-vrei sa dansezi?intreaba Kile cu mana intinsa iar eu o iau si mergem si noi langa ceilalti si el ma trase mai aproape de el si acum nici aerul nu ne despartea aveam o mana pe umarul lui si cealalta in a lui mana lui era in jurul taliei mele ce ma facea sa stau lipita de el si ne miscam parca pe ritmul muzicii. Imi las capul pe umarul lui dar il ridic rapid jenata. Era cu jumate de cap mai mare ca mine desi avea tocuri imense. Dupa ce melodia se termina ne retragem si ma asez la locul meu pe canapea si spre mine vine Zen intre timp Kile mergand la bucatarie unde isi cauta o bautura presupun.
-cine e tipul ca arata bestial.zice ea fericita
-lucreaza cu tata.
-esti bine?intreaba ea privindu-ma
-m-am certat cu tata acum seara dar nu conteaza. Zic oftand dar, oftatul nu se auzea prin muzica
-e totul inregula?
-da.mint eu
-mincinoasa ce esti.zice razand
-o sa ne intalnim maine daca vrei si vorbim.zic si ea zambi
-cat e ceasul?intreb si da se uita in telefon
-23:40. zice si mutesc cand aud.
-cum a trecut timpul atat de repede?intreb oftand
-pai cand ne-am ridicat de la masa era 22:20.zice razand
-imi pare rau Zen dar eu trebuie sa plec.zic si ea zambi.
-e ok.zice zambind. Vezi poate iti iese lipeala cu baiatul asta
-nu va iesi nimic !zic dur
-de ce nu?
-dim cauza tatei de aia.zic si oftez
Kile veni spre noi si zambea dar cand ma vazu zambetul ii disparu.
-esti bine?intreaba
-da. Sunt bine. Eu trebuie sa plec dar daca vrei mai ramai.zic si el zambi cald
-vin si eu cu tine.zice zambind si ma lua de mana ce ma mirase acest fapt dar mi-o retrag repede. Poate gresesc ce fac dar nu pot face asta daca stiu ca tata nu e deacord si poate nici mama.
Se uita mirat si parca trist la mine si eu imi intorc privirea luand-o in brate pe Zen. Ce ma privea intrebatoare dar eu dau negativ din cap si zic.
-ne vedem la 6 in parc?intreb si ea zambi dand afirmativ din cap si ea zambeste mai tare. Iesim din casa mergand spre masina si Kile ma prinde de mana inainte sa merg sa urc in masina.
-ce e?intreb si el se apropie usor de mine
-de ce ti-ai retras mana inauntru?intreaba si eu imi dau ochii peste cap si ma retrag vrand sa intru dar el ma opri. Credeam ca si tu ma placi, adica asta am inteles eu din privirea ta.zice si ma priveste in ochi
-ce conteaza asta Kile? Tu presupun ca ai o familie.
-nu chiar.
-bine.zic si dau sa plec dar fara rost ca ma opreste iar
-doar bine? Atat ai de zis?
-dar la ce te astepti? Ce vreai sa iti zic?intreb enervata
-nu stiu poate ca 'da Kile te plac' si eu ziceam ' ce bine si eu !'. Zice si eu mutesc cand aud
-las-o balta.zic si merg spre portiera eram atat de nervoasa pe tata ,deschid portiera si vad ca el sta in acelasi loc.
-ai de gand sa urci odata?intreb si el pufnise
-nu vin acum.zice si ma incrunt
-urca in masina.ordon si parca m-ar asculta. Se intoarce uitandu-se urat spre mine si zice
-nu ! Pleaca dracu si lasa-ma in pace!tipa si ma incrunt
-foarte bine ! Asta voi face. Zic si urc in masina rapid si accelerez rapid ajungand la 130/h . Plec simtind lacrimile pe obraji si dintr-o data in fata mea aparu o masina si trag de volan incepand sa ma invart pe sosea pana se opri . Amintirile de cand eram mica pana in prezent imi trecuse prin fata ochilor si cobor rapid din masina cu genunchii tremurand si merg spre masina cealalta vazand acea fata ca era si ea panicata. Bat in geam si ea tresari coborand rapid.
-esti bine?intrebam deodata
-da , tu?zice iar deodata
-da.continuam
-uite imi pare rau.zic si ea zambi usor
-a fost si vina mea.zice zambind si eu zambesc usor
-pai ai grija la drum de acum.zic plecand tinandu-ma de cap.
Intru iar in masina si o pornesc plecand de pe loc de data asta mai calma. Am tras o sperietura de moarte , mi-am vazut toata viata intr-o secunda! Tremuram extrem de tare si lacrimile nu se opreau. Le sterg cand parchez masina in fata casei si cobor . Vad luminile aprinse si o ftez ma uit in oglinda si ii multumeam Lui Dumnezeu ca nu mi-a curs machiajul si eram ok. Intru in casa fara sa ma uit la ei urc in camera ignorandu-le vocile. Ma schimb de hainele astea si ma asez pe pat adormind rapid.
**Deschid ochii si ma schimb rapid in ceva lejer si cobor jos unde erau toti dar eu merg si deschid usa vazand profesorul apoi intram in birou unde ne asezam jos.
-pai Dakota esti perfecta. Notele pentru primul semestru e 10 . La toate hai sa incepem cu restul.zice si eu dau afirmativ din cap si incep sa fac toate testele date si dupa ce termin rasuflu exasperata. Maine fiind aceeasi ora. Ies din birou si urc rapid scarile pentru ca nu vream sa vad fata mamei. Incep sa ma schimb rapid de haine , acum avand pe mine o pereche de blugi,un tricou si un hanorac ca deja se racorea.
Cobor rapid scarile si ies din casa fara sa zic ceva si urc rapid in masina.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...