Era Selena.
-nu vad bine?intreaba si imi dau ochii peste cap intrand in casa.
-Hope?! Se aud vocile lor si imi dau ochii peste cap urcand inapoi in camera mea cand intru dau de Niall si sotia lui.
-Hope?intreaba mirat
-da scuze.zic aspru. Am venit sa imi iau lucrurile.zic si dau sa caut dar nu era nimic din a meu. Si ies coborand jos, o gelozie ma prinse cand am vazut-o pe acea fata in bratele lui si il saruta flamand. Cand ajung la parter zic race.
-unde imi sunt lucrurile?intreb vazandu-i pe toti stresati.
-in beci.zice Layla si rad ironic
-lipsesc 2 saptamani si buf totul ce tine de mine dispare.zic rapid si Ash se ridica nervos
-ai lispsit 2 ani jumate!tipa la mine
-nu tipa tu la mine!tip si tot ce fac e sa primesc un pumn zdravan ceea ce nu ma asteptam, nu credeam ca vreodata ma va lovi,ma ridic dejod si apoi ma intorc si cobor scarile in beci unde vad toate hainele mele intr-un geamantan si o valiza. Le i-au urcand scarile inapoi sus si Ash zice.
-iarta-ma sunt stresat.zice dar eu rad ironic si opresc lacrimile sa nu imi curga.
-aham.zic rece si dau sa merg spre usa si raman muta cand sunt prinsa de mana de Niall.
-Hope! Cum ai evadat?!intreaba mirat
-pur si simplu . Uite-ma aici. Spunandu-va adevarul in fata. Am plecat cu Luke pentru voi! L-am omorat pentru voi! Daca nu era sa ma lupt pentru vietile voastre eu puteam muri de mult! Dar nu am fost amenintata , jucata pe degete si eram bataia de joc a lui si a prietenilor lor doar pentru a nu va face voua rau! Am fost oarba 2 ani de zile si cand mi-am revenit l-am omorat sa nu va faca voua rau desi eram eu in pericol de a intra dupa grati. Si asa a fost. Am intrat dupa grati! Si ce primesc?! Un pumn! Mersi mult. Si apropo uitati ca ati avut o sora!zic rece si ies din casa mergand spre masina unde Harry ma ajuta cu bagajele si apoi urcam in masina eu aruncandu-le priviri ucigase lor si pornim de pe loc. In viteza.
Imi duc mana spre ochiul ce cred ca se invinetea si oftez lung. Mana stanga o aveam pe manerul usii si dreapta pe ochiul meu drept ce cred ca se umfla. Icnesc nervos cand imi amintesc de ce a zis.
-esti bine?intreaba si oftez.
-m-a lovit.recunosc eu si el puse frana brusca facandu-ma sa ma aplec putin pe fata.
-ce?! Tipa nervos.
-in fine nu conteaza. Zic oftand
-cum sa nu conteze Hope? Te-a lovit!zice el dur si eu oftez zgomotos.
-trece Harry. Oricum o meritam.zic enervata putin de lovitura
-Hope... zice oftand
-sa mergem.zic si el zambi usor
-o sa iti placa la noi. Mama te va adora la fel si tata.zice zambind oh si sora mea.zice amintindu-si de surioara lui.
-dar nu ii deranjeaza ca voi veni?
-nu chiar din contra au zis ca te asteapta cu bratele deschise. Zice el zambind apoi opreste in fata unei case imense si deschid gura involuntar.
-mama.. e aici? Intreb cu o retinere dar el zambi calduros.
-nu. Dupa cearta aia din cafenea tata s-a despartit de ea dar s-a impacat iar cu mama adevarata si aceasta are deja un copil dintr-o relatie de acum 17 ani..
-oh..
-o vei cunoaste si chiar asteapta sa te vada.zice si ma crucesc la acest gand .
-dar ce vor zice cand vor afla ca eu am omorat un om?intreb cu privirea in jos.
-nu vor zice nimic pustoaico. Zice si ma trage de mana spre usa maro . Culoarea casei era un alb tipic caselor de pe aici se pare , urcam cele doua trepte apoi el deschide usa si intram incet simtind cum inima mea pulseaza cu putere iar picioarele imi tremurau. Aveam emotii de ce se va intampla. Intram in sufragerie si vad un domn bine facut, o doamna bruneta subtirica , o fata de 24 de ani cu parul albastru si o fata de 17 ani care era blnda , tunsa bob si cu breton.
-hei familie.zice Harry fericit
-buna ..zic timida si Harry ma trage spre canapea si ne asezam jos iar eu ma jucam cu degetele pentru ca imi era frica de ce se va intampla. Daca nu ma vor place? Daca totul se duce de rapa si nu ma vor crede o fata buna!
-mama ea e Hope. Hope ea e mama mea Anne, tata Bob, sora mea Gemma si surioara mea Sia. Zice el zambind
-imi pare bine sa va cunosc.zic zambind
-si noua scumpo.zice Anne zambind
-poti sa ne zici si noua cate ceva de tine? Si cum ai ajuns la inchisoare? Intreaba si inima mi-o lua la goana la auzul acelor cuvinte
-pai am trait intr-o familie destramata, dupa terminarea liceului am plecat de acasa venind in acest oras ca sa scap de Luke care ma batjocora. Si cand am venit aici, dupa ceva timp mi-am cunoscut adevaratii frati si am gasit un baiat cu care m-am logodit. Dar Luke a intervenit si trebuia sa plec cu el ca sa nu le faca rau familiei . Am pelcat cu el unde m-a orbit si si-a batut joc de mine in ultimul hal. Apoi dupa 2 ani mi-a revenit vederea si la un moment de nebunie si nervozitate crezand ca nu se va tine de cuvant l-am omorat . Am ajuns la politie incatusata , apoi au decis sa ma bage 3 ani dupa gratii. Zic si imi ridic privirea din pamant dand de niste priviri atat de calduroase. Le e mila de mine? Anne se ridica de jos apoi vine si se aseaza langa mine iar bratele ei se incolacisera in jurul meu si a mele in jurul ei. Nu credeam ca se va intampla asa ceva. Ma gandeam ca vor vrea sa dispar de aici cat mai repede si sa nu am deaface cu familia lor. Dar era tocmai contrarul. Corpul ei emana atata caldura ca ma facea sa dardai la simtirea acesteia.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...