'Esti o curva! M-ai folosit ! M-ai facut sa te iubesc si tu te duci sa te futi cu alti ! Cum m-am putut indragostii de tine?! Doamne am fost ata de orb! Si eu care credeam ca voi avea o relatie cu tine , sau macar o amarata de prietenie frumoasa si stransa dar nu! Tu ai ales sa pleci si sa te futi cu toti. Mai bine nu te cunosteam! Mai bine nu ma indragosteam de tine! Acum stiu adevarata ta fata Hope. Esti un nimeni pentru mine. De azi tu cu mine nu ai ce vorbi. Eu si cu Skyler ne-am mutat inapoi la casa noastra si probabil ne vom intoarce in NY. Esti doar un esec Hope. Mai bine nu te cunosteam.' Citesc cu lacrimi in ochi si tot ce fac e sa trantesc de perete telefonul facandu-l pe Ash sa tresara in somn. Ma intorc cu , capul spre perete si cu spatele spre Ash si inchid ochii simtind lacrimile pe obraji si simtind obrajii cum imi ard.
***
Deschid ochii si il vad pe Ash cum se apleaca dupa telefon vazand ca e distrus in toate punctele de vedere. Ma ridic si el observa.
-hei, neata.. zice si ma privi apoi ridica telefonul si oftez.
-nimic , nu s-a intamplat nimic. Zic si ma ridic luandu-mi haine din bagaj si merg in baie schimbandu-ma.
-Ash?
-hm?
-putem pleca acasa?
-dar...
-te rog!zic si il privesc cu lacrimi in ochi.
-Hope.zice si vine spre mine luandu-ma in brate. Ce e? De ce plangi?
-nu mai conteaza Ash.. vreau sa plecam
-bine ,bine. Hai ca ma schimb si plecam.
Zice si eu incuvintez incepand sa imi iau geaca pe mine si imi iau cizmele si Ash iese din baie si pornim spre iesire.-Hope! Imi aud numele strigat si ma intorc dand de Niall.
-hei.zic si il privesc
-Ash?intreaba mirat
-Niall frate! Ce faci?
-Ash sunt bine.zice zambind, dar tu?
-sa sti ca si eu..
-Plecati?
-da.zice si ma privi.
-sti poti ramane aici ma voi duce singura cu autobuzul. Zic enervata si ma intorc plecand spre iesire.
-Hope asteapta.il aud si strig si ma intorc plangand
-de ce? Mai stai bucura-te de micuta vacanta ne vedem maine acasa zic. Si ma indrept spre statia de autobuz.
-hai sa mergem .zice si ma trage dupa el la masina si eu urc si dupa el si pornim spre casa eu plangand tot drumul nevrand sa ii zic nimic din cele intamplate. Cum a parcat masina cum am coborat in graba cu geanta pe umar si intru in casa in fuga trecand pe langa toti si intru rapid in camera si o inchid cu cheia incepand sa plang.
Selena pov.
Usa se deschide si cand ne uitam o vedem pe Hope ca fuge plangand si Ash vine si el rapid.
-Ash? Ce s-a intamplat?
-la dracu am mers cu ea sa se relaxeze si dracu stie de ce o aduc asa! Nu mai inteleg! Tipa enervat
-ce s-a intamplat acolo?
-da ne-am distrat, apoi ne-am asezat la semnieu si mi-a zis lucruri rapide apoi a plecat si de acolo se poarta asa!
- la dracu! Apropo Derek a plecat cu sorasa. Zic nervoasa
-ce? De ce?
-nu stiu , a zis doar ca pleaca , cred ca era beat nu stiu sigur..
-oh.. ok..zice si pleaca in camera
Hope pov.
Stau in fata oglinzii cu lama in mana si maxilarul incordat , privindu-mi reflexia im oglinda. Aveam cearcane, lacrimi uscate pe obraji si parul in toate directile deoarece mi-am bagat mainile prin el. Pozitionez lama pe incheietura si apas apoi inchid ochii muscandu-mi buza de jos apoi trag cu putere simtind o durere infernala dar nu ma opresc. Las lacrimile pe obraji sa curga iar si imi trasez iar doua lini si apoi scap lama in ghiuveta si vad sangele cum curge incontrolabil. Ma intorc si vad esarfa mea neagra si ma spal rapid apoi imi leg esarfa desi sangele inca curgea. ma ustura atat de tare ca ma face sa regret.
Ma uit in oglinda si ma spal pe fata stergand urmele de lacrimi. Ma sterg cu un prosop si imi dau rapid cu peria in par si decid sa ies din casa asta ca innebunesc. Imi iau o pereche de pantaloni de trening, un tricou si apoi incep sa caut pistolul dar nu era. La dracu! Unde l-am pus ? Incep sa scot tot din dulapuri si tip de nervi cand vad ca nu e. Camera acum era un dezastru. Cred ca innebunesc. Dar ce sa faci , asa se intampla cu esecurile nu? Se strica la un timp.
Ies din camera trantind-o in urma mea si cobor scarile rapid si cand sa ies cineva ma prinse de mana . Ma intorc si vad ca era Selena.
-Hope..zice si eu ridic o spranceana. Daca ai vreo problema o putem impartasi, suntem o familie. Putem rezolva totul impreuna. Zice calm
-noi? O familie? Zic si rad. Nu puteti face o familie cu un esec!tip , si despre 'rezolvarea problemelor' le rezolv singura ca pana acum.zic si imi smulg mana din a ei si ma indrept spre usa dar ma opresc si ma intorc cu fata spre ei si cu maxilarul incordat desi ma durea. A si despre cel care mi-a luat pistolul ar fi bine sa il puna inapoi de unde l-a luat pana vin.zic si ma uit urat spre ei apoi deschid usa nervoasa si pasesc izbindu-ma de un piept masiv. Imi ridic privirea si vad ca era Niall cu prietenii lui. Ma uit urat si trec pe langa ei desi ma strigau. Ies din curte si ma indrept spre nicaieri. Vream sa fiu atat de singura si sa plang pana ma sec de puteri.
Merg de vreo 3 ore cred si ma duc spre lacul din padurea unde am ajuns ma intind pe jos privind stelele printre copaci. Dar se pare ca nu sunt singura de pe aici. O mana isi facu prezenta pe umarul meu si ma ridic speriata. Avand o 'surpriza ' cand l-am vazut in fata mea pe ....
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...