Teşekkürler

3.3K 65 7
                                    

"Gitti."

Kitabımı bu kelimeyle bitirmek istedim. Üzerinde düşününce bir çok anlam ifade ediyor. Dört yıldır yazdığım, yazmadığım zamanlar da düşündüğüm ve kendimden çok şey bulunan bu kitap benim için çok çok değerli. Tam dört yıldır bu kitap için savaş veriyorum. Dört yıldır son umudum olan bu kitaba sığınıyorum, tutunuyorum. Tükenmek üzere olan birinin de son umudu olsun isterim.

İrem benden birçok iz taşıyor. Ömer hayalimde ki erkeği birebir yansıtıyor. Tabii benim hayalimde ki erkek beni bırakmıyor ama hayal işte. Olması mümkün olmayan şeyler. Hayaller bazen ulaşamayacağımız şeyler üzerine kuruludur.

İkinci kitap planım vardı ama belli bir süreliğine rafa kaldırdım çünkü kendime gelmem gerekiyor. Toparlanmam lazım. Bugünler de parçalarım çok uzağa dağılmış durumda. Zihnim çok kalabalık önce onu susturmam gerekiyor. Zihnimde sessizliği sağladığım gün daha sağlam başlayabilirim belki ikinci kitaba.

Kalbim bugünler de kırık. Kendimden soyutlanmam lazım. Belki bir geri dönüş yapmam, belki hiç beklenmedik şeyler olur. Mucizelere inanmazdım ama bugünler de diğer birçok şey gibi mucizelere inanmaya başladım.

Umarım kitabımı olurken güzel vakit geçirmişsinizdir. Umarım bir hatam olmamıştır. Ben hep buralardayım. Kitabımı bırakmadım. Kitabımın hala arkasındayım ama dediğim gibi zamana ihtiyacım var. Karakterlerin de zamana ihtiyacı var. Onlar da diğer her şey gibi yorgun.

Beni, İrem'i, Ömer'i, Sarp'ı, Buğra'yı ve Pınar'ı unutmayın.

Son olarak bu kitapta benim için emeğim geçerken kitabı güzelleştirmeye çalışan, glbayramON teşekkür ederim yaptığın çalışmalar harika. Hatta paylaştığım bütün resimler bu şahane insana ait.

Umarım bir gün sizin de karşınıza Ömer çıkar. Çünkü Ömer göründüğü gibi biri değil. Ben bir tane buldum ama sanırım gitmek üzere. Siz bulmuşken sakın bırakmayın, sımsıkı tutunun. Pes etmeyin, belki hiç ummadığınız bir anda ummadığınız bir şey olur.

Kitabımdan Sevdiğim bir sözle bitireyim.

"Yok oluyoruz bebeğim. Diğer her şey gibi..."

Buz ParçalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin