Merhaba arkadaşlar ❤ Şu birkaç saat içinde ülke yine birbirine girdi, yine işin altında bölücülerin olduğu iç savaş gibi bir sey oldu. En azından ona yakın bir şey. Her ne kadar alaya almak istemesem de Suriye'ye döndük anasını satayım. Siyaset yapmayı sevdiğimi söylemiştim, hatta siyasi içerikli bi hikayem de vardı. Ama şu an öyle bir kurguyu Wattpad gibi, gerçek hayattan soyutlaşmış bir siteye sokmak istemem.
Biliyorsunuz, Wattpad istisnalar hariç herkesin birbirine saygılı olduğu, yanlışını argo kelimeler kullanmadan düzelttiği hayal güçlerimizin yarıştığı farkı bir ortam. Buraya ırkçılığı, siyaseti sokmak yanlış olur. Tabii ki de kurgum ırkçı değil, ama siyasi.
Wattpad'i seviyorum çünkü burası bambaşka bir yer, hayal gücümüzle güzel bir yere çevirebileceğimiz bir ortam. Dışarda insanlar birbirlerini yerken biz Wattpad ahalisi olarak onlardan soyutlaşmış durumdayız. Bazı hikayelerde satır arası ilginç yorumları okumak bile bizi güldürebiliyor.
Wattpad birçok beyinsiz tarafından eleştrilere marus kalmış olabilir, yok millet bad boylara mafyalara takmış falan. Ama şu açıdan bakın, Wattpad'de bad boy hikayeleri tekrarlandığı gibi Türk dizilerinde de her yaz sezonu fakir kız zengin oğlan dizileri yayınlanıyor, Kore'liler lise kurgularına takmış, Amerika'lılar fantastik dizilere kurtadamlara falan takmış.
Bunlara gelince sözünüz yok, ama konu Wattpad olunca ve kullanıcıların çoğunluğu 18 yaş altı olunca yargılayın, küçümseyin nasıl olsa yaşları küçük hepsi genç nüfus. Yok ya? Twitter'da Facebook'da Wattpad'i küçümseyenlere denk geldim. Ulan şunu da biliyoruz ki, Facebook kekoların ortamı Twitter'da egolu bilmişlerin ortamı. Wattpad'de okumayı sevenlerin ortamı. Wattpad'in değerini bilin.
Neyse, konu saptı yine. Allah sonumuzu hayıretsin. Yine de siz ülkeye, vatana, bayrağa sahip çıkın. BÖLEMEYECEKSİNİZ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARAMPARÇA 2 | Bencil
Teen Fiction#58 "Kirli ruhun, tutsak bedenleri..." Doğrular ya da yanlışlar. Kurallar ve yasaklar... Hayatın kendisiyle tanışan bir grup gencin çevreleriyle olan sınavında zorluklar katlanılamaz hâle gelir, kendi hayat mücadelerinde hedefleri için savaş verenle...