4.Bölüm:Gizemli

2.4K 197 29
                                    


"Biliyorum, deli gibi sevdik..."

-

Ece'den

Saçlarımı topuz şeklinde topladıktan sonra kısa olanları kulağımın arkasına sıkıştırdım. Aynadan kabinlerden birine giren kızla gözgöze gelince tekrar önüme döndüm, saçlarımı düzeltmeye devam ederken kız tuvalete girip sertçe kapıyı kapatınca irkildim.

"Yuh be! Babanın tuvaletimi hayvan." dedim sadece kendim duyabileceğim bir sesle. Eğer ispiyoncu bir öğrenci olsaydım, o kızı yurt müdürüne şikayet ederdim.

Ne diyeceksin geri zekalı? Tuvalet kapısını kapattı mı diyeceksin?

Kapat çeneni.

Aynadan tuvaletin üst kısmından süzülen dumanı görünce kafamı kızın girdiği tuvalete çevirdim. "Aha yangın!" dedim telaşla, ardından saçmaladığımı fark edip sadece o aptal kızın sigara içtiği kanısına vardım.

Mal.

Sana çeneni kapat demiştim!

Acaba burda durup bu psikopat kızın sigara içişini mi izlemeliyim? Yoksa o ışığı açmanın yasak olduğu odaya gidip gotik kızlarla ortam mı yapmalıyım? Belki de gidip psikopat kızı şikayet etmeliyim. Hatta en cazip plan Ceyda misali yurttaki bütün kızları dövmeliyim.

O Ceyda değil, Zeynep'lik bir hareket olurdu.

Doğru, şimdi kapat çeneni.

Derin bir nefes alıp tekrar aynaya dönerken tuvaletin kapısı açıldı, içinden psikopat kız diye hitap ettiğim sarışın çıktı. Ağır ağır aynaya yönelirken göz altlarını çevreleyen morluklar dikkatimden kaçmamıştı doğrusu. Ellerini lavabonun iki yanına yaslayıp dikkatle aynadan kendine bakmaya başladı.

Benim bildiğim böyle şeyler sadece filmlerde olurdu,

Nasıl şeyler?

Aynadan kiralık katil gibi yansımana bakmak. Kıza baksana, birazdan aynaya kafa atacak.

Mal.

Bana bak! Bir daha mal dersen piskiyatrise gidip seni öldürmeleri için tedavi görürüm.

Pekala, anlaşabiliriz.

Kaybol.

"Neden bana bakarak kaş göz işareti yapıyorsun lan?" bi an irkilerek kıza döndüğümde duraksadım. "Ne?" ellerini lavabodan çekip tamamen bana döndü. "Diyorum ki, ne ayaksın?"

Sağ ayak.

Senden nefret ediyorum üç harfli.

"Şey..." dedim geveleyerek, "Sen niye aynadan kendine psikopat gibi bakıyorsun? Mal mısın?" dediğimde kazağının kollarını kıvırdı, gözüm kollarındaki faça izlerine kayarken şansımı lanetledim. Bana doğru gelmeye başladığında geriledim, geri geri kapıya doğru yaklaşırken, "Bence konuşarak da çözebiliriz, sayın psikopat ayan abla." dedim.

Ardından arkamı dönüp depar atarak tuvaletten çıktım, labirenti andıran koridorlarda koşarken kendi odamın olduğu koridora girip tabir-i caiz ise hayvan gibi odaya girdim. Kapının menteşesinin çıkmış olma ihtimalinden bile şüpheliyim.

Kapıyı kapatırken, karanlık odayı aydınlatmak amacı ile ışığı açtım. Ardından bana bön bön bakan gotik kızlara denk gelince duraksadım. Üçüde yerde bağdaş kurmuş işaret parmaklarını tam ortalarında ters koydukları fincana yerleştirmişlerdi.

PARAMPARÇA 2 | BencilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin