acum!? E sa stiu ca familia mea e bine iar Niall e fericit la fel ca restul. Ma mirase faptul cand am vazut ca toti din familie au cate o vergheta. Ma uit prin jur si dau de o pereche de ochi pe care nu credeam ca ii voi mai vedea vreodata.
Ochii ii erau stinsi si arata putin obosit. Nu se schimbase mai deloc , parul nu ii mai era ridicat ci lasat in jos dandu-i un aer de deja-vu . Inca avea muschii imensi si corpul bine lucrat si cand isi dadu seama ca il analizez isi arata dintii la fel de albi ca pana acum . Derek era de nedescris. Zambesc la randul meu apoi ma intorc spre Niall care arata a naibii de obosit la fel ca restul. Eva era atat de pierduta in spatiu si de trista si nu vream sa fie asa.
-bun , noi ne vom retrage sa luam verdictul.zic cei doi judecatori si toti se ridica iesind pe usa de unde au intrat si James parea putin agitat si trist. De ce? Asta e munca lui. De ce era trist? Ii era mila de mine?
Dupa ce ies spre mine venira familia mea.
-Hope! De ce ai facut asta? Intreaba Ash rapid.
-sa va protejez. Zic sincer
-cu ce sa ne protejezi Hope!tipa la mine Selena si ma incrunt
-ca sa nu va faca el rau!
-ne-ai dezamagit pe toti!zic ei si eu rad ironic
-da v-am dezamagit ca m-am gandit la voi, ca nu am vrut sa va faca voua rau si sa patiti ceva si da.. v-am dezamagit! Nici macar nu stiti cum am locuit acolo! Eram oarba Selena ! OARBA! Si totusi am acceptat sa fiu jucaria lor sexoala doar ca sa ma asigur ca sunteti bine! Dar bravo mie ! V-am dezamagit. Foarte bine ! Plecati atunci! Duceti-va si uitati ca aveti o sora care s-a gandit la viata voastra! Uitati de mine!tip si imi sterg lacrimile apoi ei se uita putin socati dar plecasera la locul lor si ramasera doar Eva, Derek, iubita lui Niall si el.
-Hope... zice cu o voce ragusita
-nu Niall! Te rog pleaca . Te iubesc si nu voi inceta sa fac asta dar voi fi inchisa asa ca refati viata te rog. Uita de mine!zic si el se uita la mine trist si pleaca iar cand fata aceea vru sa plece o prind de mana.
-ce e?intreaba panicata ca si cum ii era frica de mine
-te rog ai grija de el si iubeste-l asa cum trebuie.zic si ea pleaca privindu-ma cu teama.
-Hope! Trebuie sa le zic ! Eu sunt un martor Hope! Te pot scoate de aici!
-nu! Sa nu indraznesti! Te implor! Nu fa asta. Nu vreau sa faci asta. Nu te baga lasa sa mearga totul de la sine. Te rog jura-mi ca nu vei zice nimic.
-jur..zice cu o mica retinere
-te iubesc Eva. Ai grija de tine de acum te rog. Si sa fi fericita. Daca voi iesi vreodata de aici te voi cauta.zic zambind apoi imi sterg lacrimile .
-voi fi aici cand vei iesi. Promit!zice zambind si ne luam in brate. Apoi merge la locul ei
-Hope, ce ai facut iar?zice razand usor de mine
-multe si eu zic ca au fost decizii bune.zic razand si el la fel
-promit ca vin sa te vad des. De cate ori ma lasa ok? Dar eu cred ca vei iesi de aici chiar azi. zice si apoi ma strange in brate si eu pe el.
-unde a disparut freza de badboy?zic eu razand
-a disparut de cand nu mai esti tu in viata mea.zice razand si ma privea exact la fel ca pana sa plec in acea vacanta.
-sa sti ca iti sta bine cu el asa.zic si ii bag mana in par si el imi dadu jucaus peste ea si isi trecu o mana prin el ravasindu-l mai tare.
-voi fi aici. Promit.zice si eu zambesc si el ma lua inca o data in brate si merse la locul lui cand judecatorii ajunsesera inapoi la locurile lor.
-doamnelor si domnilor. Am luat o decizie. Si aceasta decizie este... Domnisoara Hope in varsta de 20 de ani ..........
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...