200K!

1.3K 21 6
                                    

Uzun zamandan sonra herkese merhaba!

Buraya bölüm atmayalı hatta Buz Parçalar'ına devam etmeyeli çok uzun zaman oluyor. Bazı sebepler var, anlatamadığım o yüzden bu seri sanırım yarım kalacak sonsuza dek, zaten İrem ve Ömer'in hikayesine bir son düşünemiyorum, nasıl olacakları bir türlü aklımda olmadığı için hikaye bu durumda, bu yüzden herkesten çok özür dilerim. Önerilere her daim açığım ama artık sanmıyorum tek bir kelime bile yazabileceğimi.

Diğer hikayelerime devam etmeye çalışıyorum...

Birde bir konuya açıklık getirmek istiyorum; bu kitap 2014 senesi yazılmaya başlandı, küçüktüm ve birçok hata yaptım, yazı yazmak konusunda hiçbir bilgim yoktu. Kitaba gelen iyi yorum sayısından çok kötü yorum var. Elbette olacak asla karşı değilim ama saygı çerçevesinde değil bazıları ne yazık ki, asla karşılık vermem ama kitaba ön yargıyla yaklaşılırsa ben bu önyargıyı yıkamam ama dediklerimi dinleyip şans verenlerden gerçekten iyi tepkiler alıyorum.

Bu kitaba bu kadar çok değer vermemin sebebi gerçekten karakterlerin yeri bende çok ayrı ve hepsinin gerçek bir hikayesi var. Umarım beni anlıyorsunuz.

Şimdiye kadar okuyan herkese çok teşekkür ederim, iyiki varsınız!

Her zaman mesaj atabilirsiniz, konuşalım, dertleşelim. Kendinize çok iyi bakın.

Eyşan.

Buz ParçalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin