Un barbat pe un scaun si copia lui pe celalalt scaun.
-buna.zic intrand inauntru pe scaun dra un barbat cu barba si avea parul prins intr-o coada si la naiba pentru un om invarsta arata bine .
-buna. Cu ce te ajut,intreaba si zambesc
, baiatul lui semana leit cu tatal lui si ai putea foarte usor sa ii incurci daca nu le vedeai parul .-chelnerul mi-a spus ca il cunoasteti pe , uhm , Irwin Ashton.zic si el zambi
-da este un prieten de al meu . Dar ce conteaza asta?
-pai vream sa imi ziceti adresa unde sa il caut... zic si el zambi
-hai ca te duc eu acolo ca oricum trebuia sa mergem acolo.zice si apoi se ridica si baiatul lui care nu scoase nici o vorba pana in momentul de fata. Apropo eu sunt Zayn iar el e baiatul meu Will.
-Dakota.zic si el zambi dand mana cu mine simtind mici fiori pe sina spinarii
Iesim si mergem spre iesire unde imi dau prioritate si apoi mergem spre o masina neagra. Era un audi r8 si era chiar frumoasa. Urc si pornim spre casa unchiului meu. Dupa un drum destul de linistit ajungem dand de o casa gigantica la propriu.
Mergem spre intrare si eu priveam putin cu teama nestiind ce voi zice, intram inauntru si Zayn tipa.
-Ash te cauta cineva .zice el apoi imediat in camera isi facu aparitia un cap blond cu barba si ma privea nedumerit avea o bandana la cap.
-ah, buna.zice si ma privea insistent
-buna, eu sunt Dakota, as putea vorbi putin cu dumneavoastra?intreb zambind
-sigur. Zice si ma indemna spre o usa. Intram si dau de un birou imens avea o bibleoteca uriasa si un birou mare avea o canapea neagra si ma asez pe scaunul din fata biroului.
-cu ce te ajut ,eu?intreba zambind
-pai sunt fica lui Hope.zic si zambetul lui disparu.
-ce?intreaba mirat
-da , sunt fica ei zic si el isi puse mana la frunte.
-dar ea a murit...
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...