32| Ancheta, vai de tine copila/1

146 8 0
                                    

Vad ca un barbat imbracat la o camasa alba , o geaca de piele neagra, o pereche de pantaloni negrii stramti pe corp si niste tenesi, ce avea o mapa in mana se apropie usor de mine si apoi se aseaza la masa pe partea opusa a mea. Parul era ridicat si ochii albastrii te facea sa crezi ca toata culoarea cerului erau in ochii lui. Parea un om inocent dar pun pariu ca e o fiara pe interior. Era foarte inalt cred ca batea pe doi metrii cel sigur . Gambele ii se vedeau accentuate , gleznele subtiri iar muschii i se vedeau incordati prin geaca stiind ca isi pierde rabdarea. Oare ce se poate intampla. Tot ce fac e sa il studiez si el pe mine. Eu aveam parul ciufulit in toate partile , avandul pana la mijlocul spatelui, cearcane uriase, si ochii mei albastrii era goi. Slabisem mult si hainele mototolite si pline de praf imi dadeau prezenta de o boachetara adusa de pe strada. Mainile patate de sange si consecintele in minte ma facu sa innebunesc. Sunt scoasa din ganduri de catre procuror presupun ce avea o voce groasa si ragusita.

-buna. Eu sunt procurolul James.

-Hope.zic evitand sa dau mana cu el. Scuze.. dar poate te murdaresc. Zic aratandu-i mainile si el zambi cald si apoi scoate niste harti pe masa apoi zice.

-ok acum asteapta doua minute. Zice si incuvintez din cap intre timp el iesi din incapere si eu ma uitam la degete si ma jucam cu ele ca si cum ar fi cel mai interesant lucru de pe pamant. Oare cati ani imi vor da? Voi putrezi in puscarie sau voi muri ? Ma vor omora pentru ce am facut? Poate a fost o idee proasta sa il omor dar acum stiu cu Eva e libera si nu mai e prizoniera in acel chin iar familia mea si.... Niall sunt in siguranta. Probabil Eva era acum in spania cu familia ei . Era o fata frumoasa, parul roscat si doi ochi gri, asta o definea de toti restul, o inaltime perfecta pentru un model si era perfecta si poate chiar asta va face. Adica e foarte frumoasa si corpul de viespe ii era de invidiat.

Usa se deschide iar si de data asta intrand James cu un barbat ce avea un aparat in mana.

-bine Hope. El e agentul AS. Va inregistra totul ok? Asa ca sa nu mini in nimic din ce vei zice.

-nu am de ce sa mint. Imi asum orice consecinta acum stiind ca familia mea e inregula.

-bine pai avem o serie de intrebari.

-ok voi raspunde sincer. Zic si el zambi

-tatal tau a disparut , unde e? Ai deaface cu disparitia lui?

-pai pot sa incep de la inceput? Intreb si el da afirmativ din cap

-pai era tarziu si era iarna daca nu ma insel si am zis ca merg sa fac cumparaturi si asta am facut doar ca m-am intalnit cu Luke eu stiindu-l mort dar defapt a fost in coma pana in momentul acela si a zis ca ma vanea de mult timp. Tata nu murise deja si era doar o farsa de a lui si Luke a zis ca trebuie sa merg cu el daca nu vreau sa imi raneasca logodnicul si familia. Si mi-a pus niste conditii adica ce sa le zic celor din casa. Si am vrut sa nu le faca rau lor asa ca am decis sa ii respect decizia neavand incotro . Am plecat cu el la o casa din padure.

-sti unde e daca te ducem acolo?

-da am stat acolo o luna, aloi am mers in Filipine si dupa in multe tari iar in ultimile 3 luni pana in momentul de fata am stat tot acolo. Zic si el aproba. Pot continua? Intreb si el ma privea zambind usor.

-da sigur.

-dupa 5 ore de mers cu masina pe un drum pustiu am ajuns la o casa si pe drum l-am intrebat de ce fae toate astea si a zis ca e razbunare pe tatal meu si l-am intrebat de ce nu se razbuna pe el si de ce se razbuna pe noi si atunci mi-a zis sa il sun ca sa se intalneasca. Si asa am facut prefacandu-ma ca ma voi intalnii eu cu el . Dupa ce am inchis mi-a bagat fara voie in ochi niste picatrui ce ma facura sa.orbesc 2 ani de zile. Din cate a zis e ceva solutie temporara.

Incep eu sa le povestesc toata viata pana in momentul acela. Zicandu-ls orice detaliu si momentele parca refacandu-se in fata mea ce ma facura sa lacrimez dar ma abtineam sa nu plang, trebuia sunt tare. Sunt o fata tare si voi primi orice pedeapsa cu capul sus stiind ca familia mea e bine.

Se uita spre mine intrebator de ce m-am oprit apoi fotez si continui.

-....

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum