-Dap sunt bine. Zic zambind
Telefonul meu suna si vad ca e Zen. Raspund si il duc la ureche zicand
-alo?
-hei ce faci?ii aud vocea vesela
-sunt bine , tu?
-bine , uhm. Sti am avut azi un concurs si am castigat locul unu si ma gandeam sa vi la cina la noi. Sarbatorim putin.zice amuzata
-bine, la cat?intreb si da zambi
-la 8 , sa vi cu un partener ca va fi o petrecere cu parteneri.
-si de unde vrei sa fac eu rost de un partener? Acum ? La 18:40 la naiba.zic oftand
-cauta si tu?
-crezi ca vine un baiat frumos la mine asa din senin oferindu-se sa vina?zic razand
-da.zice si inchide. Cand ma intorc il vad pe acel baiat.
-ce?zic cand vad ca ma privea zambind
- deci ai nevoie de un partener?intreaba zambind
-te oferi cumva?intreb razand
-pai daca ai pe cineva atunci eu plec , paa.zice amuzat si pleaca.
-stai. Zic si el rase si se intoarce spre mine razand
-ce e?
-esti liber pentru seara asta?intreb atat de incet crezand ca nu ma va auzi.
-da dar , de ce intrebi?
-pai , o prietena m-a invitat la cina si a zis sa merg cu partener pentru ca toti merg , deci mna..
-bine.zice si se intoarce si pleaca.
-stai, deci vi?intreb si el rase
-da vin,acum hai sa ne schimbam ca vom intarzia. Zice razand si fug la masina.
Mama ce penibil a fost. Tocmai am invitat tipul pe care il plac la masa?! Doamne ce rusine imi e. Ajung acasa si intram deodata deoarece am ajuns deodata cu el si intram zicand.
-mama nu stau la cina. Zic zambind
-nici eu doamna Crystal.zice zambind-i urcam in fuga sus intrand in camera si incep sa ma uit prin dulap . Imi aleg o rochie neagra , nici prea eleganta si nici prea obisnuita. Imi incalt niste tocuri cat sa stiu ca pot sta mult si bine pe ele apoi imi fac un machiaj rapid si parul il las liber. Ies din camera si cobor jos dand de tata si mama ce erau pe canapea.
-hei .zic si ei zambira
-ce frumoasa esti scumpo.zice zambind
-multumesc.zic zambind
-unde mergi?intreaba si nu reusesc sa raspund ca langa mine isi facu prezenta baiatul inimii mele si era imbracat in costum. Tata veni rapid spre mine si era incruntat. Ma prinde de brat si ma trage rapid de langa el incepand sa tipe.
-te-am primit in casa mea ca sa fiu un om bun si tu ce faci? Te dai la fata mea?! Tipa la el si du imi smulg mana din a lui incruntata.
-bravo!zic si el ridica o spranceana
-ce e?intreaba si oftez enervata
-mergeam impreuna la cina lui Zen nimic mai mult! Si daca eram cu el ce? Mi-ai fi interzis?intreb si el rade frustrat
-da ti-as fi interzis!zic si eur ad ironic
-nu imi aduc aminte ca tie sa iti interzica cineva ca sa fi cu mama dar daca asta vrei. Imi pare rau dar nu ai dreptul asupra mea. De acum sa uiti ca ai o fica.zic si il iau de mana pe baiat si iesim fin casa mergand la masina mea. Urc la volan enervata si el urca la fel.
-nu crezi ca ai fost prea dura?
-nu!
-apropo eu sunt Kile.
-Dakota.zic zambind
-imi pare bine.zice zambind
-si mie.zic si pornesc in viteza pentru ca era 8 si 5.
Pe parcursul drumului nimeni nu zice nimic doar radioul se auzea. Pana la urma am ajuns si parchez in fata casei si coboram mergand spre usa. Sun si dupa cateva minute usa se deschide si muzica ne lovi in fata. O vad pe Zen cu o rochie scurta rosie si niste tocuri imense albe si cand ne vazu zambi. Ne lua de maini pe amandoi si ne trase ianuntru.
-bravo.zic dandu-i buchetul de flori ce il luasem de pe drum
-multumesc.zice zambind cine e el?
-el e Kile.zic si ei dau mana. Apoi melodia se opri si ea zambi
-sa mergem la masa.zice ea fericita si vad ca toti aveau parteneri , nu ii mai vazusem niciodata. Ne asezam si toti radeau si se distrau dar eu ma gandeam doar la ce a zis tata. De ce mi-ar interzice sa fiu cu el? Cu ce e gresit? Dupa ce am mancat ne-am asezat pe canapea si muzica incepu iar sa rasune in boxe vad un baiat ca fuge la laptop si tasteaza ceva apoi o melodie lenta rasuna in boxe toate perechile se ridica si gestul ce urma ma scoase.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...